NOKIA C3...Proszę o pomoc

Data: 2011-06-15 21:12:49
Autor: jac
NOKIA C3...Proszę o pomoc
Witam!!!

Mam problem z moja C3...Problemem jest to że za każdym razem jak podłącze tel do kabelka żeby zgrać fotki wrzucić mp3 z kompa to po odłączeniu gdy wchodzę do galerii na karcie pamięci pokazuję się folder playlist...drugi problem po odłączeniu to taki że na górze wyswietlacza pokazuje się "E" w kwadraciku czyli cos z internetemi jak wejde w rejestr i dalej w czas trwania sesji to chodzi jak zegarek czyli ogólnie mówiąc nabija fundusze....następny problem tym razem ze zdjęciami!! Wchodzę z menu do katalogu zdjęć nastepnie moje zdjecia....przegladam sobie  klikam dalej na kolejna fotke ok przejzalem wszystkie wychodze z tego....wchodze do galerii karta pamieci i za kazdym razem tworzy sie katalog IMGCACHE....usune go jest dobrze do czasu gdy znow odwiedze zdjecia...albo w galerii mam jakis dziwny plik BGSA którego w ogole nie moge usunac:/....

Z góry dziękuje za przeczytanie tego i jakąś pomoc

Pozdrawiam Jacek

NOKIA C3...Proszę o pomoc