NOF

Data: 2011-07-24 08:36:43
Autor:
NOF
NOF. Sięgamy do NOF dzieła Pawła Poręby. Tam na stronie 2 jest taka:
 "UWAGA! Metoda NOF pozwala na planowanie realistycznej dekompresji bez "ukrytych" konserwatyzmów, jak to bywa gdy planuje się
dekompresję w oparciu o maksymalną głębokość nurkowania. Metoda NOF jak każda oparta o RATIO, zapewniamniej więcej stałe przesycenie końcowe.
Jeżeli chcemy być w zgodzie z metodami neohalandowskimi to należy dla bardzo długich lub bardzo głębokich nurkowań założyć dodatkowy konserwatyzm."

Na stronie 7 jest powiązanie współczynnika wynikającego z głębokości i użytych gazów o nazwie RATIO. Służy do określenia czasu dekompresji tlenowej
O2T=Ratio x BT co oznacza że czas dekompresji na wszystkich przystankach gdzie stosowany jest tlen jest równy współczynnikiowy wynikającemu z modelu liczenia dekompresji razy czas denny.

To sięgam do tabel Helioksowych których nie zna Paweł Poręba a są łatwo dostępne w publikacji "Aparaty Nurkowe .... " Ryszard Kłos. tam na stronie 156 sięgamy do dekompresji z ciśnienia cząstkowego helu równej 300 stóp.
Co robimy dzielimy czas dekompresji tlenowej przez czas denny i wychodzi

5,9
4,65
3,533
2,825
1,916
1,4375
1,15
0,9583
0,8214
0,7187
0,6388
0,575
0,5227
0,4791

Porównanie NOF i tabel dekompresyjnych U.S. Navy stosowanych również w Polsce bez wypadków pokazuje zupełny brak związku czasu dekompresji tlenowej w powiązaniu z czasem dennym.

RATIO nie jest stałe a powinno być, dodatkowo maleje dla rosnących czasów dennych zakres czasów obejmuje 10 do 240 minut. na głębokości ponad 100m.
To podsumowanie metod i podstaw fizycznych NOF i RD.
Dodatkowo obskurantyzm szacowania jest ogromny w tabelach czas dekompresji tlenowej maleje wględem czasu dennego, w NOF i RD rośnie liniowo wraz z czasem dennym. Czyli jest zaszyty bardzo głęboko w model liczenia dekompresji konserwatyzm, którego miało nie być, zgodnie z uwagą ze str 2.

Inicjatorem do tego wpisu był kolejny popis Jacka Biernackiego, który zupełnie nic nie rozumie i zachwala to co jest nie spójne i sprzeczne ze znanym stanem wiedzy. Widzi same zalety NOF i gani RD a to metody z tego samego pnia koncepcyjnego, napisał to sam PP. pozdrawiam rc

Re: Pytanie do Rysia Czarneckiego
Autor: jacekplacek jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl
Data: 23-07-2011, 16:31:19
+ pokaż cały nagłówek
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Akurat Ty proponujesz coś co precyzyjne nie jest, pomiar tętna, na tamtym forum wpisałem dlaczego tak jest, podałem tą wiadomość w takiej formie żebyś

Wspomniałem, że jest komputer monitorujący pracę serca. Nie napisałem, ze go proponuję. Chyba dość wyraźnie akcentuję, że używam NOF a jedynym komputerem o którym mogę cokolwiek powiedzieć jest 2n. Jak widać, dla Ciebie mało wyraźnie to napisałem. Żeby nie było wątpliwości: NIE proponuję żadnej metody. JA uważam, że najskuteczniejszy ze znanych mi metod jest NOF, najmniej - tabele a żadna metoda nie zwalnia z myślenia i analizowania własnych doświadczeń.

Data: 2011-07-24 11:38:25
Autor: Elektryczny Bandyta
Kto mi zajebał rewolwer?
Pierdu, pierdu, pierdu.

Z ostatnich niusów o Pawle Porębie, masonie pochodzącym z rodziny kultywującej
UBeckie i bolszewickie tradycje:

Po katastrofalnie nieudanych próbach kreowania się na guru dekompresji,
postanowił zostać specjalistą od nawozów azotowych.

Tu, na zdjęciu jest model komputera nurkowego, wykorzystującego algorytmy
dekompresyjne Pawła Poręby.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f9/Smith_%26_Wesson_.357_Model_686_Plus.jpg

Sjurek Irecki

Data: 2011-07-24 12:12:33
Autor: jacekplacek
NOF
[...]

Znowu błąd: nie ganię RD. Napisałem, że jest mniej konserwatywana a w wydaniu GUE nie esuje profilu, co mi nie odpowiada. Napisałem też, że NOF spełnia moje wymagania i dobrze się po nim czuję, w tym po dekompresji wysokogórskiej. Nie znam nikogo, kto nurkowałby dekompresyjnie w oparciu o tabele. Ale to, że nie znam, nie znaczy, że takich osób nie ma. Każdy ma wybór i nie zdziwię się, nawet jak ktoś wybierze sobie Ryszrda Czarneckiego jako autorytet od planowania nurkowań: to wolny kraj.

Data: 2011-07-24 12:33:58
Autor:
NOF
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > nic nie rozumie i zachwala to co jest nie spójne i sprzeczne ze znanym stanem > wiedzy. Widzi same zalety NOF i gani RD a to metody z tego samego pnia > koncepcyjnego, napisał to sam PP. > Znowu błąd: nie ganię RD. Napisałem, że jest mniej konserwatywana a w
[...]

Jak zaznaczyłem to Tabela U.S. Navy.
O dekompresji proszę zacznij się wypowiadać po biegłym opanowaniu modelu Buhlmanowskiego. pozdrawiam rc

Data: 2011-07-24 16:20:47
Autor:
załącznik do porównania NOF
[...]

http://www.rebreathers.pl/forum/download.php?id=43

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-24 17:30:05
Autor: jacekplacek
załącznik do porównania NOF
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > To sięgam do tabel Helioksowych których nie zna Paweł Poręba a są łatwo > dostępne w publikacji "Aparaty Nurkowe .... " Ryszard Kłos. > tam na stronie 156 sięgamy do dekompresji z ciśnienia cząstkowego helu
równej
 > 300 stóp.

http://www.rebreathers.pl/forum/download.php?id=43

pozdrawiam rc

To jeszcze daj drugi załącznik, o warunkach bezpieczeństwa wymaganych dla dekompresji tlenowej dla 15 i 12m a nie cytuj jak kretyn, bez podania otoczki.

Data: 2011-07-24 18:18:27
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
To jeszcze daj drugi załącznik, o warunkach bezpieczeństwa wymaganych dla dekompresji tlenowej dla 15 i 12m a nie cytuj jak kretyn, bez podania
otoczki.

Co się dzieje Jacku Biernacki, dlaczego zamiast kulturalnie poprosić, zachowujesz się jak zwykle, czyli cham.

Jak widzisz istnieje dekompresja w takich warunkach, rok temu nie wierzyłeś.
Jak widzisz ukrywanie informacji na DiW ma krótkie nogi.
Publikację możesz sobie kupić, jest napisana za trudnym dla Ciebie językiem, jest stosowany aparat matematyczny którym się zupełnie nie posługujesz. Ma zaletę jest o modelu Buchlmanowskim z przykładowo policzoną dekompresją, tyle że to też będzie za trudne, dla CIEBIE.

Możesz zauważyć że metody rozkładania czasów dekompresji które propaguje Paweł Poręba ni jak się mają do czasów które tu występują. Oczywiście opis posiada warianty awaryjne z dekompresją helioksową do powierzchni i powietrzną do powierzchni. Nadal jest to krótsze niż może policzyć Paweł Poręba w swoich programach.
Przyznasz że RATIO RD i NOF jest bezsensowne w konfrontacji z U.S. Navy tabelą dekompresyjną.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-26 13:52:52
Autor: jacekplacek
załącznik do porównania NOF
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > To jeszcze daj drugi załącznik, o warunkach bezpieczeństwa wymaganych dla > dekompresji tlenowej dla 15 i 12m a nie cytuj jak kretyn, bez podania otoczki.

Co się dzieje Jacku Biernacki, dlaczego zamiast kulturalnie poprosić, zachowujesz się jak zwykle, czyli cham.

Widzisz, Rysiu... z pewnym niedowierzaniem stwierdzam, że są osoby traktujące Cię poważnie. Niestety, jeżeli podejdą bezkrytycznie do bredni jakie tu wypisujesz, może dojść do tragedii. W dupie mam dyskutowanie z Tobą na tematy jakiekolwiek. Ale jak kolejny raz z miną niewiniątka podpinasz dekompresje na niedopuszczalnych pPO2, trudno się nie odezwać. Zobacz tu:
http://tinyurl.com/3clsp57 &6. pkt. 2. 1 Jak myślisz: dlaczego jest takie obwarowanie? O ile czasem myślisz... Dlatego jak już cytujesz tego typu materiały, nie podawaj ich w formie wyizolowanej, albo zaznacz zagrożenia.

Data: 2011-07-26 18:48:57
Autor:
[...]

Wiesz że nic nie wiesz, dlatego daruj sobie frazesy.
Nie rozumiesz o czym tu się rozmawia, dlatego bardzo Tobie dziękuję za udział w niedorastaniu do dyskusji i merytorycznie i ze względu na Twój brak ogłady.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-26 20:10:21
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > Widzisz, Rysiu... z pewnym niedowierzaniem stwierdzam, że są osoby traktujące > Cię poważnie. Niestety, jeżeli podejdą bezkrytycznie do bredni jakie tu > wypisujesz, może dojść do tragedii. W dupie mam dyskutowanie z Tobą na tematy > jakiekolwiek. Wiesz że nic nie wiesz, dlatego daruj sobie frazesy.
Nie rozumiesz o czym tu się rozmawia, dlatego bardzo Tobie dziękuję za
udział
w niedorastaniu do dyskusji i merytorycznie i ze względu na Twój brak
ogłady.

Tu się rozmawia? Twoje monologi nazywasz rozmową? :)))

Data: 2011-07-26 20:17:22
Autor:
załącznik do porównania NOF
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Tu się rozmawia? Twoje monologi nazywasz rozmową? :)))

Fakt, jesteś pod poziomem dyskusji.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-26 20:46:29
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Tu się rozmawia? Twoje monologi nazywasz rozmową? :)))

Fakt, jesteś pod poziomem dyskusji.

Monologu, Rysiu, monologu. --

Data: 2011-07-27 05:31:19
Autor:
załącznik do porównania NOF
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> Fakt, jesteś pod poziomem dyskusji.
> Monologu, Rysiu, monologu.

Bardzo ładnie prezentujesz totalny brak podstaw NOF i RD.
Owszem "Duch Leszka" jest od Ciebie bardziej merytoryczny.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-27 05:34:29
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > Fakt, jesteś pod poziomem dyskusji.
Owszem "Duch Leszka" jest od Ciebie bardziej merytoryczny.

pozdrawiam rc

O, Rysio wstał. Dzień dobry Ryszardzie :)

Data: 2011-07-27 05:57:37
Autor:
załącznik do porównania NOF
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
O, Rysio wstał. Dzień dobry Ryszardzie :)

"Limitations

Ratio decompression has never been adopted by more mainstream technical diver training agencies, such as TDI or IANTD. Although the safety record of ratio deco appears to be good, it suffers from a number of limitations.
The diver is generally limited to two potential bottom breathing mixes (specific mixes of Trimix). The technique does not work for deep air diving, or if a diver elects to use a non-optimal bottom mix.
The variability suggests that increasingly greater risks are assumed at greater depths and for greater exposures; the modelling works much better when the decompression time to bottom time ratio is 1:1 or less.
Whilst the mathematical computations are manageable, it involves a greater degree of task loading, that appears unnecessary given the ready availability of dive computers and dive planning software.
It can result in the diver conducting more decompression than is necessary by adding several deep stops and an additional 6 minutes to surface after decompression time has elapsed. This criticism is probably unwarranted - almost all decompression software and computers result in a diver doing more decompression than, on average, is necessary; but because of lack of certainty over the physiology, a sizeable degree of conservatism is usually employed.
GUE has not been keen on the wider use of the technique, and has always stressed that ratio deco should form part of the wider DIR philosophy espoused by the organisation. GUE has expressed concerns that divers trying to utilise the technique without proper training, or without employing DIR approach to skill development, dehydration and fitness leads to an unacceptably high risk of decompression sickness.
However, the technique has undoubted value in emergency situations where a dive plan is "blown" for one reason or another."

Fajny materiał podesłałeś w innym odprysku.
[...]

Jest gówno koncepcyjne, które ostatecznie można zastosować w celach ratunkowych tak mówi o tym GUE.

"Theory

The physiology behind the off-gassing of nitrogen or helium absorbed by the body from breathing gases under pressure has never been definitively established, particularly in relation to the formation of bubbles in the body's tissues,[1] and a number of different algorithms have been developed over the years, based largely on empirical data, to predict the rate of off-
gassing to minimise the risk of decompression sickness in divers. However, all diving algorithms are just models and do not describe the individual physiology of the individual diver accurately in all circumstances: divers have been known to suffer symptomatic decompression sickness whilst diving within the limits of dive tables or dive computers (sometimes referred to as an "undeserved hit"), and divers have exeeded No Decompression Limits but remained asymptomatic.
While Ratio Decompression is not a complete decompression model, its most resemble those of Bühlmann alogrithm, and the Varying Permeability Model algorithm, with emphasis on the use of deep stops and gradient factors.

A theoretical illustration of different ascent profiles. Ratio deco would be expected to give a slower ascent similar to the red line profile, whereas traditional Haldanean models would be expected to give a steeper ascent similar to the yellow line profile. Illustration only - not calculated on the basis of any actual profile.
Whereas a characteristic decompression profile, even based upon the more conservative algorithms, will normally result in a diver ascending relatively quickly through shorter deeps stops before spending a great deal of time at the shallower stops (resulting in a much sharper angle in the depth/time graph of the ascent profile), ratio deco will allow a diver dynamically take a total decompression obligation for a given dive and create a profile which makes better use the most effective parts of the decompression profile and comparatively less time at the less effective stops (resulting in a much softer curve in the depth/time graph of the ascent profile).
[edit]"

To gówno nie ma podstaw.
Porównanie NOF i bezpodstawnych tez: "Jeżeli chcemy być w zgodzie z metodami neohalandowskimi to należy dla bardzo długich lub bardzo głębokich nurkowań założyć dodatkowy konserwatyzm."

Porównanie z tabelami na podstawie Buhlmanowskiej, pokazuje zupełnie inne zachowanie, konserwatyzm maleje. Samo Gołe RD i NOF ma konserwatyzm w nadmiarze. Dlatego jeśli taki "guru" idący w poprzek oficjalnej filozofii IANTD bredzi, to mamy do czynienia z psychicznie chorym instruktorem Pawłem Porębą. Cała "filozofia" esowania i inne wydurnienia nie mają postaw. Przykład kolejny to zmiana czynnika oddechowego czas pomnożyć przez 2. To umie przeliczyć licealista z czasów kiedy matura z matematyki była obowiązkowa.

pozdrawiam rc
ps Jacku Biernacki masz zaświadczenie od Andrzeja Bacińskiego że umiesz obliczeniowo model Buhlmanowski ?
Jeśli nie to wypad, z tematu którego nie rozumiesz.

Data: 2011-07-27 06:13:23
Autor: jacekplacek
załącznik do porównania NOF
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): Rysiu, czytanie na kibelku takich trudnych rzeczy? Skup się na jednej czynności. I nie spinaj się tak, bo Ci żyłka pęknie.

[...]

Co ci znowu maleje? Weź się w końcu do roboty, porównaj dowolny profil, zobaczysz. Kiedyś piałeś o dekompresji tlenowej - pięć minut zajęło mi wklepanie tego w pierwszy lepszy planer: w NOF było o niebo lepiej.

[...]

Rysiu, proste przemnożenie to akurat jest w RD i nie x2 a x1.5 W NOF jest przemnożenie czasu w strefie i zmiana profilu z "S" na arytmetyczny. Też proste wyliczenie, bo dokładnie o prostotę chodzi.

pozdrawiam rc
ps Jacku Biernacki masz zaświadczenie od Andrzeja Bacińskiego że umiesz obliczeniowo model Buhlmanowski ?
Jeśli nie to wypad, z tematu którego nie rozumiesz.

Strasznie się unosisz. Może zamiast kawy, przeżuć się na kakao?

Data: 2011-07-27 06:17:37
Autor:
załącznik do porównania NOF
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): Widzę że subtelne uwagi o nie przystawaniu Twojego intelektu, są zbyt delikatne.
Wypierdalaj głupi fajfusie, naucz się podstaw.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-27 06:37:13
Autor: jacekplacek
[...]
.
Wypierdalaj głupi fajfusie, naucz się podstaw.

Skąd tyle agresji z samego rana? Prąd masz, bo piszesz. To wodę, czy gaz odcięli? Na gaz tak byś się nie wściekał, bo pewnie masz grzałkę. Wychodzi, że wodę... Rysiu, gotuj na razie na mineralnej. A awarię pewnie do wieczora usuną i wszystko wróci do normy.

Ps. Jak cytujesz, obyczaj i zasady każą podać materiał źródłowy. Inaczej jest nieelegancko.

Data: 2011-07-27 08:11:04
Autor:
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > Widzę że subtelne uwagi o nie przystawaniu Twojego intelektu, są zbyt delikatne
> [...]
> Skąd tyle agresji z samego rana? Prąd masz, bo piszesz. To wodę, czy gaz odcięli? Na gaz tak byś się nie wściekał, bo pewnie masz grzałkę. Wychodzi, że wodę... Rysiu, gotuj na razie na mineralnej. A awarię pewnie do wieczora usuną i wszystko wróci do normy.

Żadnej agresji tu nie ma, jest tłumaczenie do poziomu percepcji Hrabiego.

Ps. Jak cytujesz, obyczaj i zasady każą podać materiał źródłowy. Inaczej
jest
nieelegancko.

Materiały zawiesił Hrabia Jacek Fajfus Biernacki, czyżby nie przeczytał i posługiwał się tekstem bez zrozumienia i przeczytania ?
TAK. To tylko ON tak czyni. Klasyka tego głupka.
Pięknie sobie i Pawłowi Porębie przysrałeś tymi linkami.

pozdrawiam rc
ps przyznasz że nawet IANTD olewa RD i NOF. GUE propaguje te bzdety, dlatego na DiW Paweł znalazł przytulisko. --

Data: 2011-07-27 08:37:51
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >   <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > >  jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > > Widzę że subtelne uwagi o nie przystawaniu Twojego intelektu, są zbyt > delikatne
> [...]

pozdrawiam rc
ps przyznasz że nawet IANTD olewa RD i NOF. GUE propaguje te bzdety,
Ja o kozie, Ty o wozie. Jeszcze raz: cytowanie bez podania skąd, jest zwykłym chamstwem. Ja sobie umiem znaleźć skąd cytowałeś, co nie zmienia faktu, że Twoje zachowanie jest nieeleganckie. Do tego bluzgasz: znowu nie ładnie Rysiu. Oczekujesz od rozmówcy kultury a sam jej nie umiesz zachować - ani cytując, ani rozmawiając. A potem się dziwisz, że dostajesz klapsa.

Data: 2011-07-27 10:02:29
Autor:
> [...]

Ja o kozie, Ty o wozie. Jeszcze raz: cytowanie bez podania skąd, jest

Sam zawiesiłeś te materiały że ich nie znasz to ty jesteś głupek. Odszukanie w tekście którym się posłużyłeś trudne nie jest.
Chamstwem to Ty się popisujesz.

Ja sobie umiem znaleźć skąd cytowałeś, co nie zmienia faktu, że Twoje zachowanie jest nieeleganckie.

Nie znasz tekstów które podlinkowałeś, zrobiłeś z siebie głupka jak zwykle.

Do tego bluzgasz: znowu nie ładnie Rysiu. Oczekujesz od rozmówcy kultury a sam jej nie umiesz zachować - ani cytując, ani rozmawiając. A potem się dziwisz, że dostajesz klapsa.

Hrabio Jacku Fajfusie Biernacki, niedawno przypomniałem Twój wpis. Co robi człowiek kulturalny, mówi przepraszam forma była nie właściwa. Co robisz Ty ?
Mówisz że tekst jest zabawny.
Dlatego dostosowałem przekaz do Twojego poziomu.

Jak byś nie wiedział to TDI też olewa RD i NOF, ty jesteś instruktorem w TDI/SDI, nasz zgodę swojego IT na propagowanie bzdur ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-27 10:34:25
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):  > > Materiały zawiesił Hrabia Jacek Fajfus Biernacki, czyżby nie przeczytał
> [...]

Hrabio Jacku Fajfusie Biernacki, niedawno przypomniałem Twój wpis. Co robi człowiek kulturalny, mówi przepraszam forma była nie właściwa. Co robisz

Bo jest :))))

Data: 2011-07-27 11:53:55
Autor:
> [...]
> Hrabio Jacku Fajfusie Biernacki, niedawno przypomniałem Twój wpis. Co robi > człowiek kulturalny, mówi przepraszam forma była nie właściwa. Co robisz Ty ?

Dla chama tak, dla głupka również, dla Ciebie jak najbardziej.
Jak byś nie zauważył jesteś "Przemolem" tego tematu, nie masz nic do powiedzenia dlatego mówisz i to dużo. Wiemy że jesteś głupi, dlaczego jeszcze o tym przypominasz ?
Temat jest o: funkcjach wykładniczych, logarytmach i przestrzeniach wielowymiarowych, czyli o tym o czym nie masz zielonego pojęcia.

pozdrawiam rc

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-27 12:15:26
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > Hrabio Jacku Fajfusie Biernacki, niedawno przypomniałem Twój wpis. Co
> [...]

Temat jest o: funkcjach wykładniczych, logarytmach i przestrzeniach wielowymiarowych, czyli o tym o czym nie masz zielonego pojęcia.

Masz zwidy. W tym temacie są same Twoje bluzgi i plucia. Rzeczowego nie ma nic. Kolejny raz kombinujesz z czymś, co omówiono juz dziesiątki razy. Na Krabie tez próbowałeś... Czemu Cię wyśmiali? :)) Rysiu, machasz patyczkiem a myślisz, że masz szabelkę. Figlarz z Ciebie, jakich mało :) Kończę, bo faktycznie nadmuchałeś tych postów a nie popuścisz, jak nie masz ostatniego słowa. Na razie, psycholku :)

Data: 2011-07-27 19:00:49
Autor:
> [...]
> Temat jest o: funkcjach wykładniczych, logarytmach i przestrzeniach > wielowymiarowych, czyli o tym o czym nie masz zielonego pojęcia.

Każdy palant jak już nic merytorycznego nie może powiedzieć to mówi że nie ma nic rzeczowego. Tak robił Waldemar Kociumbas, Tomasz Żabierek, Paweł Poręba. zawsze jak byli bez argumentu merytorycznego.

To Twoje merytoryczne wypowiedzi, więcej nie umiesz"

jacekplacek
Wyświetl profil   Więcej opcji 28 Lip 2010, 12:34
  <demolant.WYT...@gazeta.pl> napisał(a):
Właśnie ilorazy ciśnień mają sens, bo ilości inertu rozpuszczone są proporcjonalne do ciśnień.

czarnecki, jesteś idiotą, jesteś kompletnym imbecylem. Miałem się tu nie odzywać, ale już nie wytrzymałem. Po cholerę zabierasz tu głos nie znając tak podstawowych rzeczy, jak "od czego zależy ilość rozpuszczonych w tkankach gazów". Facet, to są kompletne podstawy.
Wiesz zbyt długo uciekasz od odpowiedzi, żebym czekał dalej.

A kogo to głupku interesuje, na co ty czekasz lub nie czekasz. Bełkotaj dalej sam ze sobą na forum in_fora a tu się nie odzywaj. In_for ciebie podziwia, szanuje - tam jest właściwe dla ciebie miejsce.
Tak nie odpowiedzialnie wpisałeś zalecenie wyjścia z 1,6 ata w 0,4 ata że kurewstwem moralnym jest uciekanie od wskazania źródeł.

Gdzie głąbie wyczytałeś takie "zalecenie"? Jest metoda i na podstawie ogólnie dostępnych i ogólnie przyjętych modeli pokazane zakończenie dekompresji. Nie ma żadnych "zaleceń". Nigdzie nie widzę, żeby ktoś komuś cokolwiek "zalecał". Chcesz, to sobie nurkuj na wróżbach z kart - twoja sprawa, ale najpierw zacznij wogóle nurkować a nie tylko świecić zasranymi majtami. A przede wszystkim, skończ idioto zasrywać forum nurkowe swoimi psychozami na punkcie kilku ludzi, którzy jak większość mają cię za niezrównoważone gówno.
Masz zalecenie od którejkolwiek organizacji? nie MASZ. To spierdalaj z takim zaleceniem, do kubu morderców Marka Macnera.

Ktoś zamordował Marka Mecnera? Pierwsze słyszę. Naucz się pisać głąbie.
Pytałem o tabele dekompresyjne i rekompresyjne, czyli coś sprawdzonego i zalecanego także do terapii.

Pokaż mi tabele dekompresyjne i rekompresyjne dla RD Andrew Georgitsisa - nurkuje się na tym z powodzeniem. A metoda Pawła jest z tym zbieżna, często bardziej konserwatywna. Załaduj dowolny profil z NOF do dowolnego dekoplanera a potem pyskuj.
NIE masz nic, nawet sprawdzenia na własnej skórze. To kurewstwo pisać nie sprawdzone zalecenia dekompresyjne !

Jeszcze raz: gdzie ty psychopato widzisz zalecenia? I jakie nie sprawdzenie? Nurkowań w oparciu o NOF wykonano już kilka tysięcy w tym długie i głębokie. Najtrudniejsze z nich, najbardziej wymagające i zarazem obarczone największym ryzykiem wykonał sam autor - Paweł Poręba. Wiele nurkowań powtórzeniowych, wielokrotnie bezpośrednio po nich celowy duży wysiłek fizyczny. I co? I Nic, kompletnie nic, nawet śladu DCS 876 kategorii. To po prostu działa.
Problem ilorazu ciśnień dotyczy dekompresji tlenowej jaką zaleciłeś, też podawałem przykład dekompresji tlenowej. Więc stosujesz łajdactwo
dyskusyjne i
odpowiadasz na nie zadane pytanie. Stosujesz często taką taktykę, to klasyka "IANTD Żabierek" Nie posiadasz takiego zalecenia z ilorazem ciśnień 4, to osobiste
wydurnienie.
Nie miał takiego zalecenia Michał Brajta nurkując w Himalajach. Również była stosowana dekompresja tlenowa. Było to pod nadzorem DAN Polska i
specjalistów
z Gdyni.

Było to pod nadzorem? Jakim nadzorem? Na miejscu był lekarz, komora, badania dopplerem? Co ty bredzisz gościu. Opracowano sposób wyjścia, zapytano jak poszło.
Znasz ich, dlaczego boisz się weryfikacji tego zalecenia ? Podawałem osoby o kwalifikacjach medycyna lotnicza i nurkowa, też się boisz sprawdzić.

To twoi znajomi z psychitryka? Daruj sobie takie testy.
Zwykle oskarżasz o to że jestem na usługach PADI czy konkretnych osób. To kłamstwo. Natomiast rozmawiając w Jastarni podałeś że podobno stosuję
taktykę
przypierniczania się o wszystko. Nie stosuję takiej taktyki.

Nie? ty masz nas(czytelników) za takich samych idiotów jak ty?
Poza tym nie możesz takiego stwierdzenia udowodnić. Również nie mogę udowodnić że "jacekplacek" jest przez Ciebie nasłanym sługusem, dlatego nie występuję z oskarżeniem bez pokrycia ("jacekplacek"
jest
psychicznie chory i słabo rozumie cokolwiek).

Czego nie rozumiem? Że jesteś idiotą? Że na niczym się nie znasz? Że piszesz, że ktoś robi pasywację a jej nie robi, że ukradł dla ciebie płyn do pasywacji, który płynem do pasywacji nie jest? Czy może nie wiem, że kłamałeś o warunkach pod wodą na zatoce, nie nurkując tam, czy też o topiącym się szczeliwie, które jest nie topliwe? A może nie wiem o oszczerstwach z zamknięciem przez sanepid jeziora w czasach gdy "wrogiem" był kto inny? Czy też nie wiem o twojej psychozie na punkcie IANTD i związanych z nią ludzi? Idź się leczyć i w Tworkach sobie modeluj teorie spiskowe.
Dlatego przeliczać to sobie mogę, jeże w lesie kabackim.

No to sobie idź do tego lasu kabackiego i tam zostań. Nie widzisz, że również tutaj wszyscy mają cię dość? Spadaj kretynie, trzep sobie fujarę na szarkowym polu a nam daj spokój. --
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/ "

Kolejny raz kombinujesz z czymś, co omówiono juz dziesiątki razy. Na Krabie tez próbowałeś... Czemu Cię wyśmiali? :))

Akurat Paweł Poręba się wściekł po przeczytaniu odpowiedzi i nie pojawiał się później on dał dupy. Dodatkowo bredził jak to często robi i brał dane do budowy modelu z róznych kolumn ZH-L16 dla Helu a mówił o TMX zupełny idiota. Lub błąd tyle że taki trzeba samemu poprawić. Inaczej wychodzi się na idiotę.

Rysiu, machasz patyczkiem a myślisz, że masz szabelkę. Figlarz z Ciebie, jakich mało :) Kończę, bo faktycznie nadmuchałeś tych postów a nie popuścisz, jak nie masz ostatniego słowa. Na razie, psycholku :)

Pozdrów Pawła Porębę odwalił gruby błąd (wiem że nie rozumiesz tego określenia) w założeniach NOF. Niech ucieka od odpowiedzi niech wielbiciele RD uciekają od odpowiedzi wiadomo na czym można zawsze zgasić palanta.
Nie podobała się tobie dekompresja od 15 m, nie ma problemu można od 12 można też płycej. Zawsze będzie stabilizacja czasu dekompresji tlenowej w ZH-L16. Nawet w GF, nawet w modelach stałej wartości ciśnienia przesycenia.

Ale sam wiesz zupełnie nie rozumiesz co tu napisałem, dlatego bardzo Tobie Hrabio Jacku Fajfusie Biernacki dziękuję za Twój wkład, w wnoszenie gówna na salony.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-26 07:24:50
Autor:
Wielbiciele RD dlaczego siedzicie cicho ?
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): Pokazałem materiał braku związku RATIO ze znanym stanem wiedzy, jest tylu ekspertów od RD i nagle cisza. Co się z wami dzieje ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-27 19:19:03
Autor:
NOF i mniejsze głębokości
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): Pojawił się problem oczywisty dla mnie, lecz nie do ogarnięcia przez stawiającego kontrargument.
Otóż dla dekompresji tlenowej na mniejszych głębokościach NOF i RD nadal są bezsensu i nadal nie ma związku czasu dennego z czasem dekompresji tlenowej.
Również na innych głębokościach mamy podobny braku wprostproporcjonalności  czasu dennego i czasu dekompresji tlenowej.

4,9
4,15
3,13
2,45
1,65
1,2375
0,99
0,825
0,707
0,618
0,55
0,495
0,45
0,41

To co powinno być stałe, spada również o dekadę.
Czy o taką stałość chodzi, twórcom tej bzdury dekompresyjnej ?
Nadal ponawiam pytanie dlaczego wielbiciele RD siedzicie cicho ?
To coś czym zawsze można zabić słuszność założeń metody RD i NOF.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-03 19:36:44
Autor:
NOF
Autor: jacekplacek jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl
Data: 23-07-2011, 16:31:19
+ pokaż cały nagłówek

 JA uważam, że najskuteczniejszy ze znanych mi metod jest NOF, najmniej - tabele
a Zapytałem Richard Lundgren o stanowisko GUE na temat RD.

"GUE advocates the use of Deco Planner software when planning dives."

Odpowiedź jest jasna.

pozdrawiam rc

--

NOF