NO TO CYK !!!

Data: 2009-03-08 09:46:11
Autor: Panslavista
NO TO CYK !!!
BAILEYSEM  spełniam zdrowie wszystkich prawdziwych kobiet oraz pań...

Podszywaczom mówimy  NIE !!!

Data: 2009-03-08 11:01:54
Autor: ColgatesBilly
NO TO CYK !!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gp0157$9af$1nemesis.news.neostrada.pl...
BAILEYSEM  spełniam zdrowie wszystkich prawdziwych kobiet oraz pań...

Podszywaczom mówimy  NIE !!!

;)
Ale takze....
PODSZYWACZKOM w garniturach i... ruchaniu feminizdycznym.

PS aby zachowaj forme do wieczora i nocy, bo cale
     wysilki na nic, a nawet jeszcze gorzej  ;)

P-Kol

Data: 2009-03-08 11:46:38
Autor: Panslavista
NO TO CYK !!!
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

Na formę to mam młode wino i Glenfiddish dwunastoletnie...

Data: 2009-03-08 14:05:44
Autor: ColgatesBilly
NO TO CYK !!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gp0872$hmg$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

Na formę to mam młode wino i Glenfiddish dwunastoletnie...

Jak sie mlodym winem upijesz to moze dojsc do jakiejs pedofilii!!
Jakby co, to powiedz ze wygladaly na 16-tki  ;)

Kol

NO TO CYK !!!