NO NIE WIERZE, przelewy w inteligo za free

Data: 2010-05-20 11:42:40
Autor: wspolna-flaszka.pl
NO NIE WIERZE, przelewy w inteligo za free
http://www.inteligo.pl/otworz-konto/

a.. Przelewy i zlecenia przez Internet i komórkę bez opłat
wszystkie przelewy krajowe, także zlecenia stałe realizowane samodzielnie przez Internet i komórkę, za zero złotych

:-)

--
Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

Data: 2010-05-20 12:21:06
Autor: Wemif
NO NIE WIERZE, przelewy w inteligo za free
wspolna-flaszka.pl <przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl> wrote:

a.. Przelewy i zlecenia przez Internet i komórk? bez op?at
wszystkie przelewy krajowe, tak?e zlecenia sta?e realizowane samodzielnie

Byl watek kilka dni temu. Prowadzenie firmowego tez za darmo. Mialem to
konto likwidowac, ale powiadamianie wszystkich dawnych klientow mnie
zniechecilo i jak widac slusznie.
a.

Data: 2010-05-20 14:50:23
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Wemif" <wemif@amsnet.pl> napisał w wiadomości news:ht39fi$nlb$1host.amsnet.pl...
[...]

przelew w firmowym tez free?

Data: 2010-05-20 15:08:02
Autor: TZ
NO NIE WIERZE, przelewy w inteligo za free
Cześć Wspolno-Flaszko.Plu!

W czwartek, 20 maja 2010, o godz. 14:50:23, napisałeś na temat: "NO NIE
WIERZE, przelewy w inteligo za free"
wspolna-flaszka.pl przemyslaw.rokicki@gazeta.pl, news:ht3b6i$scr$1inews.gazeta.pl

przelew w firmowym tez free?

Dla Właścicieli kont firmowych:
  - oprocentowanie dla rachunków bieżących 0%,
  - 0 zł za przelewy do ZUS i US,    - 0 zł za wypłaty gotówki z ponad 2300 bankomatów sieci PKO Banku Polskiego,   - 0 zł za prowadzenie rachunku dla klientów, których średnie saldo miesięczne wyniesie co najmniej 100 zł,
  - 1 zł (obniżka z 1,49 zł) za pozostałe przelewy wykonywane samodzielnie w serwisie transakcyjnym przez Internet i komórkę oraz w automatycznym serwisie telefonicznym (IVR).  --
Hej!
TZ

- W sklepie Koła Fortuny podoba mi się Magda Masny. -

Data: 2010-05-20 17:08:25
Autor: Wemif
NO NIE WIERZE, przelewy w inteligo za free
wspolna-flaszka.pl <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> wrote:

przelew w firmowym tez free?

Nie, ale z firmowego na prywatne za darmo i dalej juz za darmo.

a.

Data: 2010-05-20 12:41:17
Autor: szat
"wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@niesfornazyta.pl> wrote in message news:ht306i$h2e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Im już nic nie pomoże, postkomunistyczny bank PKO BP dla emerytów z aspiracjami bycia trendy - online.

--
Radek

Data: 2010-05-20 15:12:46
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "szat" <2asas1@1ss2ss.com> napisał w wiadomości news:ht33ke$dc$1inews.gazeta.pl...
[...]

ta oferta jest lepsza niz w mbanku z bardzoprostego powodu, mowie okoncie firmowym, mozna zrobic przelew na wlasne osobiste konto w inteligo i sie
za to nie placi, karta platnicza bezplatna (przy wydaniu 99 zl) ,wyplata kasy w bankomacie banku 0 zl, powiadomienia mail darmowe

--
http://dumpingowiec.na.allegro.pl  - a co to ? WOW - rewelacja ! :-)
Chciałbyś zlecić napisanie programu na zamówienie?

Data: 2010-05-20 14:40:24
Autor: PL
[...]

Od kiedy maja byc za free? Bo dzis przelew kosztowal mnie 0.99 PLN. Moze to tylko dla nowych maja byc darmowe.

Data: 2010-05-20 12:48:24
Autor: xbartx
Dnia Thu, 20 May 2010 14:40:24 +0200, PL napisał(a):

Od kiedy maja byc za free? Bo dzis przelew kosztowal mnie 0.99 PLN. Moze
to tylko dla nowych maja byc darmowe.

Musisz zmienić konto na te co oferuje nowe warunki, było o tym już na grupie mówione.

--
xbartx

Data: 2010-05-20 15:02:39
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "PL" <usenet2000@WYTNIJgazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht3ajs$q85$1inews.gazeta.pl...

[...]

"11 maja 2010 r. wprowadziliśmy zmiany w ofercie Konta Inteligo.

Oprocentowanie Konta Inteligo wynosi obecnie 0%, a większość operacji wykonywanych przez Klientów
w serwisie transakcyjnym samodzielnie staje się bezpłatna. Oferta obejmuje wszystkie konta założone
od 11 maja br.

Właściciele rachunków uruchomionych wcześniej mogą w dowolnej chwili podjąć decyzję o przejściu na nowe warunki poprzez wypełnienie oświadczenia dostępnego w serwisie transakcyjnym."

Data: 2010-05-20 15:38:10
Autor: PL
[...]

Gdzie dokladnie to oswiadczenie? Bo juz krew zalewa..

Data: 2010-05-20 07:06:19
Autor: Homzik
On 20 Maj, 15:38, "PL" <usenet2...@WYTNIJgazeta.pl> wrote:
> [...]
> oświadczenia dostępnego w serwisie transakcyjnym."

Gdzie dokladnie to oswiadczenie? Bo juz krew zalewa..

Powinieneś widzieć mały bannerek po lewej stronie

Data: 2010-05-20 16:45:08
Autor: PL
NO NIE WIERZE, przelewy w inteligo za free
Dzieki.

NO NIE WIERZE, przelewy w inteligo za free