Data: 2011-05-16 15:02:49 | |
Autor: J.F. | |
NIK o drogach | |
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w
Zły stan infrastruktury drogowej to główna przyczyna wypadków na polskich drogach. Takie wnioski przedstawił NIK po kontroli. Roznie mozna o tym mowic. Np jakby tak policja sie solidniej wziela do roboty, to by zaraz kierowcy nauczyli sie przestrzegac predkosci bezpiecznej. I moze byloby wiecej zasniec za kierownica, ale mniej ofiar smiertelnych a moze nawet wypadkow. A temu NIKowi to kto kazal dojsc do takich wnioskow po 20 latach ? Bo przeciez nic sie nie zmienilo, z niewielkimi wyjatkami drogi sa jakie byly :-) J. |
|
Data: 2011-05-16 15:07:12 | |
Autor: Cavallino | |
NIK o drogach | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iqr79g$4nf$1news.onet.pl...
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w Czyli zostaliby w domu, skoro drogi powinny być pozamykane. I nie trzeba by wydawać kupy kasy na durnych polucjantów, a w zamian można by budować drogi. To samo dotyczy pensji odpowiedzialnych za stan dróg. A temu NIKowi to kto kazal dojsc do takich wnioskow po 20 latach ? Lepiej późno niż wcale. Bo przeciez nic sie nie zmienilo, z niewielkimi wyjatkami drogi sa jakie byly :-) Nie, skoro 20 lat temu miały duże opóźnienia w remontach, a przez 20 lat je tylko łatano a nie remontowano (remont powinien być co 10 lat), to teraz są wielokrotnie gorsze. |
|
Data: 2011-05-21 16:12:53 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
NIK o drogach | |
On Mon, 16 May 2011, J.F. wrote:
Roznie mozna o tym mowic. Np jakby tak policja sie solidniej wziela do roboty, to by zaraz kierowcy Zaraz, powoli. Nie tylko kierowcy. A co z wnioskami o ukaranie wykonawców i zarządców, którzy nie usunęli znaków ograniczeń, nakazów i zakazów "poremontowych" i innych, pozostawionych lub postawionych wbrew prawu i logice? Nie należy to przypadkiem *również* do zakresu którym powinna zajmować się drogówka? Za "bezprawny" znak AFAIR jest do 5000 zł grzywny. nauczyli sie przestrzegac predkosci bezpiecznej. I moze byloby wiecej zasniec za kierownica, ale mniej ofiar smiertelnych To jedna strona medalu :) Druga jest wyżej. A trzecia to sprawa "problemów dowodowych", bo np. to że fotoradar ma być oznakowany w niczym nie jest słabszą implementacją zapisków niejakiego Barei niż wyczyny drogowców w zakresie oznakowania. A to sprawa ustawodawcy, nie policji. pzdr, Gotfryd |