NIEZWYKLE NIEBEZPIECZNA PROPAGANDA!

Data: 2012-03-28 20:49:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
NIEZWYKLE NIEBEZPIECZNA PROPAGANDA!
środa, 28 marca 2012 12:56. carbon entity 'Mr Bean' <MrBean@hotmail.com>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

http://www.proroctwa.com/

Niezwykle sprytne plany demonów, opublikowane kilka dni temu. Powracają
bogowie Annunaki - czołowy z nich to YHVH, jego syn - Yahushuah,
świętują sabat i cytują Biblię. Czyli UFO/demony przedstawiają się za
Boga Biblii i usuną wszystkie zbrodnicze władze satanistyczne!
Zaprowadzą Nowy Porządek na ziemi. Będą także świętować sabat! Jak na
razie w pokracznym tłumaczeniu Google ale zrobię to wkrótce lepiej!
Jeżeli znasz angielski, zajrzyj do tego linka - Transcript.

Czyli demony NAJPRAWDOPODOBNIEJ planują rzekomy powrót boga.

Więcej detali w powyższym linku.

Jak wyjaśniam na łamach www.zbawienie.com - wszystkie religie są
kontrolowane przez demony. I teraz nastąpi największe zwiedzenie, jakie
świat widział.

To nie jest pierwszy taki sygnał, jaki znalazłem. Wygląda na to, że
zaczyna siÄ™ ostra jazda.

Co jest bardzo ciekawe, Benjamin Fulford także zapowiadał coś podobnego,
atak na władze i na Illuminati przeprowadzony przez japońskie
towarzystwo Białego Smoka.

Warto to dokładnie przestudiować.

Wreszcie coś sensownego. Wyrwałeś się waść z uścisku tej rodziny jadowitych wężów, nie spodziewałem się tego.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

NIEZWYKLE NIEBEZPIECZNA PROPAGANDA!