NIe wiem jak to nazwać

Data: 2016-02-08 14:24:40
Autor: Jacek
NIe wiem jak to nazwać
W dniu 2016-02-08 o 13:06, Bolko pisze:

w 2015 roku cos zrobiłem dla kogoś,
w 2015 roku wystawiłem fakturę VAT,
a w tym tygodniu jak dobrze pójdzie będę miał kase.

czy to jest trudny przypadek?
nie wiem, ale ja jeszcze
nigdy czegoś takiego nie przerabiałem

W czym problem? Że robisz usługę, wystawiasz fakturę, musisz od tego zapłacić podatki, a zapłata przyjdzie później?
Co mają powiedzieć ci, którzy sprzedają z terminami płatności 120-150 dni (tak jest w górnictwie węgla kam)? A co mają powiedzieć ci, którym kontrahenci nie płacą wcale?
Jacek

Data: 2016-02-08 05:50:44
Autor: Bolko
NIe wiem jak to nazwać
W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 14:24:41 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]

> w 2015 roku cos zrobiłem dla kogoś,
> w 2015 roku wystawiłem fakturę VAT,
> a w tym tygodniu jak dobrze pójdzie będę miał kase.

to było jedno z pytań
Że robisz usługę, wystawiasz fakturę, musisz od tego zapłacić podatki, a zapłata przyjdzie później?
czyli generalnie problemu nie ma?
Fajnie, to TEŻ jest informacja

Data: 2016-02-08 16:44:27
Autor: Maciek
NIe wiem jak to nazwać
W dniu 2016-02-08 o 14:50, Bolko pisze:
[...]
Jeśli chodzi o _TAKIE_ informacje, to ja jedną usługę wykonałem w 2014 i
w tym też roku wystawiłem fakturę. Cały czas spodziewam się zapłaty :->
Chociaż mam też fakturę za towar z 2010 roku. Komornik "dopisał" mnie
już nawet do księgi wieczystej mieszkanka odbiorcy faktury, tylko co z
tego, jak nieruchomość na kredyt :->

Maciek

NIe wiem jak to nazwać