NIEPOWTARZALNA OKAZJA DLA TUSKA

Data: 2010-12-19 11:21:06
Autor: jadrys
NIEPOWTARZALNA OKAZJA DLA TUSKA
W dniu 2010-12-19 09:19, cytryna pisze:
Podjęcie przez Donka współpracy ze słupkami popularności może skłonić ten
"dziadowski rząd" do okazania minimum szacunku pomordowanym i ich rodzinom.

A może Tusk i ekipa wyznaje zasadę, która dla normalnego, niezakłamanego człowieka jest oczywista - na szacunek to sobie trzeba zasłużyć?

Data: 2010-12-19 13:53:01
Autor: cytryna
NIEPOWTARZALNA OKAZJA DLA TUSKA
W dniu 2010-12-19 09:19, cytryna pisze:
> Podjêcie przez Donka wspó³pracy ze s³upkami popularno¶ci mo¿e sk³oniæ ten
> "dziadowski rz±d" do okazania minimum szacunku pomordowanym i ich rodzinom.

A mo¿e Tusk i ekipa wyznaje zasadê, która dla normalnego, niezak³amanego cz³owieka jest oczywista - na szacunek to sobie trzeba zas³u¿yæ?

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Pewnie ma pan rację, nic dziwnego że gdzie się pokażą są wygwizdywani, wybuczani, lekceważeni. Tylko we własnym kręgu zasługują na szacunek ze
strony Palikota, Anieli i Włodka. A Pan - sądząc po treści postów - już
dawno stracił nadzieje na szacunek, no chyba ze w kręgu leninistów.

Data: 2010-12-19 20:05:22
Autor: jadrys

[...]

No ja nie mówię że obecna ekipa rządowa to ludzie godni szacunku. I nie sądzę żeby i te osoby które pani wymieniła darzyły ja szacunkiem.

A co do mnie, - ja raczej nigdy nie zabiegałem o czyjś szacunek. Tak się w życiu moim ułożyło ze nie spotkalem kogoś kto górowałby nademną w czymkolwiek, tak żebym zabiegał o jego szacunek.

NIEPOWTARZALNA OKAZJA DLA TUSKA