NO i zostal wam sie cvel Sikorski

Data: 2010-03-02 01:24:54
Autor: awe
NO i zostal wam sie cvel Sikorski
Jezu - bylem zgorszony manierami tej kurwy, a wy? Sa ludzie bez wzgledu na opcje ktorych sie nie akceptuje.
Kawecki czy Sikorski jest twoim idiolem? Czy tez tak samo jak ja uwazasz go za kurve? Ja osobiscie wspolczuje jego zonie. Kobieta inteligentna - urodzila 2 dzieci takiemu shitowi - tylko sie powiesic. Stac ja na wiecej
awe

Data: 2010-03-02 10:30:14
Autor: Neko
NO i zostal wam sie cvel Sikorski
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

[...]

A czego mozna spodziewac sie po windykatorze ?

NO i zostal wam sie cvel Sikorski