NIKT NIE BYŁ PODSŁUCHIWANY PO ZA WYMIENIONYMI

Data: 2009-10-17 15:05:16
Autor: jadrys
NIKT NIE BYŁ PODSŁUCHIWANY PO ZA WYMIENIONYMI
Prawusek pisze:
    To dlaczego jest w sieci pełno wiadomości pochodzących prosto z mojego
mieszkania - łącznie z wiadomościami dotyczącymi podglądania przy pomocy
kamer szpiegowskich? Dlaczego są prowadzone akcje bezpośrednie w celu
niszczenia mojego sprzętu, mojego i mojej rodziny zdrowia, inwigilacja moich
dzieci itd.

Coś w tym musi być! Np. mi ktoś wczoraj spalił zasilacz w kompie.

Data: 2009-10-17 14:10:08
Autor: Andrzej Kokakolski
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Coś w tym musi być! Np. mi ktoś wczoraj spalił zasilacz w kompie.

Wiadomo kto:  KAPITALISCI!

:)

AK

Data: 2009-10-18 12:22:20
Autor: jadrys
Andrzej Kokakolski pisze:
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Coś w tym musi być! Np. mi ktoś wczoraj spalił zasilacz w kompie.

Wiadomo kto:  KAPITALISCI!

:)

AK

Nie ma co do tego najmniejszej wątpliwości.

NIKT NIE BYŁ PODSŁUCHIWANY PO ZA WYMIENIONYMI