NO TO CZESC !!

Data: 2011-02-21 10:31:20
Autor: MH
NO TO CZESC !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Wyjezdzam odpoczac sobie w cieple kraje . Nie na dlugo bo ledwie na miesiac ale pewnie wystarczy aby zapomniec , choc na jakis czas o polskim piekielku w ktorym nawet smierdzace g....o jest w stanie  jeszcze bardziej sie zasmierdziec .
Zapomne o kaczynskich , macierewiczach , kempach , brudzinskich , hoffmanach ale rowniez o rydzykowcach , drzewieckich , przygotowaniach beatyfikacyjnych , "zamachach" , spiskach  i calej reszcie oglupiajacych nasze codzienne zycie spraw . Ciepelko grzejacego slonca wyzwoli nowe poklady energii i checi do zycia bo u nas to nie tylko pogoda ale to co sie wokol dzieje zyc spokojnie nie pozwala .
Odpoczne rowniez od grupy w ktorej coraz wiecej psychopatow przy rownoczesnie malejacej grupie rozsadnych i normalnych ludzi. W tym wypadku moj odpoczynek bedzie juz trwaly bo postanowilem wiecej sie tu nie pokazywac .. I tak zreszta moja aktywnosc tutaj  z oczywistych wzgledow o ktorych zdanie wczesniej pisalem , ostatnio jest niewielka i coraz mniejsza bo czyz chce sie pisac do psychopatow  ? . Ta reszta normalnych , ktora pozostala ( i wcale nie mowie tylko o przeciwnikach PiS-u bo i wsrod pisolubcow jest kilku normalnych ) jest niestety dominowana przez coraz bezczelniejszych uposledzonych  . Nie  , nie mam juz ochoty na dalsze towarzystwo duzej czesci grupowiczow . Nie to , ze norma stalo sie obrazanie , do tego bedac tu wieloletnim rezydentem mozna bylo przywyknac ale sposob wyrazania swoich opinii , jesli wogole takie sie tu pokazuje ,  daleki jest od normy , ktora tataj przewiduje glownie pomyje , pomowienia , grozby , donosicielstwo , szukanie hakow , danych osobowych , podszywanie sie pod kogos , wpisywanie konkurentow ideowych  "na jakies listy " itp. Przeciez to jest chore i tak naprawde pachnie domem wariatow !. Nie czujecie tego , ze wsrod nas duza czesc to autentyczni psychopaci ? .
Ja mam dosc i opuszczm grupe . To samo radze zrobic wszystkim normalnym . Niech w tym schizofrenicznym bulionie gotuja sie sami chorzy , moze wtedy zajma sie nimi fachowcy w bialych kitlach .

cyc

No to miłego wypoczynku. Co do reszty , to nie popadaj w taką apatię , chociaż
też czasami mam jak to klasyk mawiał "absmak". Wypoczniesz , to zagladnij na
grupę i podziel się wrażeniami.

MH

--

NO TO CZESC !!