NIemiec gra Wroną - kpt. Wrona odszedł

Data: 2011-11-19 06:09:14
Autor: Emeryt
NIemiec gra Wroną - kpt. Wrona odszedł
nie bedzie niemiec pluł nam w twarz - spotkamy się w sądzie. Szkoda Bohatera.

Emerytowany Kpt.

http://www.tvn24.pl/12690,1724688,0,1,lot-idzie-na-wojne-ze-zwiazkami-kpt-wrona-
z-nich-wychodzi,wiadomosc.html

Data: 2011-11-19 08:01:24
Autor: skippy

Użytkownik " Emeryt" <0perra.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ja7h6a$1g2$1inews.gazeta.pl...
nie bedzie niemiec pluł nam w twarz - spotkamy się w sądzie. Szkoda Bohatera.

opisz dokładniej o co ci chodzi
mam pewność że nie masz w ogóle pojęcia o czym piszesz

Data: 2011-11-19 08:12:03
Autor: PeterPan
NIemiec gra Wroną - kpt. Wrona odszedł
opisz dokładniej o co ci chodzi
mam pewność że nie masz w ogóle pojęcia o czym piszesz

a co ma opisać? Tam stoi jasno, nawet trzonek zrozumie. To raczej ty nie masz pojencia o czym czytasz wiec z mojej strony PLON WARNING 1:

Dwa dni po zdarzeniu na warszawskim Okęciu szefowe dwóch z siedmiu działających w LOT związków zawodowych - Niemiec, i.. - wydały oświadczenie, w którym poskarżyły się na działania władz spółki. Napisały między innymi, że "przypisywanie sobie zasług Kapitana Tadeusza Wrony, członka Związku Zawodowego Pilotów Liniowych PLL LOT SA, przez zarządzających nie znajduje podstaw w rzeczywistości"

jc

NIemiec gra Wroną - kpt. Wrona odszedł