NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA

Data: 2010-12-14 16:50:53
Autor: Bogdan Idzikowski
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA

Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:0edf.00000231.4d078acanewsgate.onet.pl...
W TV w reportazu i podwyżkach VAT powiedział że :"Co miał zrobić rząd skoro
opozycja nic nie zaproponowała". Niesioł to kłamca - PIS proponował podatek
bankowy, czyli nie uderzający w zwykłych obywateli ale tam gdzie naprawdęjest
kasa. Rząd PO nawet nie brał tego rozwiązania pod uwagę. NIESIŁOWSKI TO KŁAMCA.

G...o prawda. Podatek bankowy zapłacą klienci banków. Na jedno wychodzi.

Data: 2010-12-14 07:53:59
Autor: DJ MC Donald Musk
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
On 14 Gru, 16:50, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik <japa...@onet.pl> napisa w wiadomo cinews:0edf.00000231.4d078acanewsgate.onet.pl...

>W TV w reportazu i podwy kach VAT powiedzia e :"Co mia zrobi rz d skoro
> opozycja nic nie zaproponowa a". Niesio to k amca - PIS proponowa
> podatek
> bankowy, czyli nie uderzaj cy w zwyk ych obywateli ale tam gdzie
> naprawd jest
> kasa. Rz d PO nawet nie bra tego rozwi zania pod uwag . NIESI OWSKI TO
> K AMCA.

G...o prawda. Podatek bankowy zap ac klienci bank w. Na jedno wychodzi.

--
J. Kaczy ski - "musimy uzyska w a ciw odpowied "
"Jak nie wyl duj (my), to mnie zabije(j )"

to prawda ale jak zwykle czesciowa :-)
stosunkowo najwiecej zaplaca najbogatsi bo emeryci w bankach
oszczednosci nie trzymaja bo ich nie maja. No za wyjatkiem emerytow z
EsB...

Data: 2010-12-14 12:41:26
Autor: Marek
NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA
On Dec 14, 4:50 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik <japa...@onet.pl> napisa w wiadomo cinews:0edf.00000231.4d078acanewsgate.onet.pl...

G...o prawda. Podatek bankowy zap ac klienci bank w. Na jedno wychodzi.

NApisz jeszcze, ze najwiecej zaplaca zadluzeni klienci bankow - czyli
ci najbiedniejsi...

Data: 2010-12-14 22:45:40
Autor: Bogdan Idzikowski
NIESIOLOWSKI TO KLAMCA

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:54f44db4-3caa-4b2f-bf80-70d33b55cc36j25g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

Nie umiesz pisac?

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

NIESIOŁOWSKI TO KŁAMCA