NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA

Data: 2010-12-14 16:18:34
Autor: japawel
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
W TV w reportazu i podwyżkach VAT powiedział że :"Co miał zrobić rząd skoro opozycja nic nie zaproponowała". Niesioł to kłamca - PIS proponował podatek bankowy, czyli nie uderzający w zwykłych obywateli ale tam gdzie naprawdęjest kasa. Rząd PO nawet nie brał tego rozwiązania pod uwagę. NIESIŁOWSKI TO KŁAMCA.

Data: 2010-12-14 07:27:14
Autor: DJ MC Donald Musk
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
On 14 Gru, 16:18, japa...@onet.pl wrote:
W TV w reportazu i podwy kach VAT powiedzia e :"Co mia zrobi rz d skoro
opozycja nic nie zaproponowa a". Niesio to k amca - PIS proponowa podatek
bankowy, czyli nie uderzaj cy w zwyk ych obywateli ale tam gdzie naprawd jest
kasa. Rz d PO nawet nie bra tego rozwi zania pod uwag . NIESI OWSKI TO K AMCA.

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Jest po prostu wierny swoim ideałom!

Data: 2010-12-14 16:39:02
Autor: rAzor
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
Darz bór! Użytkownik... he he - DJ MC Donald Musk raczył napisać:
[...]

Po chwili namysłu, jednak muszę zmienić zdanie. Czasami mówił prawdę. Dla przykładu składając zeznania przeciwko swojej narzeczonej.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 07:49:10
Autor: DJ MC Donald Musk
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
On 14 Gru, 16:39, rAzor <p...@na.telesfora.com> wrote:
Darz b r! U ytkownik... he he - DJ MC Donald Musk raczy napisa :

> Jest po prostu wierny swoim idea om!

Po chwili namys u, jednak musz zmieni zdanie. Czasami m wi prawd .
Dla przyk adu sk adaj c zeznania przeciwko swojej narzeczonej.
--
S toralja jhely

czyli czasami jest jednak prawdomowny!

Data: 2010-12-14 17:01:26
Autor: rAzor
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
[...]

A my się gościa czepiamy.
On się dziwnie zmienił po upadku komuny... Nagle przestał mówić prawdę.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 08:03:18
Autor: DJ MC Donald Musk
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
On 14 Gru, 17:01, rAzor <p...@na.telesfora.com> wrote:
Darz b r! U ytkownik... he he - DJ MC Donald Musk raczy napisa :

> czyli czasami jest jednak prawdomowny!

A my si go cia czepiamy.
On si dziwnie zmieni po upadku komuny... Nagle przesta m wi prawd .
--
S toralja jhely

Moze go objasnili w jakims luksusowym hotelu na tym "internowaniu", ze
teraz to lepiej prawdy nie mowic bo wyjdzie na jaw...

Data: 2010-12-14 17:21:34
Autor: rAzor
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
Darz bór! Użytkownik... he he - DJ MC Donald Musk raczył napisać:
Moze go objasnili w jakims luksusowym hotelu na tym "internowaniu", ze
teraz to lepiej prawdy nie mowic bo wyjdzie na jaw...

Mógł się załamać w śledztwie. Zwłaszcza jeżeli posłuzyli się bestialskimi metodami i obiecali mu korytko, fotel, neseserek i obronę autorytetu w mediach prywatnych.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 23:47:30
Autor: cytryna
NIESIO£OWSKI TO K£AMCA
> [...]
>
> Po chwili namys u, jednak musz zmieni zdanie. Czasami m wi prawd .
> Dla przyk adu sk adaj c zeznania przeciwko swojej narzeczonej.

Szczególnie w tych wypowiedziach:
Tak uważał S. Niesiołowski, PO się szybko skończy bo jest jak wszystkie partie które spaja cynizm hipokryzja i konformizm, ładny ancymonek ten Niesiołowski - zmienia partie jak rękawiczki...ciekawe czy jeszcze tak uważa bo fakty są takie że PO się właśnie kończy i ciągnie Tuska za uszy na dno bagna przegranych wyborów:

"PO najprawdopodobniej skończy tak jak wszystkie ruchy które spaja jedynie cynizm hipokryzja i konformizm"

Stefan Niesiołowski (GW nr 168 wyd.warszawskie 20.07.2001)

"(ugrupowanie)...dające popisy hipokryzji i cynizmu, dość skutecznie żerujące na znanych fobiach, ignorancji i naiwnej wierze ludzi zniechęconych do polityki"

S .Niesiołowski o PO (GW nr 168 2001)

całość i inne wypowiedzi:

http://pl.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0

Data: 2010-12-15 00:21:29
Autor: Bogdan Idzikowski
NIESIO£OWSKI TO K£AMCA

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:0edf.00000250.4d07f402newsgate.onet.pl...
> [...]

na znanych fobiach, ignorancji i naiwnej wierze ludzi zniechęconych do

Tylko krowa nie zmienia poglądów!

Data: 2010-12-14 16:32:53
Autor: rAzor
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
Darz bór! Użytkownik... he he - japawel@onet.pl raczył napisać:
[...]

Spokojnie - wszyscy to wiemy. Drugiego takiego hipokryty to ze swieczką szukać.
Kiedyś sądziłem, że największe śmierdziele są po drugiej stronie - w domyśle post-PZPR-owska hołota.
A tu masz - niby ober-katol, niegdyś uber-moher i arcy-opozycjonista. A zwykła swołocz.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 16:50:53
Autor: Bogdan Idzikowski
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA

Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:0edf.00000231.4d078acanewsgate.onet.pl...
[...]

G...o prawda. Podatek bankowy zapłacą klienci banków. Na jedno wychodzi.

Data: 2010-12-14 07:53:59
Autor: DJ MC Donald Musk
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
On 14 Gru, 16:50, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik <japa...@onet.pl> napisa w wiadomo cinews:0edf.00000231.4d078acanewsgate.onet.pl...

> [...]
> naprawd jest
> kasa. Rz d PO nawet nie bra tego rozwi zania pod uwag . NIESI OWSKI TO

G...o prawda. Podatek bankowy zap ac klienci bank w. Na jedno wychodzi.

--
J. Kaczy ski - "musimy uzyska w a ciw odpowied "
"Jak nie wyl duj (my), to mnie zabije(j )"

to prawda ale jak zwykle czesciowa :-)
stosunkowo najwiecej zaplaca najbogatsi bo emeryci w bankach
oszczednosci nie trzymaja bo ich nie maja. No za wyjatkiem emerytow z
EsB...

Data: 2010-12-14 12:41:26
Autor: Marek
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
On Dec 14, 4:50 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik <japa...@onet.pl> napisa w wiadomo cinews:0edf.00000231.4d078acanewsgate.onet.pl...

G...o prawda. Podatek bankowy zap ac klienci bank w. Na jedno wychodzi.

NApisz jeszcze, ze najwiecej zaplaca zadluzeni klienci bankow - czyli
ci najbiedniejsi...

Data: 2010-12-14 22:45:40
Autor: Bogdan Idzikowski
NIESIOLOWSKI TO KLAMCA

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:54f44db4-3caa-4b2f-bf80-70d33b55cc36j25g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

Nie umiesz pisac?

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Data: 2010-12-14 17:18:58
Autor: >heÂŽsk>
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
On Tue, 14 Dec 2010 16:18:34 +0100, japawel@onet.pl wrote:

W TV w reportazu i podwyżkach VAT powiedział że :"Co miał zrobić rząd skoro opozycja nic nie zaproponowała". Niesioł to kłamca - PIS proponował podatek bankowy, czyli nie uderzający w zwykłych obywateli

buuuhahhahahhahahahhahahhahahahahahhahahahahhahahahahhahahaaaaaaaaa!!!

ale tam gdzie naprawdęjest kasa.

 kasa jest w bankach. twoja, moja, nasza. sam sobie chcesz zabierac?

Rząd PO nawet nie brał tego rozwiązania pod uwagę.

 bo to idiotyzm.

NIESIŁOWSKI TO KŁAMCA.

 gdzie mu do prezesa PiS...

Data: 2010-12-14 17:23:16
Autor: rAzor
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
Darz bór! Użytkownik... he he - ">he®sk>" raczył napisać:
[...]

Coś z nerwami, Skalimowski?
Jakies nowe publikacje w IPN na temat PRL-owskiej telekomunikacji?
Zajrzę.
--
SĂĄtoraljaĂşjhely

Data: 2010-12-14 22:21:56
Autor: WAC
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
A kto to jest niesiołowski ?

Data: 2010-12-15 11:35:26
Autor: Tomek
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA

[...]

Niesiołowski to polityczny burak ale jednocześnie - idiota. Czy to rolą opozycji jest rządzenie? Po co pchali sie do koryta, skoro nie mają pomysłu na Polskę?
Tomek

Data: 2010-12-15 15:57:12
Autor: cirrus
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d089a43$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie znasz większych buraków, np Brudziński, Suski itp?

--
stevep

NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA