NIP nabywcy na fakturze

Data: 2015-10-29 10:59:30
Autor: radekp@konto.pl
NIP nabywcy na fakturze
Czy na fakturze trzeba wystawiać koniecznie NIP nabywcy?
Na rzecz osób fiz. wiem, że być nie musi, ale np. jeżeli nabywcą jest szkoła,
to czy taki NIP musi być?

Z tego co wyczytałem nawet brak NIP-u dla VATowca nie jest przeszkodą do
odliczenia VAT, ale to tylko interpretacje US (jest to traktowane jako błąd
formalny).

Data: 2015-10-29 22:40:46
Autor: Tom N
NIP nabywcy na fakturze
radekp@konto.pl w <news:r8r33bhu3jd5t79vbnk0os93c89jmnqidb4ax.com>:

Czy na fakturze trzeba wystawiać koniecznie NIP nabywcy?

Śmierdzi trolem

Na rzecz osób fiz. wiem, że być nie musi, ale np. jeżeli nabywcą jest szkoła,
to czy taki NIP musi być?

Bardzo śmierdzi trolem

Z tego co wyczytałem nawet brak NIP-u dla VATowca nie jest przeszkodą do
odliczenia VAT, ale to tylko interpretacje US (jest to traktowane jako błąd
formalny).

Masz i się spryskaj: "NSA w uchwale z 24 czerwca br., sygn. akt I FPS 1/13
uznał jednak, że gminne jednostki budżetowe (czyli m.in. szkoły) nie są
podatnikami podatku od towarów i usług"

--
'Tom N'

NIP nabywcy na fakturze