Data: 2011-05-16 09:02:23 | |
Autor: Cavallino | |
NIK o drogach | |
Zły stan infrastruktury drogowej to główna przyczyna wypadków na polskich drogach.
Takie wnioski przedstawił NIK po kontroli. Czyli wreszcie ktoś głośno powiedział to, co od dawna mówiłem. Zresztą nie tylko ja. Cała reszta, łącznie ze stylem jazdy kierowców, to raczej ofiary niż sprawcy. |
|
Data: 2011-05-16 09:08:29 | |
Autor: marjan | |
NIK o drogach | |
W dniu 2011-05-16 09:02, Cavallino pisze:
Zły stan infrastruktury drogowej to główna przyczyna wypadków na Amen. I link dla niedowiarków: http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nik-do-wypadkow-w-polsce-dochodzi-glownie-z-powodu,nId,340150 http://kut.as/nik -- Pozdrawiam serdecznie, Mariusz [marjan] Morycz (e-mail bez cyferek) |
|
Data: 2011-05-16 08:35:01 | |
Autor: Radarro | |
NIK o drogach | |
marjan <klero8.tk9@gmail.com> napisał(a):
I link dla niedowiarków: Najfajniejsze jest to, że ogłasza to z ramienia NIK Pan Biedziak, który jeszcze niedawno jako policmajster zaklinał sie ze glowna przyczyna wypadkow to predkosc, pijaki, etc, a o stanie drog nie zajaknal sie wcale. Taki nasz lokalny koloryt :) -- Radarro i Touring R6 + V4 :) -- |
|
Data: 2011-05-16 02:32:23 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
NIK o drogach | |
On 16 Maj, 10:35, "Radarro" <r.konopinski.WYT...@gazeta.pl> wrote:
marjan <klero8....@gmail.com> napisał(a): Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a w kręgach władzy od tego komu trzeba dopier...lić ;) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-05-16 15:02:49 | |
Autor: J.F. | |
NIK o drogach | |
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w
Zły stan infrastruktury drogowej to główna przyczyna wypadków na polskich drogach. Takie wnioski przedstawił NIK po kontroli. Roznie mozna o tym mowic. Np jakby tak policja sie solidniej wziela do roboty, to by zaraz kierowcy nauczyli sie przestrzegac predkosci bezpiecznej. I moze byloby wiecej zasniec za kierownica, ale mniej ofiar smiertelnych a moze nawet wypadkow. A temu NIKowi to kto kazal dojsc do takich wnioskow po 20 latach ? Bo przeciez nic sie nie zmienilo, z niewielkimi wyjatkami drogi sa jakie byly :-) J. |
|
Data: 2011-05-16 15:07:12 | |
Autor: Cavallino | |
NIK o drogach | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iqr79g$4nf$1news.onet.pl...
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w Czyli zostaliby w domu, skoro drogi powinny być pozamykane. I nie trzeba by wydawać kupy kasy na durnych polucjantów, a w zamian można by budować drogi. To samo dotyczy pensji odpowiedzialnych za stan dróg. A temu NIKowi to kto kazal dojsc do takich wnioskow po 20 latach ? Lepiej późno niż wcale. Bo przeciez nic sie nie zmienilo, z niewielkimi wyjatkami drogi sa jakie byly :-) Nie, skoro 20 lat temu miały duże opóźnienia w remontach, a przez 20 lat je tylko łatano a nie remontowano (remont powinien być co 10 lat), to teraz są wielokrotnie gorsze. |
|
Data: 2011-05-21 16:12:53 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
NIK o drogach | |
On Mon, 16 May 2011, J.F. wrote:
Roznie mozna o tym mowic. Np jakby tak policja sie solidniej wziela do roboty, to by zaraz kierowcy Zaraz, powoli. Nie tylko kierowcy. A co z wnioskami o ukaranie wykonawców i zarządców, którzy nie usunęli znaków ograniczeń, nakazów i zakazów "poremontowych" i innych, pozostawionych lub postawionych wbrew prawu i logice? Nie należy to przypadkiem *również* do zakresu którym powinna zajmować się drogówka? Za "bezprawny" znak AFAIR jest do 5000 zł grzywny. nauczyli sie przestrzegac predkosci bezpiecznej. I moze byloby wiecej zasniec za kierownica, ale mniej ofiar smiertelnych To jedna strona medalu :) Druga jest wyżej. A trzecia to sprawa "problemów dowodowych", bo np. to że fotoradar ma być oznakowany w niczym nie jest słabszą implementacją zapisków niejakiego Barei niż wyczyny drogowców w zakresie oznakowania. A to sprawa ustawodawcy, nie policji. pzdr, Gotfryd |