NIKT NIE BYŁ PODSŁUCHIWANY PO ZA WYMIENIONYMI

Data: 2009-10-17 14:09:46
Autor: Prawusek
NIKT NIE BYŁ PODSŁUCHIWANY PO ZA WYMIENIONYMI
    To dlaczego jest w sieci pełno wiadomości pochodzących prosto z mojego
mieszkania - łącznie z wiadomościami dotyczącymi podglądania przy pomocy
kamer szpiegowskich? Dlaczego są prowadzone akcje bezpośrednie w celu
niszczenia mojego sprzętu, mojego i mojej rodziny zdrowia, inwigilacja moich
dzieci itd.

Data: 2009-10-17 13:04:55
Autor: Moise Khazar
Prawusek <prawusek@interia.pl> napisał(a):
    To dlaczego jest w sieci pełno wiadomości pochodzących prosto z mojego

już po tobie
wkrótce w sieci pojawi się nowa wersja twojego życiorysu
z wieloma pikantnymi szczegółami z twojego życia prywatnego

Data: 2009-10-17 14:38:41
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbccv2$2cf$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

   dlatego, poniewaz sam te pierdolesy nadajesz, zwiekszajac antyekologicznie,
   ilosc informacyjnych smieci w sieci.  pozniej w google z nosem przy ekranie
   sam je, lub ich echa w innych pustostanach czytasz i majac juz dosc
   zaawansowana skleroze dziwisz sie niepomiernie, ktoz to taki probuje cie
   podejsc.  z tego zdziwienia bierze swoj poczatek t.zw. obled odniesien,
   stad zas blisko juz do manii przesladowczej.

   glupi, stary chuju!

   zabralem cie przed czterema laty ze soba do ameryki na nasze serwery.
   narobiles takiej wiochy, ze do dzisiaj przed moim serdecznym przyjacielem
   z kanady jackiem k. musze swiecic galami. :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))

   ar

Data: 2009-10-17 15:13:53
Autor: Prawusek
NIKT NIE BYŁ PODSŁUCHIWANY PO ZA WYMIENIONYMI
"wsi spokojna, wsi wesola" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

Ciąg dalszego robienia czarngo PR w wykonaniku parcha głaza.

Data: 2009-10-17 15:21:19
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbcgn9$44m$1nemesis.news.neostrada.pl...
"wsi spokojna, wsi wesola" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

Ciąg dalszego robienia czarngo PR w wykonaniku parcha głaza.

  Moimi swiadkami sa przynajmniej dwie osoby fizyczne: Wiesiek D.
  z USA (administrator sieci) i wspomniany juz przeze mnie moj
  przyjaciel Jacek K.Krzewski z Kanady.

  Ty stary, glupi chuju kogo masz?

  AR

Data: 2009-10-17 15:45:55
Autor: Prawusek

> [...]

  Moimi swiadkami sa przynajmniej dwie osoby fizyczne: Wiesiek D.
  z USA (administrator sieci) i wspomniany juz przeze mnie moj

Ciebie - sam, stary chuju, przed chwilą napisałeś, że wziąłeś mnie na WASZE
parchate serwery, podczas gdy ja wiem, na których miałem konta.
Cytat:

Data: 2009-10-17 15:55:17
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbci41$8u6$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

  narobiles takiej wiochy, ze do dzisiaj przed moim serdecznym przyjacielem
  z kanady jackiem k. musze swiecic galami."

   Otrzymales ode mnie zaproszenie i adres do naszej sieci?
   Tak albo nie? - bez wykretow, jak na hrabiego Mikulskiego
   przystalo!

   AR

Data: 2009-10-17 17:07:33
Autor: Prawusek

> [...]

   Otrzymales ode mnie zaproszenie i adres do naszej sieci?
   Tak albo nie? - bez wykretow, jak na hrabiego Mikulskiego

Do Waszej?  Zdaje się że to była twoja najwyższa uczelnia Technikum (5
letnie) Nukleoniczne z Otwocka.
Byłem raz tam i jakas baba żle się wyraziła o mnie mimo, że nie pisałem
(chyba) na tę listę - czyli kjtoś ją ustawił albo była to parchata.

    A wracając do topic'u - już znam personalia "pani"porucznik próbującej
przy pomocy rzeźby w GWnie gmerać w mojej rodzinie. He..he, temat pedofilia
!!!

Data: 2009-10-17 18:53:04
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbcncb$93h$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

przy pomocy rzeźby w GWnie gmerać w mojej rodzinie. He..he, temat pedofilia

   jestes zalosnym, starym, biednym, glupim chujem klamliwy parobku.

   ar

Data: 2009-10-17 15:05:16
Autor: jadrys
Prawusek pisze:
[...]

Coś w tym musi być! Np. mi ktoś wczoraj spalił zasilacz w kompie.

Data: 2009-10-17 14:10:08
Autor: Andrzej Kokakolski
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Coś w tym musi być! Np. mi ktoś wczoraj spalił zasilacz w kompie.

Wiadomo kto:  KAPITALISCI!

:)

AK

Data: 2009-10-18 12:22:20
Autor: jadrys
Andrzej Kokakolski pisze:
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Coś w tym musi być! Np. mi ktoś wczoraj spalił zasilacz w kompie.

Wiadomo kto:  KAPITALISCI!

:)

AK

Nie ma co do tego najmniejszej wątpliwości.

NIKT NIE BYŁ PODSŁUCHIWANY PO ZA WYMIENIONYMI