NO DOBRA CHLOPAKI !

Data: 2010-04-23 18:21:20
Autor: cyc
NO DOBRA CHLOPAKI !
Juz po zalobie wiec jak to w zwyczaju bywa trzeba bylo nieco odreagowac , stad troche po chrzescijansku  po kudlach sie poszarpalismy i troche wam a troche mnie sie oberwalo ale teraz czas spokojnie wejsc w rzeczywistosc i poszukac prawdziwych przyczyn i winnych tragedii . Nalezy jednak  zrobic to bez uprzedzen , bez emocji ale rowniez bez kompromisu i zachamowan !.
Podsumujmy wiec fakty .
Co mamy ? .
Mamy katastrofe ! to po pierwsze .
Mamy ofiary !! . Co do tego nie ma watpliwosci .
Mamy  dane w postaci filmu na ktorym wyraznie widac ze byl to zamach bo na tyle drobnych szczatkow nie mogl rozleciec sie samolot , ktory spadl ledwie z 2-3 metrow , to oczywista oczywistosc .
Mamy potwierdzenie , ze byly wymieniane na lotnisku zarowki
Mamy rozne godziny rozbicia sie samolotu , tudziez polamane przez niego drzewa .
Mamy Putina co samo w sobie jest podejrzane a takze Tuska , ktory byl w Smolensku kilka dni wczesiej I Z TYM PIERWSZYM SIE SPOTKAL !!( zwroccie uwage na ten fakt )
Mamy na filmie strzaly z pistoletu oddane tuz po wypadku  na miejscu tragedii i upadajacego po nich czlowieka wyhodzacego z kabiny pilotow a takze wychylajaca sie z za drzewa postac , ktora po strzale upada .
Sa rowniez wyrazne glosy proszace o litosc innego pasazera samolotu do ktorego strzelano w tyl glowy i wypowiadane tak po rosyjsku , jak i po polsku slowa , ktore nasuwaja skrajne przypuszczenia .
Mamy brak jakichkolwiek cial tuz po katastrofie ( nawet tych do ktorych wczesniej strzelano !!! ) mimo tego , ze przeciez ktos tam pol godziny po katastrofi chodzil i ogladal jej miejce szukajac ludzi .
Mamy klamiaca prokurature tak nasza , jak i rosyjska a takze odmowe prowadzenia sledztwa przez miedzynarodowe organizacje lotnicze i NATO !!- rzecz znamienna i nie zawaham sie stwierdzic , ze spisek zakrojony moze byc na znacznie wieksza niz w pierwszej chwili sie wydaje skale .
Mamy , co prawda niepotwierdzony przez innych fakt , ale przeciez osobiscie przez Ojca Dyrektora widziany a mianowicie  kaczki lecace podczas pogrzebu prezydenta , co rowniez w kontekscie calej sprawy nie jest bez znaczenia i wydaje sie podejrzane .
Mamy  wieniec , ktory lecial w samolocie i mimo tego , ze nic sie tam nie uchowalo on pozostal caly , mamy tez sztucznie najprawdopodobniej wytworzona mgle ( pewnie po to zrobiona aby nikt nie widzial szczegolow katastrofy i tego , ze strzelano tam do rannych ) i opisy swiadkow wydarzenia mowiacych o tym , ze samolot lecial b. nisko nad ziemia !! uwaga !! , nad ziemia !!.
Jesli zauwazymy i to , ze rowniez brak jest trzech osob a takze , ze conajmniej dwie przezyly i zniknely w tajemniczych okolicznosciach , to obraz sprawy jawi sie nieprawdopodbnie sensacyjny ale jakze prawdziwie .
Jest dosc faktow aby popatrzec na sprawe w sposob krytyczny , analityczny i trzezwy .
Wymowa ich jest jednoznaczna i nie pozostaje nam juz nic innego jak tylko ustalic personalnie winnych . To jest jednak juz tylko formalnoscia bo wszyscy przeciez doskonale wiemy , ze to oni !.

cyc

Data: 2010-04-23 19:26:25
Autor: ColgatesBilly
NO DOBRA CHLOPAKI !
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hqshe7$o9g$1news.onet.pl...
[...]

Zapomniales... przykladowo.. o tym doraznie zainstalowanym na przyjazd Tuska i Rabina systemie, co go pospiesznie zdjeto.
Pomijam zachowanie Rosji dzis... (cos jak POwska komisja ds. hazardu)

Mowisz ze to ci ONI.
No przeciez., my tez wiemy ze to... WY
( a z zaimkami to od 65 lat macie problem )

Data: 2010-04-23 18:32:28
Autor: cyc
NO DOBRA CHLOPAKI !

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:2TjAn.254$if1.242uutiset.elisa.fi...
[...]

I co ! dalej twierdzisz , ze nie bierzesz ?

cyc

Data: 2010-04-23 21:26:13
Autor: karwanjestkretynem
NO DOBRA CHLOPAKI !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

I co ! dalej twierdzisz , ze nie bierzesz ?

Mnie się wydaje, że raczej nie. On jest po prostu pierdolnięty!

Przemysław Warzywny

--
"Śmierć prezydenta wstrząsnęła mną jak wszystkimi Polakami, ale nie można tej śmierci używać do przeinaczania historii i zamykania ust tym, którzy ten fałsz widzą. Falsz ten unieważnia osiągnięcia innych. Nie można udzielać też prawa do przeżywania żałoby lub odbierać go, co robi z jakąś dziwną zaciekłością prof. Krasnodębski."

Data: 2010-04-24 00:19:53
Autor: ColgatesBilly
NO DOBRA CHLOPAKI !
"karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:hqss8p$rsv$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

I co ! dalej twierdzisz , ze nie bierzesz ?

Mnie się wydaje, że raczej nie. On jest po prostu pierdolnięty!

Jeszcze gorzej. Jestem WOLNY, NIEZALEZNY...
( cos co sila rzeczy nie bedziesz mogl zrozumiec, robaczku.)
....a nie jakas kreatura bez wlasnego zdania, wynajeta przez wrogow Polski,
by wklejac kolejne wydania zydowskich .. niezaleznych sondow,
wzglednie podobnie jak przed chwila, merytoryczne, smetne teksty.

Twoja tyu zas synergia z kims takim jak cyc, pokazuje
ze deale szechtera z kiszczakiem sa dla was norma i naturalne.
Bo nie daleko pada scierwo od gowna

Data: 2010-04-24 04:40:40
Autor: Panslavista
NO DOBRA CHLOPAKI !

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote in message news:daoAn.436$if1.102uutiset.elisa.fi...
[...]

Bo scierwo jest przepełnione GWnem,
Że jak zwykle w GWno się zmienia
Tak jest od zawsze, aż po kres istnienia.
I nie ma co się nad ścierwem rozwodzić
Powstaje tylko po to, by GWnem smrodzić

Data: 2010-04-24 05:50:03
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
NO DOBRA CHLOPAKI !

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

Bo scierwo jest przepełnione GWnem,
Że jak zwykle w GWno się zmienia
Tak jest od zawsze, aż po kres istnienia.

Panslavista, czysciles zeby?

Data: 2010-04-24 05:56:03
Autor: Panslavista
NO DOBRA CHLOPAKI !
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:637c8$4bd26a6d$54702a04$18068news.chello.at...

> [...]

Bo scierwo jest przepełnione GWnem,
Że jak zwykle w GWno się zmienia
Tak jest od zawsze, aż po kres istnienia.

Ostrzyłem szlifierką. SDpusciłeś wode z chłodnicy? Bo dekiel może ci wyrwać...

Data: 2010-04-24 07:49:37
Autor: karwanjestkretynem
NO DOBRA CHLOPAKI !

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał

Jeszcze gorzej. Jestem WOLNY, NIEZALEZNY...

Aleś mnie rozbawił, he, he, he! Niezależny? A od czego, kogo? Ty jesteś zindoktrynowaną, miotającą się gnidą, dotkniętą na swój sposób, nostalgią. Gnidą, która na szczęście mieszka poza granicami Polski. Co do wolności, to się nawet nie wypowiadaj, moherze! A może ci przeszło, że nie cytujesz programu RM?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-04-24 07:53:07
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
NO DOBRA CHLOPAKI !

"karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

też
prawa do przeżywania żałoby lub odbierać go, co robi z jakąś dziwną

   On nawet ,moherem' nie jest.  To sekciarz, zielonoswiatkowiec.

   A. Rem

Data: 2010-04-24 12:59:20
Autor: ColgatesBilly
NO DOBRA CHLOPAKI !
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:74b30$4bd28748$54702a04$20045news.chello.at...

> [...]

zaciekłością prof. Krasnodębski."

  On nawet ,moherem' nie jest.  To sekciarz, zielonoswiatkowiec.

Calkowicie sie mylisz.. zalosny analfabeto biblijny.
Przy okazji, bezpieczniejszy doktrynowo i najwiekszy w USA kosciol ewangeliczny
baptystyczny ( w symbiozie i konflikcie doktrynalnym - Dary Ducha- zarazem)
jest w pelni BUCU uznany przez Watykan jaki normalna DENOMINACJA
chrzescijanska ( co i tak baptystom lata kolo dupy)
A krotki czas u zielonych byl najlepszym okresem w moim zyciu.
Potem wybralem... TWARDA, norweska nauke biblijna
o dziwo,. stojacej w najwiekszej opozyvcji wlasnie do zielonych.

No ale przecie ty wsiowy polacki r-katolu nawet nie wiesz o czym mowie

Data: 2010-04-23 19:31:23
Autor: Polok_prawdziwy
NO DOBRA CHLOPAKI !
cyc wrote: