NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .

Data: 2009-09-22 12:55:18
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9a9k9$goi$1news.onet.pl...
Coraz jasniejszy wydaje sie fakt , ze B. Blida nie popelnila samobojstwa tylko zginela w wyniku szamotaniny jaka wywiazala sie miedzy nia a funkcjonariuszem ABW .
Ten scenariusz nalezy do tych ostroznych bo nikt dotad nie sformulowal podejrzenia o swiadome zabojstwo .
Samobojstwo jest aktualnie najmniej prawdopodobnym scenariuszem a swiadczy o tym coraz wieej odkrywanych sladow oraz palczace sie zeznania swaodkow .
Jednym ze sladow  az poraza swoja niecodzienoscia . Pistolet z ktorego p.B.Blida miala jakoby sie zastrzelic , zostal z wielka starannoscia wytarty ze wszystkich sladow w tym odciskow p.Blidy .
Kto i w jakim celu mialby to robic gdyby nie musial zapewnic sobie i ekipie bezpieczenstwa ?.
No chyba , ze pistolet sp. B. Blidy ma taka niecodzienna wlasciwosc , ze sam potrafi sie wyczyscic.

Od początku było jasne, że nie było to samobójstwo. Wytarty pistolet, kąt pod którym kula weszła w ciało, funkcjonariuszka będąca w łazience "nie słyszała" strzału, czy w końcu ciało zmieniające miejsce. Na dodatek brak jakichkolwiek zarzutów! z jakiego powodu miałaby się zastrzelic? Ludzie, którzy doprowadzili do śmierci niewinnego człowieka, bo chcieli społeczeństwu pokazac jak łapią przetępców, powinni wisiec! Kaczyński i Ziobro już dawno powinni byc skazani.

Przemek

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-22 13:43:08
Autor: CYC
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h9aaeo$jfq$1news.onet.pl...

[...]

Sprawa jest rozwojowa i sadze ,ze winni poniosa kare a mam na mysli nie tylko funkcjonariuszy ABW dzialajacych na zlecenie i mataczacych sprawe ale rowniez tych , ktorzy najpewniej znaja wszystkie szczegoly tragedii a dzisiaj uciekli w europosly .

cyc

Data: 2009-09-22 14:30:56
Autor: konserwator
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h9ado3$td9$1news.onet.pl...

[...]

fAKTYCZNIE! oLEJNICZAK MOZE DUZO WIEDZIEC1

Data: 2009-09-22 15:44:25
Autor: awe
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .
Cos im sie chujowo rozwija, tak jak laptop i kazda inna sprawa za co sie te nieudaczniki z SLD i PO wezma
ae

Data: 2009-09-22 16:25:31
Autor: Piotr
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .
Dnia Tue, 22 Sep 2009 12:55:18 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

[...]

Gupiś warzywny, jak but.
Piotr

Data: 2009-09-22 16:58:25
Autor: matador
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .
napisał(a):
[...]

Bawią się chłopcy kolejnym laptopem.

matador.

Data: 2009-09-22 17:10:21
Autor: Piotr
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:58:25 +0200, matador napisał(a):

Gupiś warzywny, jak but.
Piotr

Bawią się chłopcy kolejnym laptopem.

W wykonanu warzywnego i cyca, to raczej wygląda na robienie sobie
sznytów na prąciu.
Piotr

Data: 2009-09-22 17:20:36
Autor: raff
NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .
[...]

Mysle ze to wykluczone. Chcialbym podkreslic wage i przelomowe wrecz znaczenie wnioskow do ktorych dzisiaj po poludniu doszedl Cycu:

> Doszedlem do wniosku , ze jestem zwyczajna bezrozumna gowniara - >malolatem

R.

NO I ZNOWU O p.BLIDZIE .