NIEREGULARNE odkładanieNIEOBOWIĄZKOWE na emeryturę

Data: 2009-08-01 16:25:54
Autor: Darek
NIEREGULARNE odkładanieNIEOBOWIĄZKOWE na emeryturę
A może zamiast firm ubezpieczeniowych wpłacać do banku lub TFI?

IKE

Darek

Data: 2009-08-01 16:54:48
Autor: kredytywkarpaczu
NIEREGULARNE odkładanieNIEOBOWIĄZKOWE na emeryturę
Ile wynosi limit roczny w IKE?

Data: 2009-08-01 17:13:31
Autor: Valdi.Pavlack
NIEREGULARNE odkładanieNIEOBOWIĄZKOWE na emeryt urę
<kredytywkarpaczu@op.pl> news:0560.00000a21.4a745738newsgate.onet.pl

Ile wynosi limit roczny w IKE?

W tym roku, jeżeli pamięć mnie nie myli to 9,6 tauzenów :)

Data: 2009-08-01 17:27:27
Autor: kredytywkarpaczu
NIEREGULARNE odkładanieNIEOBOWIĄZKOWE na emeryturę
<kredytywkarpaczu@op.pl> news:0560.00000a21.4a745738newsgate.onet.pl

> Ile wynosi limit roczny w IKE?

W tym roku, jeżeli pamięć mnie nie myli to 9,6 tauzenów :)

i one są nieregularne i nieobowiązkowe?

Bo ja planuje obowiązkowo 100zł lub mniej miesiecznie a dodatkowo np. 500zł raz w tygodniu, co dawałoby składki
ok. 27,200zł rocznie. A w IKE to jest limit aż 3 osób

Data: 2009-08-01 15:35:25
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-08-01, kredytywkarpaczu@op.pl <kredytywkarpaczu@op.pl> wrote:

[...]

Bo ja planuje obowiązkowo 100zł lub mniej miesiecznie a dodatkowo np. 500zł raz w tygodniu, co dawałoby składki
ok. 27,200zł rocznie. A w IKE to jest limit aż 3 osób

Ja tak po prawdzie to inwestuję w zwykłym TFI. Na gorsze
czasy wybrałem sobie PKO/CS Obligacji Długoterminowych
(już mi przyniosło ponad 15%) + 10-letnie obligacje SP. Od jakiś 3 miesięcy skupuję też trochę jednostek funduszy akcji. Kwoty mam podobne jak Ty, tylko min. miesięczne ustaliłem sobie na 300 zł. :) Nie wiem czy jest sens kombinować z polisami. One mają
bardzo często jakieś ukryte haczyki, z których potem wychodzą koszmarne opłaty.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-08-01 17:34:07
Autor: u

Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000a23.4a745edfnewsgate.onet.pl...
Bo ja planuje obowiązkowo 100zł lub mniej miesiecznie
a dodatkowo np. 500zł raz w tygodniu, co dawałoby składki
ok. 27,200zł rocznie. A w IKE to jest limit aż 3 osób

Skoro masz aż tyle, to czyżbyś nie miał samozaparcia, by nie skonsumować od razu, a chwilę pokiśić w swoim banku ? Odsetki miesięczne od 2000 zł są śladowe. Możesz komasować na dowolnym koncie oszczędnościowym (np. eurobank)
Uzbierane 2000 to więcej niż 100 zł miesięcznie + nadpłata dla wielu ubezpieczalni na życie.

Data: 2009-08-01 17:23:42
Autor: u

Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:0560.00000a21.4a745738newsgate.onet.pl...
Ile wynosi limit roczny w IKE?

http://www.wskazniki.pl/?doc_id=189689

NIEREGULARNE odkładanieNIEOBOWIĄZKOWE na emeryturę