NIEWOLNIK POLSKI

Data: 2015-01-26 12:50:26
Autor: boukun
NIEWOLNIK POLSKI
~NIEWOLNIK POLSKI 1 godzinę i 34 minuty temu

NIECH MI RZĄD WYTŁUMACZY - DLACZEGO PRACUJĄC 8 GODZIN NA 3 ZMIANY ZARABIAM NA RĘKĘ 1300 ? PRZECIEŻ JESTEŚMY W UNII, - CZY NIE JESTEŚMY? BARDZO CIĘŻKO PRACUJE NIE GORZEJ NIŻ NIEMIEC KTÓRY ZA TAKĄ SAMĄ PRACĘ ZARABIA 3TYS EURO!!! PRZECIEŻ TO WYZYSK!! I NIE DOCZEKAM 67 LAT DO EMERYTURY PO PROSTU POLKI RZĄD MNIE ZABIJA!!! TAK DOBRZE ZWYKŁEMU POLAKOWI W TYM ZŁODZIEJSKIM USTROJU? PYTAM!!! TAKI MAMY DOBROBYT???? WON Z TĄ ZŁODZIEJSKĄ ZAKŁMANĄ UNIĄ GDZIE BOGACI SĄ BOGATSI A BIEDNI CAŁKIEM UPODLENI !!! WON Z RĄDEM PO-PSL!!!! WON Z KOPACZ!!!!

Data: 2015-01-26 20:12:19
Autor: dr Schultz i koń Fritz
NIEWOLNIK POLSKI
W dniu 2015-01-26 o 12:50, boukun pisze:
~NIEWOLNIK POLSKI 1 godzinę i 34 minuty temu

NIECH MI RZĄD WYTŁUMACZY - DLACZEGO PRACUJĄC 8 GODZIN NA 3 ZMIANY
ZARABIAM NA RĘKĘ 1300

Ktos musi tyle zarabiac. Tak jak np. w gornictwie, szarak ma 3-4kPN, 50 prezesow 80kPLN i srednia wychodzi 5-8kPLN, proste.

Ktos musi miec 1300 aby ktos mogl miec 80 tysi, czy nie?

Data: 2015-01-26 20:13:50
Autor: boukun
NIEWOLNIK POLSKI
"dr Schultz i koń Fritz" <"dr Schultz i jego kon Fritz "@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:ma63il$e20$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie musi tak być, w kurewskim neokapitaliźmie tak jest, ale w socjaliźmie nie do pomyślenia było...

boukun

Data: 2015-01-27 01:54:50
Autor: MarkWoydak
NIEWOLNIK POLSKI

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
[...]

Dziadek, trzeba było się uczyć. Nie chciało się nosić teczki no to teraz nie
jęcz tylko zap...j.

MW

Data: 2015-01-27 09:44:33
Autor: boukun
NIEWOLNIK POLSKI
"MarkWoydak" <woydak.mark@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:ma75o2$5ec$8news.albasani.net...

[...]

Wykształceni zapierdalają na zmywaku w Anglii lub podmywają Niemcom dupy, oto do czego doszliśmy...

 boukun

Data: 2015-01-28 02:41:59
Autor: andal
NIEWOLNIK POLSKI
On Tue, 27 Jan 2015 09:44:33 +0100, boukun wrote:

[...]

jakie masz wyksztalcenie ?

NIEWOLNIK POLSKI