NIEPOWTARZALNA OKAZJA DLA TUSKA

Data: 2010-12-19 09:19:54
Autor: cytryna
NIEPOWTARZALNA OKAZJA DLA TUSKA
Skandaliczny wygłup Anodiny z załganym raportem dotyczącym morderstwa polskich elit w Smoleńsku stanowi asumpt do wystąpienia do NATO z wnioskiem o powołanie
komisji dla zbadania tej sprawy.
Podjęcie przez Donka współpracy ze słupkami popularności może skłonić ten
"dziadowski rząd" do okazania minimum szacunku pomordowanym i ich rodzinom. Wówczas to nawet TW Docent nie będzie zmuszony do ucieczki przed zgnębionymi
Polakami, których podobno uosabiał wprowadzająśc cztery koszmarne reformy.
Nie prześpijcie lenie tej okazji, drugiej już może nie być!

Data: 2010-12-19 10:04:28
Autor: HanZOLO
NIEPOWTARZALNA OKAZJA DLA TUSKA
Donka i Bronka na onetka, a w TWizji niech usprawiedliwiają sie PSLowie i PSLanki to moze im sie sondaze wyrownaja.
Opozycje do wolne radio euro niech scieraja sie ze sluchaczami zeby mialy wiekszy wplyw na Polske

Data: 2010-12-19 12:52:36
Autor: pat pataszon
NIEPOWTARZALNA OKAZJA DLA TUSKA
Dla słuchaczy niech bedzie prasa. Cale pasma dla siebie ma polityka polityka

Data: 2010-12-19 11:21:06
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-19 09:19, cytryna pisze:
Podjęcie przez Donka współpracy ze słupkami popularności może skłonić ten
"dziadowski rząd" do okazania minimum szacunku pomordowanym i ich rodzinom.

A może Tusk i ekipa wyznaje zasadę, która dla normalnego, niezakłamanego człowieka jest oczywista - na szacunek to sobie trzeba zasłużyć?

Data: 2010-12-19 13:53:01
Autor: cytryna
NIEPOWTARZALNA OKAZJA DLA TUSKA
W dniu 2010-12-19 09:19, cytryna pisze:
> Podjêcie przez Donka wspó³pracy ze s³upkami popularno¶ci mo¿e sk³oniæ ten
> "dziadowski rz±d" do okazania minimum szacunku pomordowanym i ich rodzinom.

A mo¿e Tusk i ekipa wyznaje zasadê, która dla normalnego, niezak³amanego cz³owieka jest oczywista - na szacunek to sobie trzeba zas³u¿yæ?

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Pewnie ma pan rację, nic dziwnego że gdzie się pokażą są wygwizdywani, wybuczani, lekceważeni. Tylko we własnym kręgu zasługują na szacunek ze
strony Palikota, Anieli i Włodka. A Pan - sądząc po treści postów - już
dawno stracił nadzieje na szacunek, no chyba ze w kręgu leninistów.

Data: 2010-12-19 20:05:22
Autor: jadrys

[...]

No ja nie mówię że obecna ekipa rządowa to ludzie godni szacunku. I nie sądzę żeby i te osoby które pani wymieniła darzyły ja szacunkiem.

A co do mnie, - ja raczej nigdy nie zabiegałem o czyjś szacunek. Tak się w życiu moim ułożyło ze nie spotkalem kogoś kto górowałby nademną w czymkolwiek, tak żebym zabiegał o jego szacunek.

Data: 2010-12-19 11:27:32
Autor: u2
[...]

Akurat zmiany były potrzebne, reforma służby zdrowia była udana,
administracyjna już mniej. Przynajmniej nie bał się zmieniać. A Donek
zrobi wszystko, aby nic nie robić :)

NIEPOWTARZALNA OKAZJA DLA TUSKA