NOKIA 6030 klopot z ustawieniami

Data: 2009-06-16 15:36:38
Autor: Końrad\(o\)
NOKIA 6030 klopot z ustawieniami
jak w nokia 6030 wyłaczyć 'ERA' pośrodku wyświetlacza?

na wyświetlaczu jest zdjęcie, i 'ERA' na czole. wygląda to debilnie.
wczesniej aparat był z kartą PLUSa i ten problem nie występował.

1. ustawienia wyświetlacza - logo operatora - i tu nie ma możliwości zmiany, a domyslnie w telefonie ustawione jest (fabrycznie?) "nie".
'ERA' wciąż na czole...
2. ustawienia telefonu - wyświetlanie informacji o sieci - ustwiłam zarówno 'tak' jak i 'nie' i nie ma różnicy,
'ERA' wciąż na czole...

lubię ERĘ i tak-taka, ale nie na twarzy...
jak to usunąć?

Data: 2009-06-17 17:56:25
Autor: darnok
In news:h18733$211r$1opal.icpnet.pl, *Końrad(o)* wrote:
[...]

wyslac sobie puste logo operatora dla ustawien Ery.
Teraz masz takie puste logo wyslane dla Plusa.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-06-17 18:11:30
Autor: Końrad\(o\)
Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomości news:h1b3r9$72o$1atlantis.news.neostrada.pl...

lubię ERĘ i tak-taka, ale nie na twarzy...
jak to usunąć?

wyslac sobie puste logo operatora dla ustawien Ery.
Teraz masz takie puste logo wyslane dla Plusa.

błagam, rozjaśnij mi w głowie, bo nie wiem jak to zrobić.

Data: 2009-06-17 20:36:54
Autor: darnok
In news:h1b4j5$2fsr$1opal.icpnet.pl, *Końrad(o)* wrote:
[...]

Skoro nie wiesz to bedziesz płacil ;-) Bo jak bys wiedzial to zrobilbys sobie za darmo ;-)

A co do szczegoloe - nie łaska googla zapytac ?

Wpisalem: puste logo nokia 6030
i pierwszy link wyjasnia sprawe.
i za drobne 2,44zl "naprawi" ci wyswietlacz ;-)

Data: 2009-06-18 14:01:49
Autor: Końrad\(o\)
Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomości news:h1bd88$sha$1atlantis.news.neostrada.pl...

Skoro nie wiesz to bedziesz płacil ;-) Bo jak bys wiedzial to zrobilbys sobie za darmo ;-)

dowiedziałem się, i dziękuję za pomoc, bo naprowadziłeś mnie tym:

Wpisalem: puste logo nokia 6030

jestem wdzięczny, logo ERA usunięte z twarzy.
pozdrawiam

NOKIA 6030 klopot z ustawieniami