NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA

Data: 2010-12-14 07:27:14
Autor: DJ MC Donald Musk
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
On 14 Gru, 16:18, japa...@onet.pl wrote:
W TV w reportazu i podwy kach VAT powiedzia e :"Co mia zrobi rz d skoro
opozycja nic nie zaproponowa a". Niesio to k amca - PIS proponowa podatek
bankowy, czyli nie uderzaj cy w zwyk ych obywateli ale tam gdzie naprawd jest
kasa. Rz d PO nawet nie bra tego rozwi zania pod uwag . NIESI OWSKI TO K AMCA.

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Jest po prostu wierny swoim ideałom!

Data: 2010-12-14 16:39:02
Autor: rAzor
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
Darz bór! Użytkownik... he he - DJ MC Donald Musk raczył napisać:
[...]

Po chwili namysłu, jednak muszę zmienić zdanie. Czasami mówił prawdę. Dla przykładu składając zeznania przeciwko swojej narzeczonej.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 07:49:10
Autor: DJ MC Donald Musk
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
On 14 Gru, 16:39, rAzor <p...@na.telesfora.com> wrote:
Darz b r! U ytkownik... he he - DJ MC Donald Musk raczy napisa :

> Jest po prostu wierny swoim idea om!

Po chwili namys u, jednak musz zmieni zdanie. Czasami m wi prawd .
Dla przyk adu sk adaj c zeznania przeciwko swojej narzeczonej.
--
S toralja jhely

czyli czasami jest jednak prawdomowny!

Data: 2010-12-14 17:01:26
Autor: rAzor
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
[...]

A my się gościa czepiamy.
On się dziwnie zmienił po upadku komuny... Nagle przestał mówić prawdę.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 08:03:18
Autor: DJ MC Donald Musk
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
On 14 Gru, 17:01, rAzor <p...@na.telesfora.com> wrote:
Darz b r! U ytkownik... he he - DJ MC Donald Musk raczy napisa :

> czyli czasami jest jednak prawdomowny!

A my si go cia czepiamy.
On si dziwnie zmieni po upadku komuny... Nagle przesta m wi prawd .
--
S toralja jhely

Moze go objasnili w jakims luksusowym hotelu na tym "internowaniu", ze
teraz to lepiej prawdy nie mowic bo wyjdzie na jaw...

Data: 2010-12-14 17:21:34
Autor: rAzor
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
Darz bór! Użytkownik... he he - DJ MC Donald Musk raczył napisać:
Moze go objasnili w jakims luksusowym hotelu na tym "internowaniu", ze
teraz to lepiej prawdy nie mowic bo wyjdzie na jaw...

Mógł się załamać w śledztwie. Zwłaszcza jeżeli posłuzyli się bestialskimi metodami i obiecali mu korytko, fotel, neseserek i obronę autorytetu w mediach prywatnych.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 23:47:30
Autor: cytryna
NIESIO£OWSKI TO K£AMCA
> [...]
>
> Po chwili namys u, jednak musz zmieni zdanie. Czasami m wi prawd .
> Dla przyk adu sk adaj c zeznania przeciwko swojej narzeczonej.

Szczególnie w tych wypowiedziach:
Tak uważał S. Niesiołowski, PO się szybko skończy bo jest jak wszystkie partie które spaja cynizm hipokryzja i konformizm, ładny ancymonek ten Niesiołowski - zmienia partie jak rękawiczki...ciekawe czy jeszcze tak uważa bo fakty są takie że PO się właśnie kończy i ciągnie Tuska za uszy na dno bagna przegranych wyborów:

"PO najprawdopodobniej skończy tak jak wszystkie ruchy które spaja jedynie cynizm hipokryzja i konformizm"

Stefan Niesiołowski (GW nr 168 wyd.warszawskie 20.07.2001)

"(ugrupowanie)...dające popisy hipokryzji i cynizmu, dość skutecznie żerujące na znanych fobiach, ignorancji i naiwnej wierze ludzi zniechęconych do polityki"

S .Niesiołowski o PO (GW nr 168 2001)

całość i inne wypowiedzi:

http://pl.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0

Data: 2010-12-15 00:21:29
Autor: Bogdan Idzikowski
NIESIO£OWSKI TO K£AMCA

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:0edf.00000250.4d07f402newsgate.onet.pl...
> [...]

na znanych fobiach, ignorancji i naiwnej wierze ludzi zniechęconych do

Tylko krowa nie zmienia poglądów!

NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA