NIEnatychmiastowy z Synca

Data: 2012-08-28 21:44:58
Autor: pwz
NIEnatychmiastowy z Synca
Witam!
Krótko: jak długo idzie przelew "natychmiastowy" z Synca do BGŻOptima? Uciekam z gotówką ku lepszym warunkom, a tu ZONK - forsy ca. od godziny jak nie było, tak "nima"... Mam zacząć się nerwowo poruszać, czy spokojnie poczekać do jutrzejszych elixirów? ;-)
pwz

Data: 2012-08-28 20:49:29
Autor: xbartx
NIEnatychmiastowy z Synca
Dnia Tue, 28 Aug 2012 21:44:58 +0200, pwz napisał(a):

[...]

O ile mnie pamięć nie myli to było na grupie, że BGŻO do 22.00 działa z bluecash czy jakoś tak.

--
xbartx

Data: 2012-08-28 13:56:09
Autor: Michal Pl
NIEnatychmiastowy z Synca
Ja na sobie przetestowa³em kiedy¶ i tylko do 17(od PON do PT) przelewy z BC do BG¯O przechodzi³y (ale i tak nie pojawia³ siê od razu..)

Data: 2012-08-29 15:51:04
Autor: pwz
NIEnatychmiastowy z Synca
W dniu 2012-08-28 22:56, Michal Pl pisze:
Ja na sobie przetestowa³em kiedy¶ i tylko do 17(od PON do PT) przelewy z BC do BG¯O przechodzi³y (ale i tak nie pojawia³ siê od razu..)

Dzisiaj rano ju¿ by³o, wiec odetchn±³em, no ale jednak "natychmiast" to to nie by³o...
pwz

Data: 2012-08-31 08:52:24
Autor: Pablo
NIEnatychmiastowy z Synca

Dzisiaj rano ju¿ by³o, wiec odetchn±³em, no ale jednak "natychmiast" to to nie by³o...
pwz

i w przypadku wielu osob te przelewy nie sa natychmiastowe

NIEnatychmiastowy z Synca