NO TO CYK !!!

Data: 2010-09-14 12:50:00
Autor: Miglanc
NO TO CYK !!!

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c8e44a0$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
Na razie nie będzie...
Długie, prymitywne łapy parchactwa i mędzenie POpaprańców.
Moja córka nie może obronić pracy inżynierskiej, gdyż stawiane są przed nią poprawki typu: czy na końcu zdania ma być kropka po wyrazie czy też po spacji...
To jest zamierzone działanie, uniemożliwić studiowanie na studiach magisterskich od października.
Widać w tych akcjach parchatą łapę Joni_kałera.

Co wspólnego z PO ma nieuctwo twojej córki? Nie dość, że zerznęła połowę pracy z internetu to jeszcze nie ma pojęcia o czym mówi. Skoro ma być inżynierm niech popracuje nad własną koncepcją, a nie opowiada farmazony. Potem takie coś dostanie się do biura i będzie udawać ważną osobę! Nie mam racji?

--

Zahir

NO TO CYK !!!