NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .

Data: 2009-09-22 12:41:06
Autor: CYC
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .
Coraz jasniejszy wydaje sie fakt , ze B. Blida nie popelnila samobojstwa tylko zginela w wyniku szamotaniny jaka wywiazala sie miedzy nia a funkcjonariuszem ABW .
Ten scenariusz nalezy do tych ostroznych bo nikt dotad nie sformulowal podejrzenia o swiadome zabojstwo .
 Samobojstwo jest aktualnie najmniej prawdopodobnym scenariuszem a swiadczy o tym coraz wieej odkrywanych sladow oraz palczace sie zeznania swaodkow .
Jednym ze sladow  az poraza swoja niecodzienoscia . Pistolet z ktorego p.B.Blida miala jakoby sie zastrzelic , zostal z wielka starannoscia wytarty ze wszystkich sladow w tym odciskow p.Blidy .
Kto i w jakim celu mialby to robic gdyby nie musial zapewnic sobie i ekipie bezpieczenstwa ?.
No chyba , ze pistolet sp. B. Blidy ma taka niecodzienna wlasciwosc , ze sam potrafi sie wyczyscic.

cyc

Data: 2009-09-22 12:51:16
Autor: awe
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .
Czy nie wydaje Ci sie dziwne ze cala ta nagonka na poszukiwanie winowajcow smierci Blidy wynika po prostu z tego ze SLD na sile chce odsunac mysl ze jej sztandarowi przedstawicile byli uwiklani w uklady mafijne? Mimo ze do kosciola nie chodza to jednak mozna zauwazyc ze maja podswiadome ciagotki do posiadania swojej wlasne swietej. Jaka partia, jakie srodowisko taka swieta.
awe

Data: 2009-09-22 13:40:04
Autor: CYC
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9a9qt$hi3$1news.onet.pl...
[...]

SLD nie ma tu nic do rzeczy . Mowimy teraz o smierci czlowieka , kimkolwiek on nie byl i o winnych .
Sprawa od samego poczatku budzila liczne watpliwosci a to , ze samobojstwo jest najmniej warygodnym scenariuszem napisalem juz na drugi dzien po tragedii .
Wlasnie szamotanine z agentem ABW stawalem jako najprawdopodobniejsza przyczyne smierci p.Blidy .
Jestem teraz niemal w 100% pewien , ze tak wlasnie sie to odbylo.
Szkoda mi i p. Blidy i funkcjonariuszki , ktora najprawdopodobniej brala udzial w zdarzeniu bo byl to niewatpliwie zupelny przypadek
Nie bylo jednak przypadkiem cala wymyslona przez Ziobre otoczka , ktora sprowokowala wypadek i w tym sensie Ziboro jest winny smierci p.Blidy .

cyc

Data: 2009-09-22 15:43:09
Autor: awe
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .
Cycu sorrki ale nie jestes osoba wiarygodna, owszem mozesz miec fantazje, jesli juz w lozku z zonka nie tego...tamtego, prosze bardzo ale absolutnie zostawcie te rewelacje dla siebie i dla lekarza psychiatry
awe

Data: 2009-09-22 16:11:35
Autor: VicAbarca
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .
awe пишет:
Cycu sorrki ale nie jestes osoba wiarygodna, owszem mozesz miec fantazje, jesli juz w lozku z zonka nie tego...tamtego, prosze bardzo ale absolutnie zostawcie te rewelacje dla siebie i dla lekarza psychiatry

Tak, i pierdyknij jeszcze cusik o zdolnosci honorowej i bedzie komplet...

--
Vic

Data: 2009-09-22 22:21:13
Autor: awe
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h9alvh$k97$2mx1.internetia.pl...
awe ?????:
[...]

masz jakies kompleksy ze robisz z siebie adowokata cyca? moze dajcie se buzi i bedzie ok'a jak to wsrod szemranego lewactwa
awe

Data: 2009-09-23 08:30:38
Autor: VicAbarca
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .
awe пишет:
masz jakies kompleksy ze robisz z siebie adowokata cyca? moze dajcie se buzi i bedzie ok'a jak to wsrod szemranego lewactwa

Widze, ze ty masz potezne kompleksy, bo ostatnio w co drugim poscie pierdzielisz o zdolnosci honorowej, ktora PONOC twoim zdaniem posiadasz :) Szlachcicu zagrodowy, valvassorze...

--
Vic

Data: 2009-09-23 08:53:16
Autor: awe
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h9cfb9$42f$1mx1.internetia.pl...
[...]

zdolnosc honorowa ma kazdy czlowiek bez wzgledu na pochodzenie, ale nie na zawsze. mozna ja utracic i aby jej nie utracic trzeba postepowac tak aby moc popatrzec na siebie w lustrze, a poniewaz zakladam ze jestes samiec wiec np przy goleniu. Jesli jestes kobieta to przy nakladaniu pudru. Paial? To takie proste. Poza tym lepszy szlachcic na zagrodzie niz mentalny i genetyczny parobek.
Slyszal kto zeby fornal mial swoje zdanie? Biega to po forach i sie sadzi.
awe

Data: 2009-09-23 09:01:48
Autor: VicAbarca
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .
awe пишет:
Poza tym lepszy szlachcic na zagrodzie

A gdziez twoja zagroda? :)

--
Vic

Data: 2009-09-23 13:42:45
Autor: awe
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h9ch5n$mq2$1mx1.internetia.pl...
awe ?????:
Poza tym lepszy szlachcic na zagrodzie

A gdziez twoja zagroda? :)

--
A kto twierdzil ze byla jakas moja zagroda?
awe

Data: 2009-09-22 23:12:43
Autor: Adam
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9ad2r$rj5$1news.onet.pl...

[...]

A może było inaczej? Do SLD-wskich dotarł cynk od kapusia, że ida po Blidę. Gorączkowo podjęto decyzje - zlikwidować Blidę za wszelką cenę, aby nie sypała. Zadanie wykonała agentka, podstawiona do grupy, która miala aresztowac Blidę. Operacja w zasadzie została wykonana sprawnie - jedynie element improwizacji spowodaował, ze nie to i owo przeoczono.
Nie ulega wszelkiej wątpliwości - dla PiS cenna była Blida jedynie jako żywa - dla mafii SLD-wskiej było to śmiertelne zagrożenie.
AC

Data: 2009-09-22 12:55:18
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9a9k9$goi$1news.onet.pl...
[...]

Od początku było jasne, że nie było to samobójstwo. Wytarty pistolet, kąt pod którym kula weszła w ciało, funkcjonariuszka będąca w łazience "nie słyszała" strzału, czy w końcu ciało zmieniające miejsce. Na dodatek brak jakichkolwiek zarzutów! z jakiego powodu miałaby się zastrzelic? Ludzie, którzy doprowadzili do śmierci niewinnego człowieka, bo chcieli społeczeństwu pokazac jak łapią przetępców, powinni wisiec! Kaczyński i Ziobro już dawno powinni byc skazani.

Przemek

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-22 13:43:08
Autor: CYC
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h9aaeo$jfq$1news.onet.pl...

[...]

Sprawa jest rozwojowa i sadze ,ze winni poniosa kare a mam na mysli nie tylko funkcjonariuszy ABW dzialajacych na zlecenie i mataczacych sprawe ale rowniez tych , ktorzy najpewniej znaja wszystkie szczegoly tragedii a dzisiaj uciekli w europosly .

cyc

Data: 2009-09-22 14:30:56
Autor: konserwator
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9ado3$td9$1news.onet.pl...

[...]

fAKTYCZNIE! oLEJNICZAK MOZE DUZO WIEDZIEC1

Data: 2009-09-22 15:44:25
Autor: awe
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .
Cos im sie chujowo rozwija, tak jak laptop i kazda inna sprawa za co sie te nieudaczniki z SLD i PO wezma
ae

Data: 2009-09-22 16:25:31
Autor: Piotr
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .
Dnia Tue, 22 Sep 2009 12:55:18 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

[...]

Gupiś warzywny, jak but.
Piotr

Data: 2009-09-22 16:58:25
Autor: matador
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .
napisał(a):
[...]

Bawią się chłopcy kolejnym laptopem.

matador.

Data: 2009-09-22 17:10:21
Autor: Piotr
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:58:25 +0200, matador napisał(a):

Gupiś warzywny, jak but.
Piotr

Bawią się chłopcy kolejnym laptopem.

W wykonanu warzywnego i cyca, to raczej wygląda na robienie sobie
sznytów na prąciu.
Piotr

Data: 2009-09-22 17:20:36
Autor: raff
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .
[...]

Mysle ze to wykluczone. Chcialbym podkreslic wage i przelomowe wrecz znaczenie wnioskow do ktorych dzisiaj po poludniu doszedl Cycu:

> Doszedlem do wniosku , ze jestem zwyczajna bezrozumna gowniara - >malolatem

R.

NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .