NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)

Data: 2012-01-14 19:03:09
Autor: Disappointed E52 owner
NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)
To moja subiektywna ocena, proszę o opinie, rady i komentarze od innych użytkowników, być może ja coś robię nie tak, źle się nastawiłem, mam wymagania na wyrost, albo ten typ tak po prostu ma.
Ja odradzam zakup tego modelu. Nie jest to już świeżynka, ale jest wciąż produkowana i oferowana.

W necie piszą o problemach z płytą główną, na szczęście u mnie nie było tego problemu, być może nowa partia jest pozbawiona tych problemów, w przeciwnym wypadku już dawno ta słuchawka skończyła by u mnie ciśnięta o ścianę.

Zawsze lubiłem telefony firmy Nokia i używałem ich produktów, ale może powinni wrócić do produkcji kaloszy, bo telefony partaczą.
Zdecydowałem, że przesiądę się na jakiegoś smartfona, bo miał wszystkie funkcje których potrzebuje.
Znajomy przedłużał abonament w Orange i zaproponował mi, żebym sobie wybrał telefon.
Zdecydowałem się na E52, wydawał się być idealny dla mnie.
Dostałem eleganckie pudełko z napisem made in Finland, skoro z samej ojczyzny Nokii, a nie z Rumunii, Węgier czy Chin, to spodziewałem się produktu wysokiej klasy. Po rozpakowaniu ujrzałem elegancki telefon. Niestety kształt paletki do ping-ponga kiepsko leży w dłoni (a nie mam łap jak bochny, wprost przeciwnie) i słabo używa się klawiszy, pierwszy minus.
Wkładam kartę sim i baterię, ale rozmyśliłem się i jednak chcę użyć innej karty. Jak wyjąć baterię bardziej elegancką metodą niż puknięcie i lekki wstrząs telefonu? Ja nie wiem... Przy wyciągniu SIMa wierzchnia warstwa została pięknie podrapana pazurem Freddiego Cruegera, dziękuje Ci Nokio. Co było złego w rozwiązaniu mocowania z klapką? To już trzy minusy.
Dobra, włączam. Dźwięk Nokii przy podawaniu dłoni, którego nie da się standardowo wyłączyć! No super. Ustawiłem datę i godzinę, po czym udałem się do wc. Wracam a tu telefon podświetla się co chwilę. O co chodzi, sms? nieodebrane połączenie? Nic z tych rzeczy.
Wertuję instrukcję (to pierwszy telefon gdzie skorzystałem z tej książki! obsługa nie do końca intuicyjna) znajduję coś o żywym świetle, na co to komu? Oczywiście szybko deaktywuje tę idiotyczną funkcję. Chcę wysłać smsa, trochę to inaczej wygląda niż w starych Nokiach, pisanie niewygodne, no i pojawiły się buźki niczym z gadu-gadu (a to niby telefon dla biznesu), których oczywiście nie można wyłączyć!
Raporty, smsy wysłane, niewysłane, przeczytane... w 10 miejscach chyba, niemożność skasowania pojedyńczego raportu tylko od razu wszystkie!
Smsy które były na karcie sim do odczytu tylko po skopiowaniu(!) niby dlaczego? Wcześniej były widoczne nawet w kompletnym rupieciu.
Pstrykam zdjęcie w pełnym świetle, kretyński dźwięk migawki (oczywiście niewyłączalny) nawet niezsynchronizowany z czasem robienia fotki, tylko 2 sekundy po!! Litości!
Jakość kompletnie beznadziejna, zdjęcie gazety-artykuł nie do odczytu, nawet mistrz chiński nie odszyfruje liter.
Podczas wpisywania tekstu, mając przyciśnięty telefon spodnią stroną do dłoni potrafi zniknąć całkowicie sygnał, mimo że normalnie mam maksymalny!
Ustawianie profili połączeń sieciowych jest chyba w 5 miejscach i ciężko było to opanować żeby mnie pytał przez co ma się łączył i brał się za domowe wifi.
Programy nie ustawiają się na liście alfabetycznie, tylko wg kolejności wgrywania, co powoduje kolejny bałagan.
Podczas przeglądania internetu przez wbudowaną przeglądarkę, potrafi pokazać się komunikat o braku pamięci, mimo że nic innego nie robiłem!
A za chwilę przeglądarka się "wysypała" całkowicie. Telefon potrafi się przymulić przy zwykłym przeglądaniu menu i pyszczeć o braku pamięci w najmniej przewidywalnym momencie.
Nowy sposób blokowania klawiszy, już nie menu i *, co komu przekszadzało sprawdzone rozwiązanie?
W kalendarzu weekendy nie są zaznaczone na czerwono, tylko panuję mrok niczym w Gotham City.
Nie można przewijać odtwarzanej muzyki czy filmu!!!!
Głośnik jest strasznie cichy (nawet ustawiony na maks), dołączone słuchawki również kiepskiej jakości.
Kabel do ładowania podłączany z boku, dzięki czemu ciężko jest coś zrobić z telefonem podczas karmienie prądem. Znów porażka!

Dlaczego duża litera "o" wygląda jak zero i w ogóle ta czcionka jest taka ohydna??!
Dołączony kabelek USB to chyba długość członka tego impotenta, który zaprojektował ten telefon! Bez wtyczek to coś liczy sobie 12cm, może jak ktoś ma laptopa na biurku to bez problemu podłączy, ale do stacjonarnego bez przedłużacza się nie obejdzie.
Na koniec okazuje się, że zdjęcie simlocka z tej słuchawki jest cholernie drogie i nawet nie użyje póki co tego szajsu jako modemu do Aero2.

Data: 2012-01-14 19:07:45
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Disappointed E52 owner" <disappointed@e52nokia.com> napisał w wiadomości news:jesg11$tkg$1usenet.news.interia.pl...
[...]

PS
Sprawdziłem na narodowych stronach www Nokia w Europie i nie wszędzie jest ten telefon oferowany, więc coś musi być na rzeczy!
Ponoć premiera odbyła się w Polsce, chcieli nam wcisnąć g...o do testowania?

Data: 2012-01-14 19:22:03
Autor: ToMasz
W dniu 14.01.2012 19:07, Disappointed E52 owner pisze:
Użytkownik "Disappointed E52 owner" <disappointed@e52nokia.com> napisał
w wiadomości news:jesg11$tkg$1usenet.news.interia.pl...
To moja subiektywna ocena, proszę o opinie, rady i komentarze od
(...)
Wyobraź sobie że ja Ciebie rozumiem. Możesz się pogłaskać na moje konto po czaszce. Ja też jestem zdania że jak już robi się coś lepszego niż "fonek" to należał by umożliwić jego głęboką konfiguracje, nawet gdyby do tego było konieczne grzebanie w skryptach na PC. Niestety, telefony, smartfony stają się coraz bardziej cukierkowe, coraz lepiej udają laptopy, coraz gorzej nadają się do rozmów. Taki świat. poszukaj Dla siebie jakichś starych perełek.
ToMasz

PS z drugiej strony, nie jest tak źle z tą nokią. Niektórzy mają gorzej, a co wiecej cieszą się że tak mają :)

Data: 2012-01-14 19:30:45
Autor: Disappointed E52 owner

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jesh4c$b7a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niestety nic dalej nie rozumiesz, wymieniłem co jest spartolone i nie wiem dlaczego tak jest, skoro można to było zrobić dobrze.
Tylko dwa razy zwróciłem uwagę na mniej intuicyjną obsługę niż zwykle.

PS z drugiej strony, nie jest tak źle z tą nokią. Niektórzy mają gorzej, a co wiecej cieszą się że tak mają :)

To źle o nich świadczy, ja nie lubię jak mi się wciska kupę w opakowaniu bombonierki.

Data: 2012-01-16 11:48:53
Autor: AT
> [...]
Wyobraź sobie że ja Ciebie rozumiem. Możesz się pogłaskać na moje konto po czaszce. Ja też jestem zdania że jak już robi się coś lepszego niż "fonek" to należał by umożliwić jego głęboką konfiguracje, nawet gdyby do tego było konieczne grzebanie w skryptach na PC. Niestety, telefony, smartfony stają się coraz bardziej cukierkowe, coraz lepiej udają laptopy, coraz gorzej nadają się do rozmów. Taki świat. poszukaj Dla siebie jakichś starych perełek.

OD 97roku pierwsza moja nokia była 5110 pozniej 6110, 3210 i tak do E52
na której po wielu pismach, ze zwrotką przeprowadzonych z nokią odnośnie problemów z głośnikiem i wieszaniem się, telefon został wymieniony na
nowy, wylądował na allegro, od tamtej pory czyli od 2011r stycznia przesiadłem się na HTC z androidem

i jak narazie jestem zadowolony i nie planuję powrotu do NOKI

Data: 2012-01-14 19:33:30
Autor: Disappointed E52 owner
[...]

Zawsze też mogę kupić sobie takiego laptopa/netbuka jak chcę, do tego osobno odtwarzacz mp4, aparat,
terminarz, GPS z nawigacją i taszczyć to wszystko ze sobą, ale nie o to tu do cholery chodzi, miał to załatwiać jeden smartfon, a został spartolony.

Data: 2012-01-14 21:02:54
Autor: boxfish
W dniu 2012-01-14 19:03, Disappointed E52 owner pisze:
[...]

Zgadza się, w maju minie 3 lata od daty premiery. To w zasadzie staroć.

[...]

Telefon na rynku od blisko 3 lat a ty nawet nie raczyłeś sprawdzić jak wygląda ? czy pasuje ci do reki ? jednocześnie wydaje ci się idealny dla ciebie ;-)

Wertuję instrukcję (to pierwszy telefon gdzie skorzystałem z tej
książki! obsługa nie do końca intuicyjna)

Do tej pory nie miałeś smartfona, to chyba oczywiste że jest nieco bardziej skomplikowany ;-)

Na koniec okazuje się, że zdjęcie simlocka z tej słuchawki jest
cholernie drogie i nawet nie użyje póki co tego szajsu jako modemu do
Aero2.

Tego też nie sprawdziłeś przed zakupem ?

Data: 2012-01-14 21:21:51
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "boxfish" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jesn0o$3h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak, przecież piszę, że to nie jest nowość w sprzedaży, tylko nowość dla mnie.
A z drugiej strony patrząc, skoro coś jest tyle lat obecne na rynku to znaczy, że się niby sprawdza, tu tak nie jest i jakoś nie powstała E53.

[...]

Niestety w sklepach z reguły stoją martwe atrapy i nie można potestować w akcji, co innego mieć prawdziwy aparat w ręce, a co innego macać obudowę na kablu w sklepie.

Wertuję instrukcję (to pierwszy telefon gdzie skorzystałem z tej
książki! obsługa nie do końca intuicyjna)

Do tej pory nie miałeś smartfona, to chyba oczywiste że jest nieco bardziej skomplikowany ;-)

Nie wiedziałem że smartfon musi być sprytniejszy od użytkownika. Radzę sobię z urządzeniami technicznymi, chodziło mi o brak intuicyjności i w niektórych przypadkach bez instrukcji się nie obejdzie, bo dana funkcja jest gdzieś idiotycznie zaszyta, albo dziwnie nazwana.

Na koniec okazuje się, że zdjęcie simlocka z tej słuchawki jest
cholernie drogie i nawet nie użyje póki co tego szajsu jako modemu do
Aero2.

Tego też nie sprawdziłeś przed zakupem ?

Tego że simlock jest drogi? Akurat używam sieci na którą jest blokada, więc nie szukałem wcześniej informacji o tym.
Potem mnie to dobiło, gdy wziałem pod uwagę używania telefonu jako modemu 3G z innymi kartami.

Data: 2012-01-14 21:25:25
Autor: ALEX
W dniu So 14 01 2012 21:21, Disappointed E52 owner pisze:

[...]

Lamer jesteś i tyle.

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2012-01-14 21:27:57
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jesoc0$26q$2inews.gazeta.pl...
[...]

Bardzo 'konstruktywna' krytyka i rzeczowa dyskusja, ale nie rzucaj się tak na kamikadze.

Data: 2012-01-14 20:42:49
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 14 Jan 2012 21:27:57 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

Bardzo 'konstruktywna' krytyka i rzeczowa dyskusja, ale nie rzucaj się tak na kamikadze.

Wszyscy po kolei Ci mówią, że jak żywo przypominasz blondynkę, która
wróciła do salonu samochodowego z karczemną awanturą, że nie po to wydała
na samochód 200 tysięcy, żeby jeszcze musieć jakąś benzynę zaraz nalewać, a
ty nic, dalej bezgraniczne samozadowolenie i wszyscy winni dookoła, tylko
nie ty.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-01-14 22:13:23
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:1myce4bj0zp6o$.dlglepper.institute.com...
[...]

Dwa trole to wszyscy? Nie umiem wybrać numeru? Napisałem co jest spieprzone, a co da sie zrobić lepiej i prawidłowo działało
nawet w zwykłych Nokiach seri 6xxx, a Ty mi będziesz wyjeżdżać że tak ma być i to jest postęp.

Data: 2012-01-14 21:18:19
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 14 Jan 2012 22:13:23 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

[...]

Raczej to, że kupiłeś telefon który jest od trzech lat na rynku, bo nie
chciało ci się poświęcić chociaż 10 minut na poczytanie o jego wadach. Byłeś tak zachwycony, że użyłeś jego nazwy w swoim nicku, również na
grupach, które nie mają nic wspólnego z telefonią.
Za to teraz masz mnóstwo czasu, żeby wstrząsać powietrze, jaki to on jest
zły i jak zostałeś oszukany. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2012-01-14 22:23:50
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:181ybu8bpvwf5$.dlglepper.institute.com...
[...]

O jaki Sherlock się znalazł, dawno nie siedziałem na grupach więc wpisałem sobie co mi przyszło do głowy, mam zmieniać nick na inne grupy bo Ty masz jakieś problemy? W majtki też mi będziesz zaglądał może? A Ty jesteś tak zachwycony Kurtem Godelem, że używasz jego nazwiska nawet na grupach nie związanych z matematyką. Kretynizmy iście w Twoim stylu.

Czytałem opinie klientów, jeden napisał dobry aparat, inny że słaby i komu tu wierzyć? I dlaczego z taka matrycą słąby oznacza totalne gówno, niezdolne nawet do zdjęcia artykułu w prasie? Używałem, bo go kupiłem, w końcu nie mogłem wytrzymać, zebrałem jego wszystkie wady i przestrzegam przed zakupem, rozumiesz to zakuty łysolu?

Data: 2012-01-15 14:23:15
Autor: to
NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)
begin Disappointed E52 owner
[...]

Zdajesz sobie sprawę, że dyskutujesz ze znanym trollem? ;)

Data: 2012-01-16 17:51:24
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f12e152$0$1258$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Teraz już wiem, na dodatek tępym dość. Ma tu nawet drugą tożsamość: Andrzej Libiszewski.
Ten sam styl, ten sam program pocztowy, zamiłowanie do Sherlocka.
Zwyczajne dowartościowujące się zero z niego.

Data: 2012-01-16 18:01:53
Autor: ALEX
W dniu Pn 16 01 2012 17:51, Disappointed E52 owner pisze:

Zdajesz sobie sprawę, że dyskutujesz ze znanym trollem? ;)

Teraz już wiem, na dodatek tępym dość. Ma tu nawet drugą tożsamość:
Andrzej Libiszewski.

Zleciałem z krzesła ze śmiechu.

Ten sam styl, ten sam program pocztowy, zamiłowanie do Sherlocka.
Zwyczajne dowartościowujące się zero z niego.

Jak na to wpadłeś Sherlocku?

Data: 2012-01-17 22:01:53
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jf1l65$h1c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie połam sobie nóżek, to nie jest śmieszne, tylko żałosne, nie wolno się śmiać z choroby psychicznej.

Godel:
serwer news: Gazeta.pl

Andrzej Libiszewski:
serwer news: Gazeta.pl

Dokładnie ta sama wersja specyficznego programu, przypadek?

Podobne style wypowiedzi, poruszanie się w tych samych wątkach, w
sygnature jakaś głupota wpisana w podobnym formacie, imię i nazwisko w
loginie zapewne zmyślone w celu wzbudzenia wrażenia autentyczności. Czepiani się na ludzi, którzy mają nick zamiast nazwiska.
W tym samym czasie wzmianka o Sherlocku.
Idziemy dalej, Godel cierpi na rozdwojenie jaĹşni, ale pĂłki co nie
dyskutuje jeszcze sam ze sobą, Andrzej nigdy nie odpowiedział na
wiadomośc Godela i vice versa.
Wszystko w nagłówkach mają takie samo, poza IP. Godel jest na saksach w Anglii,
a Andrzej pisze niby z Łodzi, a co za problem połaczyć się zdalnie?

Data: 2012-01-17 22:18:35
Autor: AL
W dniu 2012-01-17 22:01, Disappointed E52 owner pisze:
[...]

moze obaj uzywaja ostatniej wersji?
http://www.40tude.com/dialog/download.htm

Takiego czytnika jak Twoj uzywa tu rowniez pare osob - czy to znaczy, ze wszyscy sa powiazani ze soba?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-17 22:28:07
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości news:jf4oj8$qiv$1inews.gazeta.pl...
[...]

The current version is Beta 38 (Build 2.0.15.1), mało kto poza pasjonatami instaluje bete, a reszta "podobieństw" to niby magia i zbieg okoliczności?
Outlook Express ma jeszcze bardziej zagmatwaną subnumeracje, pokaż mi więc kogoś kto pisze i zachowuje się tutaj podobnie jak i ma taką samą wersję.

Data: 2012-01-18 20:40:31
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Tue, 17 Jan 2012 22:28:07 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

[...]

Ten program, niedouczony żuczku, nigdy nie miał wersji finalnej :) To taka
wieczna beta.

Outlook Express ma jeszcze bardziej zagmatwaną subnumeracje, pokaż mi więc kogoś kto pisze i zachowuje się tutaj podobnie jak i ma taką samą wersję.

Po co miałby walczyć z twoimi urojeniami? ;)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"The gift is the blessing of the giver."

Data: 2012-01-17 22:32:18
Autor: ALEX
W dniu Wt 17 01 2012 22:01, Disappointed E52 owner pisze:

[...]

Wybacz, że się z ciebie śmiałem.

Godel:
serwer news: Gazeta.pl

Andrzej Libiszewski:
serwer news: Gazeta.pl

Dokładnie ta sama wersja specyficznego programu, przypadek?

Układ.

[...]

Bo to taki dr. Jekyll i mr. Hyde.

Wszystko w nagłówkach mają takie samo, poza IP. Godel jest na saksach w
Anglii,
a Andrzej pisze niby z Łodzi, a co za problem połaczyć się zdalnie?

Tak, tak. Pewnie też rozpylił hel i posadził brzozę.
Masz rację, jesteś chory psychicznie.
BTW, ja też piszę "niby z Łodzi". Może jestem trzecim alter ego, Szerloku?

Data: 2012-01-17 22:37:43
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jf4pd9$198$1inews.gazeta.pl...
Tak, tak. Pewnie też rozpylił hel i posadził brzozę.
Masz rację, jesteś chory psychicznie.
BTW, ja też piszę "niby z Łodzi". Może jestem trzecim alter ego, Szerloku?

Na Ciebie leje sikiem prostym, Godel jest ciekawszym i cięższym przypadkiem

Data: 2012-01-17 22:57:35
Autor: ALEX
W dniu Wt 17 01 2012 22:37, Disappointed E52 owner pisze:

[...]

Skąd wiesz że Waldek to osobowość dominująca?

Data: 2012-01-18 19:28:32
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jf4qsj$5mg$1inews.gazeta.pl...
[...]

To widać po tym jak bijesz mu pokłony i jak lubi być "najmądrzejszy"

Data: 2012-01-18 21:24:28
Autor: ALEX
W dniu Śr 18 01 2012 19:28, Disappointed E52 owner pisze:

[...]

Ale Waldkowi czy Andrzejowi? I czy na pewno jest jego tylko dwĂłch?

Data: 2012-01-18 22:40:15
Autor: Tomek
NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)
Litości.
Był iStrybi, później iPrzemol, który czasami jeszcze tu zagląda, teraz kolejny troll idiota. Dajcie już spokój.
Węszy sPISek gdzie popadnie.

Data: 2012-01-18 22:43:40
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 18 Jan 2012 22:40:15 +0100, Tomek napisał(a):

Litości.
Był iStrybi, później iPrzemol, który czasami jeszcze tu zagląda, teraz kolejny troll idiota. Dajcie już spokój.

Młody jesteś, nie pamiętasz mistrzów. Expierd, Zaciek.. to były postacie.
Choć ten Zacieka bardzo przypomina.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-01-18 23:53:51
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:vvd7b3weqeiz$.dlglepper.institute.com...
[...]

Dobra sygnaturka, Godel. Dlaczego nie bierzesz jej sobie do serca?
A zaciek to masz na ścianie w pokoju. Nie boli dupa po przegranych procesach?

Data: 2012-01-19 00:08:18
Autor: Tomek
NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał:

Młody jesteś

Chciałbym :)

nie pamiętasz mistrzów. Expierd, Zaciek.. to były postacie.
Choć ten Zacieka bardzo przypomina.

Na grupę zawitałem jakieś 10 lat temu, po 2 latach miałem dość patrzenia jak chyli się ku dołowi, aż osiągnęła ze swoimi wielbicielami poziom niższy od dna.
To były czasy gdy dziennie pojawiało się 30 wątków z płaczem o wygenerowanie kodu do nokii 3210 lub intrukcję jak bartkiem ściągnąć locka z c25.
Mistrzów wtedy było wielu, ale nowi wymazują ich z pamięci.

Data: 2012-01-18 23:19:12
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 19 Jan 2012 00:08:18 +0100, Tomek napisał(a):

nie pamiętasz mistrzów. Expierd, Zaciek.. to były postacie.
Choć ten Zacieka bardzo przypomina.

Na grupę zawitałem jakieś 10 lat temu, po 2 latach miałem dość patrzenia jak

No właśnie tuż po ich zniknięciu. Expierd miał nawet swoją antologię,
zniknęła, ale jest w Webarchive:
http://web.archive.org/web/20070329063811/http://xox.pl/~zamsz/
Choć już parę lat temu twierdziłem, że za wyśmiewanie pomysłu telefonów na
dwie karty to wypadałoby go chyba przeprosić ;-)

Cytaty z Zacieka znajdziesz na groups.google.com, szukaj pod Maciej
Zarębski. Ten nowy jest tak samo głupi jak on, choć chyba zdecydowanie
brakuje mu fantazji Zacieka.
Z drugiej strony zaciekłość i chamstwo to wypisz-wymaluj
Strybyszewski/Kamiński

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2012-01-19 00:33:57
Autor: Animka
W dniu 2012-01-18 23:43, Waldek Godel pisze:
Dnia Wed, 18 Jan 2012 22:40:15 +0100, Tomek napisał(a):

Litości.
Był iStrybi, później iPrzemol, który czasami jeszcze tu zagląda, teraz kolejny
troll idiota. Dajcie juĹź spokĂłj.

Młody jesteś, nie pamiętasz mistrzów. Expierd,

Expierd znowu jakis czas temu napisał na grupę prawo jako Radomski.

--
animka

Data: 2012-01-19 15:40:41
Autor: ALEX
W dniu Śr 18 01 2012 22:40, Tomek pisze:
Litości.
Był iStrybi, później iPrzemol, który czasami jeszcze tu zagląda, teraz
kolejny troll idiota. Dajcie juĹź spokĂłj.
Węszy sPISek gdzie popadnie.

To są trole? Strasznie się to słowo zdewaluowało :-/

Data: 2012-01-19 19:01:01
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Dnia 19.01.2012 o 15:40 ALEX <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Kiedyś to były trolle, nie? ;)

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2012-01-19 19:19:48
Autor: ALEX
W dniu Cz 19 01 2012 19:01, Wojciech "Spook" Sura pisze:

[...]

Nadal są. Wpadnij na pręga ;-)

Data: 2012-01-19 01:08:45
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Wed, 18 Jan 2012 21:24:28 +0100, ALEX napisał(a):

[...]

Alex, przecież powinieneś wiedzieć, że mnie jest legion. Może nawet 501
Legion.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
God created Arrakis to train the faithful.

Data: 2012-01-19 15:44:02
Autor: ALEX
W dniu Cz 19 01 2012 1:08, Andrzej Libiszewski pisze:

[...]

Widać ram już nie ten co kiedyś :-/ Czyli Ty jesteś klonem, a Waldek dawcą genotypu.
Szacun dla ołnera.

Data: 2012-01-14 22:33:47
Autor: Mateusz
Użytkownik Disappointed E52 owner napisał:

Napisałem co jest spieprzone, a co da sie zrobić lepiej

No tyle ze nie ty jeden, przez ostatnie lata tysiace ludzi opisalo wady i zalety E52 :)

Data: 2012-01-14 22:43:56
Autor: ALEX
W dniu So 14 01 2012 21:27, Disappointed E52 owner pisze:

[...]

Używam Symbiana od lat. Miałem 2nd, 3rd, 5th, 3, a obecnie Annę. NIGDY nie czytałem i nie czytam instrukcji obsługi, bo one są dla lamerów.
W tak zwanym międzyczasie miałem WM 6.1 i 6.5. NIGDY nie czytałem i nie czytam instrukcji obsługi, bo one są dla lamerów.
A przy okazji przetestowałem Huacośtam w Play. Któryś Droid, nie wnikam który, bo i tak mnie to nie interesuje. NIGDY nie czytałem i nie czytam instrukcji obsługi, bo one są dla lamerów.
Ze wszystkimi trzema OSami poradziłem sobie bez problemów.
Reasumując smartfony nie dla Ciebie, znajdź sobie prosty telefon i ciesz się nim. Smartfony zostaw bardziejszym użyszkodnikom.

Data: 2012-01-14 23:25:50
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jessva$itc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rewelacyjne porównanie. Wsadzę Cię do samochodu, który stacyjkę ma pod siedzeniem, wchodzi sie do niego przez bagażnik, a otwieranie klapy ma w lusterku, a jak Ci się nie spodoba, to potem powiem że jesteś dupą, a nie kierowcą.

Data: 2012-01-14 23:57:27
Autor: Mateusz
[...]

Inaczej sie jezdzi francuskim automatem, inaczej sie jezdzi samochodem rajdowym, inaczej walcem inaczej koparką. Wszystkie maja kierownice, kola i moga jechac do przodu i do tylu.

Tyle w kwestii akuratnych porownani. Nie imiesz jezdzic niczym poza automatycznym francuzem, i marudzisz, ze koparka ma w nieintuicyjnym miejscu drazki. I nie bardzo wiadomo do czego - bo sa nieopisane.

A operator koparki wie. Siem naumial.

Data: 2012-01-15 01:09:42
Autor: ALEX
W dniu So 14 01 2012 23:25, Disappointed E52 owner pisze:
[...]

Ale jak na razie kierowcą jestem ja bo sobie radzę, a ty sobie nie radzisz więc jesteś dupą, a nie kierowcą. CBDO. A na razie to skup się na znalezieniu telefonu, e 52 cię przerasta.
BTW dziecko jakbyś ty zobaczył menu WinMobile, to byś się chyba rozpłakał

Data: 2012-01-15 10:17:04
Autor: ToMasz
[...]

Ja Ci napisałem że rozumiem co masz na myśli, Ty mi że nie. Reszta grupy wie o co Ci chodzi? PRzecież klawiaturę odblokujesz, zadzwonisz smsa wyślesz - co chcesz wiecej? - tak myśli 90% tej grupy. A że sposób wykonania tegoż jest inny od oczekiwań? Ja to akurat rozumiem.

Na tej grupie 2 razy w tygodniu padają pytania typu jaki telefon albo który z tych 3 będzie lepszy. wszystkich odsyłamy na gsmarena.com

o Twoim aparacie napisano:
3 megapixel enhanced fixed focus camera with LED flash
co po polsku znaczy: kamera wymontowana ze starych webcamów, obraz ostry od metra w nieskończoność i niekoniecznie równomiernie na całej powierzchni.

i druga uwaga:
Disappointing camera features and performance
Kamerka robi tak beznadziejne zdjęcia że nawet kompletna lama będzie niezadowolona ze zdjęć wnuczki z dmuchanym kołem ratunkowym.

ToMasz

Data: 2012-01-15 15:28:01
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jeu5ig$o2b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale nawet to jest niewygodne, mam emotikonki których nie chcę, klawisze przeskakują a nie mam napuchniętych paluchów od pakowania na siłce.

[...]

Teraz będę wiedział na co uważać, ale niestety nie widziałem innej sensownej Nokii z przyciskami na abo w Orange, więc skusiłem się na to. Myslałem że niewypałów nie produkuje się 3 lata i słuchawka ta została dopracowana w tym czasie.

Data: 2012-01-14 21:48:01
Autor: Michal
NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)
Nie mogę się z Tobą nie zgodzić, w moim przypadku przesiadałem się z E51 i liczyłem na "upgrade".

Niestety szybko okazało się że pod wieloma względami E52 była wyraźnym krokiem w tył, a poza tym NOKIA w tym modelu zerwała z wieloma przyzwyczajeniami z poprzednika - po prostu masakra!
Nie jestem telefonicznym dinozaurem, równolegle używam Androida i sobie go chwalę. Ale E52? Oddałem, wróciłem do starej E51. Super telefon, idealna "maszyna do dzwonienia".

PS. Wspomniałem już o kretyńsko rozwiązanych klawiszach odbierz/odrzuć które "wciśnięte" są pod bardziej wystającymi klawiszami funkcyjnymi - w efekcie czego ciężko odebrać/odrzucić rozmowę na ślepo?...

Data: 2012-01-14 22:36:39
Autor: Mateusz
Użytkownik Michal napisał:
[...]

Faktem jest. Gdyby nie GPS (ktorego sporadycznie uzywam, ale uzywam) i wiekszy ekran i ladowanie przez USB i normalny wtyk sluchawkocy

....to zostalbym przy e51. Jak dla mnie prawie ideal telefonu, ktory mial 4 braki (opisane powyzej).

Ale z kolei w e52 przeszkadzal mi na poczatku TYLKO ksztalt telefonu (plaszczak taki plaskaty i kanciaty).

Data: 2012-01-15 08:31:37
Autor: Michal
[...]

Z tej listy poproszę ładowanie USB do e51, najlepiej microUSB bo takie mam w "Androidzie". Większy ekran w e52? Owszem, ale tylko "calowo" bo pixelowo to samo co w E51.

Pozdr.
Michał

Data: 2012-01-15 16:35:59
Autor: Mateusz
Użytkownik Michal napisał:
[...]

No i wlasnie zrobiono taki upgrade e51 i nazywa sie e52, popsuto tylko ksztalt obudowy.

:)

Data: 2012-01-15 13:00:58
Autor: AL
W dniu 2012-01-14 21:48, Michal pisze:
[...]

potwierdzam, tez mam wciaz e51 jako drugi telefon i sobie chwale.
GPS jest (via BT) - uzywam na rowerze to rozwiazanie i wytxymuje 8 godzin na podswietleniu z GPS (wystarczy).
Wiekszy ekran - eeee no moze, ale tragedii nie ma (ponad rok temu jeszcze e51 sluzyl mi do nawigacji w aucie - wystarczal jako wspomaganie do dojechania do celu).
Dodatkowo - znacznie lepsza obudowa niz w e52
Zdjecie simloka z e51 - zaplacilem 20pln a nie 100 iles tam jak w e52).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-16 16:04:44
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Michal" <fred4u@wywal.wp.pl> napisał w wiadomości news:jesplr$1403$1news2.ipartners.pl...
PS. Wspomniałem już o kretyńsko rozwiązanych klawiszach odbierz/odrzuć które "wciśnięte" są pod bardziej wystającymi klawiszami funkcyjnymi - w efekcie czego ciężko odebrać/odrzucić rozmowę na ślepo?...

Tak, to dodatkowa wada, naprawdę nie wiem jak to ktoś z grubszymi paluchami może używać tej słuchawki.

Data: 2012-01-16 16:48:43
Autor: Tomek
NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)

Użytkownik "Disappointed E52 owner" <disappointed@e52nokia.com> napisał:

Tak, to dodatkowa wada, naprawdę nie wiem jak to ktoś z grubszymi paluchami może używać tej słuchawki.

Naprawdę nie wiem, jak ktoś zamiast manualnego myPhona z wielkimi klawiszami kupuje na siłę e52. Naprawdę nie wiem. To tak jakbyś kupił koparkę i później płakał w usenecie, że się nie mieści w garażu i nie da się szybko jechać.

Data: 2012-01-16 17:34:39
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> napisał w wiadomości news:jf1gs5$3pm$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kolejny co w du... był g... widzial a wszystko wie najlepiej.
Po co mi jakieś dziadostwo dla słuchaczy Radia Maryja? Chciałem porządny telefon z przydantymi bajerami, a nie byle jaki badziew pomalowany na złoto, a taka jest ta Nokia.

Data: 2012-01-16 21:13:28
Autor: Tomek
[...]

To skoro chciałeś, to trzeba było ze swoją ponadprzeciętną inteligencją taki sobie wziąć. A wziąłeś telefon, którego zwyczajnie nie ogarniasz. Jak pospolity iPrzemol.

Data: 2012-01-17 18:42:20
Autor: Michal
[...]

Masz jakieś rozsądne wytłumaczenie dla tych "innowacji" które wprowadzili do E52 po E51?
Jeżeli interesowałeś się E-serią to prawdopodobnie wiesz że w E51 poprawili wiele rzeczy krytykowanych w E51. Tyle że uzyskali w ten sposób telefon niemal doskonały (w swojej klasie) - wystarczyło wstawić szybszy procek, moduł GPS i ew. odświeżyć system żeby uzyskać godnego następce.
Niestety NOKIA poszła dziwną drogą i spiep*li sporo rzeczy które mieli wypracowane w poprzednich modelach. Nie jestem odosobniony w stwierdzeniu że E52 stanowi krok w tył, może jedynie cechuje się bardziej współczesnym designem ale nie znoszę gdy design przerasta ergonomię.

M.

Data: 2012-01-17 20:24:16
Autor: Tomek
NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)

Użytkownik "Michal" <fred4u@wywal.wp.pl> napisał:

Masz jakieś rozsądne wytłumaczenie dla tych "innowacji" które wprowadzili do E52 po E51?

Mam tłumaczyć posunięcia kolesi z Nokii? Na mnie e52 zrobiła niezłe wrażenie po e51, no może jakby była z pół centymetra węższa. Ale ogólnie nie miałem powodów, żeby na cokolwiek narzekać.

[...]

No i uzyskali następcę. Godnego.

Niestety NOKIA poszła dziwną drogą i spiep*li sporo rzeczy które mieli wypracowane w poprzednich modelach.

Telefony tym się charakteryzują, że rzadko da się w kolejnym modelu polepszyć każdy element czy funkcję. Jest coś za coś.

Nie jestem odosobniony w stwierdzeniu że E52 stanowi krok w tył

Czyli jak? Jest gorsza od e51? Bo nie kapuję już. Ja natomiast nie jestem odosobniony w stwierdzeniu, że każdy znajomy czy ktoś z rodziny, chwali sobie przesiadkę z niższego modelu na E52. Chwalą i wygląd i ergonomię i możliwości. No ale wiesz, w większości to rzecz gustu.

Data: 2012-01-18 12:59:47
Autor: Mateusz
NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)
Użytkownik Tomek napisał:

Czyli jak? Jest gorsza od e51?

tez z checia wyslucham w czym jest e52 gorszy od e51

Data: 2012-01-15 14:34:37
Autor: J.F.
Dnia Sat, 14 Jan 2012 19:03:09 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):
Niestety kształt paletki do ping-ponga kiepsko leży w dłoni (a nie mam łap jak bochny, wprost przeciwnie) i słabo używa się klawiszy, pierwszy minus.

Hm, w miare klasyczny ksztalt, nie wiem skad te zarzuty.

Przy wyciągniu SIMa wierzchnia warstwa została pięknie podrapana pazurem Freddiego Cruegera, dziękuje Ci Nokio. Co było złego w rozwiązaniu mocowania z klapką? To już trzy minusy.

Za drogie, za duze, za ciezkie ? Minus, ale nie oni jedni taki problem
maja.

Wertuję instrukcję (to pierwszy telefon gdzie skorzystałem z tej książki! obsługa nie do końca intuicyjna) znajduję coś o żywym świetle,

Gwoli scislosci - najpierw czytac, potem narzekac :-)

na co to komu? Oczywiście szybko deaktywuje tę idiotyczną funkcję.

Nie napisali po co ?
Chcę wysłać smsa, trochę to inaczej wygląda niż w starych Nokiach, pisanie niewygodne, no i pojawiły się buźki niczym z gadu-gadu (a to niby telefon dla biznesu), których oczywiście nie można wyłączyć!

Pokolenie buziek doroslo do biznesu :-)

Programy nie ustawiają się na liście alfabetycznie, tylko wg kolejności wgrywania, co powoduje kolejny bałagan.

Mam C6 - kolejnosc mozna recznie przestawic, to jest lepiej niz
alfabetycnie :-)

Nie można przewijać odtwarzanej muzyki czy filmu!!!!

A probowales przycisnac i trzymac odpowiedni przycisk ?
Kabel do ładowania podłączany z boku, dzięki czemu ciężko jest coś zrobić z telefonem podczas karmienie prądem. Znów porażka!

Ja mam w c6 z dolu, i co z tego - z jednej strony zasilanie, z drugiej
sluchawki, tez zle.

[...]

To telefon biznesowy, biznesmen ma laptopa :-)

Fakt, krotki .. ale czesto wystarcza :-)

Na koniec okazuje się, że zdjęcie simlocka z tej słuchawki jest cholernie drogie i nawet nie użyje póki co tego szajsu jako modemu do Aero2.

To telefon biznesowy, biznesmen umie liczyc przed zakupem :-)

J.

Data: 2012-01-19 14:17:03
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:77viitpmvafi$.zth985kghhbj.dlg40tude.net...
To telefon biznesowy, biznesmen umie liczyc przed zakupem :-)

Chciałem przestawić na chwilę język na angielski, żeby zobaczyć jak brzmią niektóre opcje nie po polsku.
Telefon wymagał po tym arcy skomlikowanym zabiegu resetu! Mam dość, już postanowione; wstawiam to gówno do komisu.

Data: 2012-01-19 15:02:04
Autor: Tomek
[...]

Od zawsze telefony z symbianem wymagały resetu po zmianie języka. No ale skąd mogłeś wiedzieć, nie?
Teraz wyszło szydło z worka, że symbian Cię przerósł. Przesiadłeś się z rynny i parapetu na urządzenie, przy którym trzeba użyć głowy, a ona Ci jedynie spuchła, bo okazało się, że wiejski cwaniaczek ma pierwszy raz nokię z symbianem w ręku.

Data: 2012-01-19 15:13:13
Autor: Disappointed E52 owner

Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> napisał w wiadomości news:jf97on$fn8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tak to mój pierwszy i ostatni symbian i trudno o coś tak gównianego. Nie wiem co w tym cwaniaczkowatego.
Utopiłem 5 stów w tę żałosną słuchawkę, ale trzeba uczyć się na błędach. A określenie wiejski cwaniaczek zachowaj dla taty.

NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)