NIKON - żenady cd.....

Data: 2010-05-13 11:31:41
Autor: JD
NIKON - żenady cd.....
Użytkownik "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl> napisał w wiadomości news:4beb01ac$0$19182$65785112news.neostrada.pl...
Widać już kompromitację firmy w każdej dziedzinie:

<cytat>
Skanery nie mogą być używane w 64-bitowych wersjach systemu Windows 7, ponieważ nie są rozpoznawane.
Firma Nikon nie planuje zaoferowania zgodności z systemem Windows 7.
- SUPER COOLSCAN 9000ED
- SUPER COOLSCAN 8000ED
- SUPER COOLSCAN 5000ED
- SUPER COOLSCAN 4000ED
- COOLSCAN V ED
- COOLSCAN IV ED
</cytat>

Vuescan sobie radzi i obsługuje LS-40
W trybie XPmode działa też nikonscan,
Ale fakt, byłony lepiej z dedykowanym sterownikiem.

JD

Data: 2010-05-21 07:36:18
Autor: Jakub Jewuła
NIKON - żenady cd.....
Dedykowany sterownik nadaje się do kosza.
Instalowałem go dwa razy. Pierwszy i ostatni.
Oczywiście, że tak!

Oczywiscie, ze nie. Wystarczy umiec uzywac :)

Ale chodzi o zasadę czyli sposób traktowania klientów.
Nikon właśnie napisał między wierszami: mamy was w d...

Znaczy kupujac sprzet masz ochote placic zaliczke na nowe
wersje sterownikow do kilku kolejnych wersji systemu?
Ja nie mam ochoty.

Kupuje sprzet pasujacy mi w danym momencie i to sie nie
zmienia po tym gdy wyjdzie nowy system badk kilka -
sprzet nadal dziala tak samo dobrze.

NIKON - żenady cd.....