NIEZWYKLE NIEBEZPIECZNA PROPAGANDA!

Data: 2012-03-28 18:56:43
Autor: Mr Bean
NIEZWYKLE NIEBEZPIECZNA PROPAGANDA!
http://www.proroctwa.com/

Niezwykle sprytne plany demonów, opublikowane kilka dni temu. Powracaj± bogowie Annunaki - czołowy z nich to YHVH, jego syn - Yahushuah, ¶więtuj± sabat i cytuj± Biblię. Czyli UFO/demony przedstawiaj± się za Boga Biblii i usun± wszystkie zbrodnicze władze satanistyczne! Zaprowadz± Nowy Porz±dek na ziemi. Będ± także ¶więtować sabat! Jak na razie w pokracznym tłumaczeniu Google ale zrobię to wkrótce lepiej! Jeżeli znasz angielski, zajrzyj do tego linka - Transcript.

Czyli demony NAJPRAWDOPODOBNIEJ planuj± rzekomy powrót boga.

Więcej detali w powyższym linku.

Jak wyja¶niam na łamach www.zbawienie.com - wszystkie religie s± kontrolowane przez demony. I teraz nast±pi największe zwiedzenie, jakie ¶wiat widział.

To nie jest pierwszy taki sygnał, jaki znalazłem. Wygl±da na to, że zaczyna się ostra jazda.

Co jest bardzo ciekawe, Benjamin Fulford także zapowiadał co¶ podobnego, atak na władze i na Illuminati przeprowadzony przez japońskie towarzystwo Białego Smoka.

Warto to dokładnie przestudiować.

Data: 2012-03-28 11:43:18
Autor: Adramelech
NIEZWYKLE NIEBEZPIECZNA PROPAGANDA!
Mr Bean <MrBean@hotmail.com> Odpowiedz na news:_-SdnXOqMZLtc-
_SnZ2dnUVZ_uqdnZ2d@westnet.com.au:

Czyli demony NAJPRAWDOPODOBNIEJ planuj± rzekomy powrót boga.

A obliczyli już date?
Może poprosz± Mariana, on jest ekspertem.
:)))

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-03-28 12:08:17
Autor: whitey
NIEZWYKLE NIEBEZPIECZNA PROPAGANDA!
On 28/03/12 11:56, Mr Bean wrote:
sprytne plany demonów; YHVH, jego syn - Yahushuah; UFO/demony przedstawiaj±
się za Bogademony; NAJPRAWDOPODOBNIEJ planuj± rzekomy powrót
bogaw; szystkie religie s± kontrolowane przez demony; zaczyna się ostra
jazda; atak na władze i na Illuminati przeprowadzony przez japońskie
towarzystwo Białego Smoka

Ty nam mowisz o ostrej jezdzie?
Tak trzymac Bean!
To jest ten Bean ktorego lubie, to jest to co tygrysy najbardziej lubia,
powrot w wielkim stylu!

whitey

Data: 2012-03-28 13:34:49
Autor: Andy Niwinski

"whitey" <whiteyzusnetu@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jkurf1$2g4$1inews.gazeta.pl...
On 28/03/12 11:56, Mr Bean wrote:
[...]

pozdrawiam

Ja bym tam lepiej chciał się dowiedziec od jego psychiatry, dlaczego pozwala mu korzystac z komputera na ¶wietlicy.

Data: 2012-03-28 20:27:31
Autor: Mr Bean
On 28/03/2012 7:34 PM, Andy Niwinski wrote:

Ja bym tam lepiej chciał się dowiedziec od jego psychiatry, dlaczego
pozwala mu korzystac z komputera na ¶wietlicy.

Do psychiatry najlepiej wysyłaj polityków.

Oni psychiatrów BARDZO potrzebuj±.

Każdy z nich!

Jeszcze bardziej ich potrzebuj± ci durnie, którzy na nich głosuj±!

http://www.proroctwa.com/bean.gif

Data: 2012-03-28 20:28:42
Autor: Mr Bean
On 28/03/2012 7:08 PM, whitey wrote:
On 28/03/12 11:56, Mr Bean wrote:
[...]

Zapewniam cię, że będziesz miał niezwykły widok i miejsce w pierwszym rzędzie. Nie trzeba będzie płacić za wstęp!

http://www.proroctwa.com/bean.gif

Data: 2012-03-28 13:41:04
Autor: whitey
On 28/03/12 11:56, Mr Bean wrote:
[...]

Challenge accepted, albo po poslku nie strasz nie strasz bo...

--
whitey

Data: 2012-03-28 20:49:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
NIEZWYKLE NIEBEZPIECZNA PROPAGANDA!
środa, 28 marca 2012 12:56. carbon entity 'Mr Bean' <MrBean@hotmail.com>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

http://www.proroctwa.com/

Niezwykle sprytne plany demonĂłw, opublikowane kilka dni temu. PowracajÄ…
bogowie Annunaki - czołowy z nich to YHVH, jego syn - Yahushuah,
świętują sabat i cytują Biblię. Czyli UFO/demony przedstawiają się za
Boga Biblii i usuną wszystkie zbrodnicze władze satanistyczne!
Zaprowadzą Nowy Porządek na ziemi. Będą także świętować sabat! Jak na
razie w pokracznym tłumaczeniu Google ale zrobię to wkrótce lepiej!
JeĹĽeli znasz angielski, zajrzyj do tego linka - Transcript.

Czyli demony NAJPRAWDOPODOBNIEJ planujÄ… rzekomy powrĂłt boga.

Więcej detali w powyższym linku.

Jak wyjaśniam na łamach www.zbawienie.com - wszystkie religie są
kontrolowane przez demony. I teraz nastąpi największe zwiedzenie, jakie
świat widział.

To nie jest pierwszy taki sygnał, jaki znalazłem. Wygląda na to, że
zaczyna siÄ™ ostra jazda.

Co jest bardzo ciekawe, Benjamin Fulford także zapowiadał coś podobnego,
atak na władze i na Illuminati przeprowadzony przez japońskie
towarzystwo Białego Smoka.

Warto to dokładnie przestudiować.

Wreszcie coś sensownego. Wyrwałeś się waść z uścisku tej rodziny jadowitych wężów, nie spodziewałem się tego.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-07-13 21:37:47
Autor: sundayman
NIEZWYKLE NIEBEZPIECZNA PROPAGANDA!

Warto to dokładnie przestudiować.

Nie kłam. Nie warto.
Chyba, że kto¶ się chce po¶miać np. z tego "rometeusz jest więc obrazem Lucyfera, który rzekomo dał nam w Edenie tzw. zakazan± wiedzę, któr± symbolizuje nadgryzione jabłko... Apple!"

No, to już wiem , dlaczego zawsze miałem Apple.

NIEZWYKLE NIEBEZPIECZNA PROPAGANDA!