NO TO CZESC !!

Data: 2011-02-21 10:58:22
Autor: cyc
NO TO CZESC !!
Wyjezdzam odpoczac sobie w cieple kraje . Nie na dlugo bo ledwie na miesiac ale pewnie wystarczy aby zapomniec , choc na jakis czas o polskim piekielku w ktorym nawet smierdzace g....o jest w stanie  jeszcze bardziej sie zasmierdziec .
Zapomne o kaczynskich , macierewiczach , kempach , brudzinskich , hoffmanach ale rowniez o rydzykowcach , drzewieckich , przygotowaniach beatyfikacyjnych , "zamachach" , spiskach  i calej reszcie oglupiajacych nasze codzienne zycie spraw . Ciepelko grzejacego slonca wyzwoli nowe poklady energii i checi do zycia bo u nas to nie tylko pogoda ale to co sie wokol dzieje zyc spokojnie nie pozwala .
Odpoczne rowniez od grupy w ktorej coraz wiecej psychopatow przy rownoczesnie malejacej grupie rozsadnych i normalnych ludzi. W tym wypadku moj odpoczynek bedzie juz trwaly bo postanowilem wiecej sie tu nie pokazywac .. I tak zreszta moja aktywnosc tutaj  z oczywistych wzgledow o ktorych zdanie wczesniej pisalem , ostatnio jest niewielka i coraz mniejsza bo czyz chce sie pisac do psychopatow  ? . Ta reszta normalnych , ktora pozostala ( i wcale nie mowie tylko o przeciwnikach PiS-u bo i wsrod pisolubcow jest kilku normalnych ) jest niestety dominowana przez coraz bezczelniejszych uposledzonych  . Nie  , nie mam juz ochoty na dalsze towarzystwo duzej czesci grupowiczow . Nie to , ze norma stalo sie obrazanie , do tego bedac tu wieloletnim rezydentem mozna bylo przywyknac ale sposob wyrazania swoich opinii , jesli wogole takie sie tu pokazuje ,  daleki jest od normy , ktora tataj przewiduje glownie pomyje , pomowienia , grozby , donosicielstwo , szukanie hakow , danych osobowych , podszywanie sie pod kogos , wpisywanie konkurentow ideowych  "na jakies listy " itp. Przeciez to jest chore i tak naprawde pachnie domem wariatow !. Nie czujecie tego , ze wsrod nas duza czesc to autentyczni psychopaci ? .
Ja mam dosc i opuszczm grupe . To samo radze zrobic wszystkim normalnym . Niech w tym schizofrenicznym bulionie gotuja sie sami chorzy , moze wtedy zajma sie nimi fachowcy w bialych kitlach .

cyc

Data: 2011-02-21 10:31:20
Autor: MH
NO TO CZESC !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

==================

No to miłego wypoczynku. Co do reszty , to nie popadaj w taką apatię , chociaż
też czasami mam jak to klasyk mawiał "absmak". Wypoczniesz , to zagladnij na
grupę i podziel się wrażeniami.

MH

Data: 2011-02-21 11:26:51
Autor: Panslavista
NO TO CZESC !!

Komandirowka en La Isla de Libertad del Comunismo.

Data: 2011-02-21 11:27:02
Autor: Neko
NO TO CZESC !!
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Jedziesz do: Egiptu, Tunezji czy tez Libii?

PS. Nie wracaj za szybko. ;)

Data: 2011-02-21 13:38:03
Autor: raff
NO TO CZESC !!

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:4d623e1e$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Znów go zamykają ? Biedak.

R.

Data: 2011-02-21 13:53:27
Autor: Neko
NO TO CZESC !!
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Znów go zamykają ? Biedak.

Nie jest zle. Znowu spotka Panslaviste.

Data: 2011-02-21 17:12:39
Autor: {heÂŽsk}
NO TO CZESC !!
On Mon, 21 Feb 2011 13:38:03 +0100, "raff" <patagonia2389@onet.pl>
wrote:

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:4d623e1e$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
> Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Znów go zamykają ? Biedak.

R.

rafalku, spadles na samo dno. nie stac cie na odrobine wysilku?

Data: 2011-02-21 12:34:18
Autor: Polok Prawdziwy
NO TO CZESC !!
Am Mon, 21 Feb 2011 10:58:22 +0100 schrieb cyc:

[...]

Niezajmom siem...
- same wtym "ucestnicom"... !

Moze niebezpośrednio tukej na PESPE, ale wnormalnym zyciu Kroju...

Bo zauwoż CYCOżE, ze grupa ta jest ZWIERCIADŁEM ZYCIO POLITYCNEGO W
POLCCE...!!!

Racjem mos - tych ludzi powinno siem izolować...!!!

Ino, jaktukej COŁKI KROJ wyizolować...!?

-> tukej mos ceńściowom łodpedź, cemu "to" syćko w Polcce tak psebiego...!

"NORMALNE" chcom wreście spokojnie, zyć, planować, ogzystować itd,
jednymbeblaniem PROWADZIć NORMALNIE ZYCIE, cego siem psy łobecnym stanie
NIEDO ZROBIć...!

JEDYNYM wyjściem jest, IZOLACJO MOCODAWCO...

Ajak tego dokonać...?

- podobnie, jak z komunom, ROZPIźDZIć FINANSOWO, MOCODAWCO I STRUKTURALNIE
ŁODśRODKA...!

Nima ino SOLIDURNOśCI, coby tego "dokonać" mogła. Ale łodcego som
wieloletnie doświadcenia SUCJOLOGII - wystarcy ino znoleść, natela
prymitywnom grupem społecnom, wturom możno "urobić", jaksiem chce...

Im CIMNIEJSE, TYM LEPIJ - to PISiki i ich poplecniki...!!!

To PISiki som tym NARZENDZIEM...

I niemisołbym tukej zabardzo PEJSIOżY, daleko stond som i wielgich bismesuw
by nieporobiły...

SOMSIEDZI...!!!

- tym moze tako sytuacja nadobre wyjść...

PS - spokojnych wypocynkuw ci zycem, atak jak muj kum MH pedzioł,
zaglondnij jednak popowrocie - moze Polcka jesce bedzie...

Data: 2011-02-21 13:35:41
Autor: jadrys
NO TO CZESC !!
W dniu 2011-02-21 10:58, cyc pisze:
Zapomne o kaczynskich , macierewiczach , kempach , brudzinskich , hoffmanach
ale rowniez o rydzykowcach , drzewieckich ,

cyc

Tak cycu, jedź i myśl tylko o Tuskach, Komorowskich, Wałęsach i Kwaśniewskich dla dobrego samopoczucia.

A tak w ogóle to dużo słońca życzę.

NO TO CZESC !!