NIKT NIE JEST...

Data: 2010-06-25 10:55:15
Autor: Panslavista
NIKT NIE JEST...
.... TAK  NISZCZONY  JAK  JA!!!

Jak  Jasienica i Ratajczak.  I robią to parchy!

Data: 2010-06-25 01:59:48
Autor: J-23
NIKT NIE JEST...
On 25 Cze, 10:55, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
... TAK  NISZCZONY  JAK  JA!!!

Jak  Jasienica i Ratajczak.  I robią to parchy!

co napisales waznego, i jakie masz publikacje?
jakim dorobkiem naukowym mozesz sie pochwalic?
slucham (przeczytam) z uwaga!

J-...

Data: 2010-06-25 11:08:49
Autor: Panslavista
NIKT NIE JEST...

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:fd0150bc-6d3f-4c4c-8028-686f7a700ae8k39g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Tak jak mój dziadek miał dokonania, za które był szukany przez Gestapo i NKWD, a nikt nie wie za co, tak i ja nie powiem za co. Te dorobki naukowe dysertacje i tytuły po za niektórymi to można o kant dupy rozbić - całe 60 lat degrengolady...

Data: 2010-06-25 02:34:29
Autor: J-23
NIKT NIE JEST...
On 25 Cze, 11:08, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

dysertacje i tytuły po za niektórymi to można o kant dupy rozbić - całe 60

jasne, ze lepiej byc cieciem z Nieporetu, po co starac sie o
"zydowskie" zaszczyty

Data: 2010-06-25 11:46:53
Autor: Panslavista
NIKT NIE JEST...
"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:3db49e22-a1ae-4970-a050-4332e956c19cx21g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

lat degrengolady...

jasne, ze lepiej byc cieciem z Nieporetu, po co starac sie o

Hm. Kazdy orze jak może.
Żyd na żydowskie zaszczyty
Polak o polskie.
Część takich jak ja - ma w dupie wszelkie zaszyty.

Data: 2010-06-25 11:49:06
Autor: go!
NIKT NIE JEST...
On 25/06/2010 10:46, Panslavista wrote:

Część takich jak ja - ma w dupie wszelkie zaszyty.

  "w dupie zaszyty": to brzmi nie dwuznacznie

Data: 2010-06-25 04:22:30
Autor: J-23
NIKT NIE JEST...
On 25 Cze, 12:49, "go!" <g...@gmx.nospam.us> wrote:
On 25/06/2010 10:46, Panslavista wrote:

> Część takich jak ja - ma w dupie wszelkie zaszyty.

  "w dupie zaszyty": to brzmi nie dwuznacznie

antabus
http://www.slownik-online.pl/kopalinski/D744B322AD82EED5412565A000507703.php

Data: 2010-06-25 13:30:27
Autor: Panslavista
NIKT NIE JEST...
"go!" <go2@gmx.nospam.us> wrote in message news:i021ib$bi2$1inews.gazeta.pl...
On 25/06/2010 10:46, Panslavista wrote:

Część takich jak ja - ma w dupie wszelkie zaszyty.

 "w dupie zaszyty": to brzmi nie dwuznacznie

Widać mój post przeszedł przez "Black-box" eSBuców.

Data: 2010-06-25 13:32:33
Autor: Panslavista
NIKT NIE JEST...

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4c249355$0$17083$65785112news.neostrada.pl...
[...]

albo zwykła literówka.

Data: 2010-06-25 19:50:30
Autor: .'heÂŽsk'.
NIKT NIE JEST...
On Fri, 25 Jun 2010 10:55:15 +0200, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

... TAK  NISZCZONY  JAK  JA!!!

Jak  Jasienica i Ratajczak.  I robią to parchy!
 po cholere zadajesz sie z chamami?

--

 HeSk

Data: 2010-06-25 21:51:08
Autor: Panslavista
NIKT NIE JEST...

<prawusek@interia.pl> wrote:

... TAK  NISZCZONY  JAK  JA!!!

Jak  Jasienica i Ratajczak.  I robią to parchy!

po cholere zadajesz sie z chamami?

Pełno ich, GWniarzy, w koło.

Data: 2010-06-26 08:30:09
Autor: 'heÂŽsk'
NIKT NIE JEST...
On Fri, 25 Jun 2010 21:51:08 +0200, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

".'heRsk'." <?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:l3q926lf41n300309jgbpk5qkdgou9t4444ax.com...

> po cholere zadajesz sie z chamami?

Pełno ich, GWniarzy, w koło.

PYTAM, po jaka cholere ty szlachcic, zadajesz sie z CHAMAMI ?

--

 HeSk

NIKT NIE JEST...