NO NIE WIERZE, przelewy w inteligo za free

Data: 2010-05-20 14:40:24
Autor: PL
NO NIE WIERZE, przelewy w inteligo za free

http://www.inteligo.pl/otworz-konto/

a.. Przelewy i zlecenia przez Internet i komórkę bez opłat
wszystkie przelewy krajowe, także zlecenia stałe realizowane samodzielnie przez Internet i komórkę, za zero złotych

Od kiedy maja byc za free? Bo dzis przelew kosztowal mnie 0.99 PLN. Moze to tylko dla nowych maja byc darmowe.

Data: 2010-05-20 12:48:24
Autor: xbartx
Dnia Thu, 20 May 2010 14:40:24 +0200, PL napisał(a):

Od kiedy maja byc za free? Bo dzis przelew kosztowal mnie 0.99 PLN. Moze
to tylko dla nowych maja byc darmowe.

Musisz zmienić konto na te co oferuje nowe warunki, było o tym już na grupie mówione.

--
xbartx

Data: 2010-05-20 15:02:39
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "PL" <usenet2000@WYTNIJgazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht3ajs$q85$1inews.gazeta.pl...

[...]

"11 maja 2010 r. wprowadziliśmy zmiany w ofercie Konta Inteligo.

Oprocentowanie Konta Inteligo wynosi obecnie 0%, a większość operacji wykonywanych przez Klientów
w serwisie transakcyjnym samodzielnie staje się bezpłatna. Oferta obejmuje wszystkie konta założone
od 11 maja br.

Właściciele rachunków uruchomionych wcześniej mogą w dowolnej chwili podjąć decyzję o przejściu na nowe warunki poprzez wypełnienie oświadczenia dostępnego w serwisie transakcyjnym."

--
http://dumpingowiec.na.allegro.pl  - a co to ? WOW - rewelacja ! :-)
Chciałbyś zlecić napisanie programu na zamówienie?

Data: 2010-05-20 15:38:10
Autor: PL
[...]

Gdzie dokladnie to oswiadczenie? Bo juz krew zalewa..

Data: 2010-05-20 07:06:19
Autor: Homzik
On 20 Maj, 15:38, "PL" <usenet2...@WYTNIJgazeta.pl> wrote:
> [...]
> oświadczenia dostępnego w serwisie transakcyjnym."

Gdzie dokladnie to oswiadczenie? Bo juz krew zalewa..

Powinieneś widzieć mały bannerek po lewej stronie

Data: 2010-05-20 16:45:08
Autor: PL
NO NIE WIERZE, przelewy w inteligo za free
Dzieki.

NO NIE WIERZE, przelewy w inteligo za free