NIP dla niepełnoletniego

Data: 2009-02-23 09:01:50
Autor: witek
NIP dla niepełnoletniego
djguciek@gmail.com wrote:
Mogę sobie iść do US, wypełnić NIP-3, poczekać miesiąc na numer i mieć
czyste sumienie, że zrobiłam wszystko zgodnie z prawem, czy odpuścić
podatek dopóki nie zacznę pracować, i wtedy obawiać się kontroli? ;-)

tak, możesz iść, z tym, że dołącz uzasadnienie po co ci NIP.
Wystarczy, ze skopiujesz to co napisałaś na grupie.

Data: 2009-02-23 07:25:19
Autor: djguciek
NIP dla niepełnoletniego
On 23 Lut, 16:01, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
djguc...@gmail.com wrote:
> [...]

tak, możesz iść, z tym, że dołącz uzasadnienie po co ci NIP.
Wystarczy, ze skopiujesz to co napisałaś na grupie.

Dziękuję Wam za odpowiedzi - w takim wypadku niedługo zrobię sobie
wizytę w US :)

pozdrawiam,
Klaudia

Data: 2009-02-23 17:59:28
Autor: andreas
NIP dla niepełnoletniego
Użytkownik <djguciek@gmail.com> napisał w wiadomości news:8e26875f-0ce1-4ce2-90d1-13fd83c0e873v15g2000vbb.googlegroups.com...

Dziękuję Wam za odpowiedzi - w takim wypadku niedługo zrobię sobie
wizytę w US :)

Ja bym lepiej wysłał poleconym z potwierdzeniem odbioru i pismo do tego załączył z tym wyjaśnieniem.

--
andreas

NIP dla niepełnoletniego