NOKIA 6300 jako modem dostępu do INTERNETU

Data: 2009-11-28 23:47:24
Autor: Robert Tomasik
NOKIA 6300 jako modem dostępu do INTERNETU
Może ktoś pomoże. Mam telefon NOKIA 6300. Była do niego dołączona płyta, ale gdzieś się zawieruszyła. Wówczas nie planowałem jej wykorzystywania do połączeń z INTERNET-em, więc nawet nie wiem, czy były tam jakieś sterowniki. Teraz kupiłem laptopa i przyszło mi do głowy, że awaryjnie możnaby po GSM-ie coś czasem sprawdzić. Pogooglowałem i wyszło, że jak zainstaluję NOKIA PC SUITE, to telefon będzie przy okazji widziany jako modem. I nie jest.

Próbowałem ściągnąć ze stron NOKIA jakąś łatkę, ale to nie działa. Nie wiem, czy to wina VISTY, bo niestety taki system ma preinstalowany laptop.

Jakieś pomysły?

Data: 2009-11-28 23:48:17
Autor: Jacek Erazmus

http://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=7785358

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-29 09:55:11
Autor: WaldekEg
NOKIA 6300 jako modem dostępu do INTERNETU

Jakieś pomysły?

http://www.bez-kabli.pl/  poszukaj, kiedys byl tu caly tutorial. Czy sprawdzi sie na Viscie nie wiem. N6233 podlaczam bez problemow na kablu czy bluetooth tak do lapopa z XP jak i do PDA. Recznie badz przy pomocy Nokia Suite

NOKIA 6300 jako modem dostępu do INTERNETU