NIKT NIE INGEROWAL W KABINIE PILOTA!

Data: 2010-04-15 14:52:31
Autor: Neko
NIKT NIE INGEROWAL W KABINIE PILOTA!
Jak podalo radio, nikt z pasazerow nie ingerowal i nie naciskal na pilotow.

Przykra informacja dla calej masci anty-polakow. :)

Data: 2010-04-15 14:56:00
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Jak podalo radio, nikt z pasazerow nie ingerowal i nie
naciskal na pilotow.

Przykra informacja dla calej masci anty-polakow. :)

   Radyjo Erewan?

   A. Rem

Data: 2010-04-15 14:56:18
Autor: Neko
NIKT NIE INGEROWAL W KABINIE PILOTA!
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

  Radyjo Erewan?

Nie. Polskie Radio.

Data: 2010-04-15 14:58:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

>   Radyjo Erewan?

Nie. Polskie Radio.

   Program?

   A. Rem

Data: 2010-04-15 15:00:52
Autor: Neko
NIKT NIE INGEROWAL W KABINIE PILOTA!
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

  Program?

Och, nie wiem. Bylem w jadlodajni, a tam puszczaja radio
i jak jadlem filet z kurczaka i z warzywami, ziemniaki i surowke
to podali
taki komunikat. Ale nie zarejestrowalem jakie to radio.

Czy jest Pan usatysfakcjonowany moja szczera odpowiedzią ? :)

Data: 2010-04-15 15:04:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 15 Apr 2010 15:00:52 +0200, Neko napisał(a):

[...]

Chyba chodziło o to czy Radio czy radio.

Data: 2010-04-15 15:04:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

taki komunikat. Ale nie zarejestrowalem jakie to radio.

Czy jest Pan usatysfakcjonowany moja szczera odpowiedzią ? :)

   Mahlzeit!

   A. Rem

Data: 2010-04-15 15:28:05
Autor:
NIKT NIE INGEROWAL W KABINIE PILOTA!
On Thu, 15 Apr 2010 15:00:52 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> [...]

i jak jadlem filet z kurczaka i z warzywami, ziemniaki i surowke
to podali taki komunikat. Ale nie zarejestrowalem jakie to radio.

 jakie to byly warzywa i z czego surowka ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 16:13:47
Autor: ColgatesBilly
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:hq72f4$ci5$1news.onet.pl...
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

  Radyjo Erewan?

Nie. Polskie Radio.

Na pewno polskie?

Data: 2010-04-15 16:55:10
Autor: cirrus
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hq72f4$ci5$1news.onet.pl...
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał
  Radyjo Erewan?
Nie. Polskie Radio.

PiS- Radio to prawie to samo.

--
stevep

Data: 2010-04-15 17:30:05
Autor: IWSP
> [...]

> Jak podalo radio, nikt z pasazerow nie ingerowal i nie
> naciskal na pilotow.
>
> Przykra informacja dla calej masci anty-polakow. :)

poszukaj sobie po portalach, napisane czarną czcionką na białym tle, jak na dzień wczorajszy nie ma śladu pobytu w kabinie pilotów osoby trzeciej

IWSP

Data: 2010-04-15 15:02:31
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 14:56, Piotr pisze:

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hq727v$bsf$1news.onet.pl...

Jak podalo radio, nikt z pasazerow nie ingerowal i nie naciskal na pilotow.

Przykra informacja dla calej masci anty-polakow. :)

Szmaciarzom nic nie stanie na przeszkodzie. Napiszą, że sobie o tym pomyślał, albo powiedział to pilotowi tydzień wczesniej. A jak nie pilotowi, to kotu Rudolfowi...
W każdym bądź razie, jest winny. Bo tak cymbałom pasuje.
Piotr

Dlaczego zaraz "szmaciarzom"Piotrze?  Może to właśnie oni maja rację..

Data: 2010-04-15 06:09:02
Autor: zbig
On 15 Kwi, 15:02, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-04-15 14:56, Piotr pisze:

> U ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa w wiadomo ci

Dlaczego zaraz "szmaciarzom"Piotrze?  Mo e to w a nie oni maja racj ..

Nie sądze. Za to myslę, że warto było zaingerowac  a pilot mógłby np.
przedstawić koniecznośc lądowania w Mińsku.

Data: 2010-04-15 15:03:23
Autor: Neko
NIKT NIE INGEROWAL W KABINIE PILOTA!
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w

Dlaczego zaraz "szmaciarzom"Piotrze?  Może to właśnie oni maja rację..

Szczegolnie jak mowia, ze byla ingerencja w kabinie.

Klamstwa maja krotkie nogi. Zawsze wychodza na wierzch - wczesniej
czy pozniej. Ku przestrodze...

Jako zwolennik Stalina i Mao powinienes o tym doskonale wiedziec.

Data: 2010-04-15 15:14:10
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 15:03, Neko pisze:
[...]

Wiesz Neko, - w sprawach politycznych cięższej wagi prawda często nigdy nie obejrzy/oglada światła dziennego.

I wypraszam sobie przypisywanie mi  uprawiania kultu zbrodniczych kanalii, jakimi niewątpliwie byli wymienieni przez Ciebie osobnicy.

Data: 2010-04-15 15:14:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-15 15:06, Piotr pisze:

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq72pl$dm4$1news.onet.pl...

[...]

Bo to ciągle ci sami, Jadrysiu. Dwoiści moralnie... W jednym miejscu mówią o miłości i tolerancji, a w drugim nabijają bezlitośnie z mikrego wzrostu...
Mówię ci Jadrysiu, to szmaciarze z gwnem w głowie. Taa, w zasadzie powinno być gwniarze...
Dementi Jadrysiu, to nie sa szmaciarze, tylko gwniarze.
Piotr

Wiem Piotrze, ale trzeba ich zrozumieć - wygląda na to że to ich praca, że z tego maja na chleb..

Data: 2010-04-15 15:08:56
Autor: hermar
Neko wrote:
Jak podalo radio, nikt z pasazerow nie ingerowal i nie
naciskal na pilotow.

...więcej w Fakcie?

Data: 2010-04-15 15:08:57
Autor: Neko
NIKT NIE INGEROWAL W KABINIE PILOTA!
Użytkownik "hermar" <hermar@op.pl> napisał

..więcej w Fakcie?

Tak. Wiecej w Faktach na TVN-ie.

Data: 2010-04-15 16:15:23
Autor: ColgatesBilly
"hermar" <hermar@op.pl> wrote in message news:hq735l$evh$1news.onet.pl...
Neko wrote:
Jak podalo radio, nikt z pasazerow nie ingerowal i nie
naciskal na pilotow.

..więcej w Fakcie?

W Faktach i Mitach...

Data: 2010-04-15 15:28:05
Autor:
NIKT NIE INGEROWAL W KABINIE PILOTA!
On Thu, 15 Apr 2010 14:52:31 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Jak podalo radio, nikt z pasazerow nie ingerowal i nie naciskal na pilotow.

 1. jakie radio ? pr? to pelniace misje dziejowa pis ?
 2. czy w tym czasie piloci wychodzili z kabiny ?

  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 16:13:20
Autor: ColgatesBilly
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:hq727v$bsf$1news.onet.pl...
Jak podalo radio, nikt z pasazerow nie ingerowal i nie naciskal na pilotow.

Przykra informacja dla calej masci anty-polakow. :)

Nie wrzucajmy do jednego worka antypolakow i POLACTWO

Data: 2010-04-15 16:55:41
Autor: Tytus
[...]

Znajda sie winni... spokojnie - prace trwaja a goraca linia Warszawa - Moskwa czerwona od pracy.

NIKT NIE INGEROWAL W KABINIE PILOTA!