NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)

Data: 2012-01-14 19:07:45
Autor: Disappointed E52 owner
NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)
Użytkownik "Disappointed E52 owner" <disappointed@e52nokia.com> napisał w wiadomości news:jesg11$tkg$1usenet.news.interia.pl...
To moja subiektywna ocena, proszę o opinie, rady i komentarze od innych użytkowników, być może ja coś robię nie tak, źle się nastawiłem, mam wymagania na wyrost, albo ten typ tak po prostu ma.
Ja odradzam zakup tego modelu. Nie jest to już świeżynka, ale jest wciąż produkowana i oferowana.

PS
Sprawdziłem na narodowych stronach www Nokia w Europie i nie wszędzie jest ten telefon oferowany, więc coś musi być na rzeczy!
Ponoć premiera odbyła się w Polsce, chcieli nam wcisnąć g...o do testowania?

Data: 2012-01-14 19:22:03
Autor: ToMasz
W dniu 14.01.2012 19:07, Disappointed E52 owner pisze:
Użytkownik "Disappointed E52 owner" <disappointed@e52nokia.com> napisał
w wiadomości news:jesg11$tkg$1usenet.news.interia.pl...
To moja subiektywna ocena, proszę o opinie, rady i komentarze od
(...)
Wyobraź sobie że ja Ciebie rozumiem. Możesz się pogłaskać na moje konto po czaszce. Ja też jestem zdania że jak już robi się coś lepszego niż "fonek" to należał by umożliwić jego głęboką konfiguracje, nawet gdyby do tego było konieczne grzebanie w skryptach na PC. Niestety, telefony, smartfony stają się coraz bardziej cukierkowe, coraz lepiej udają laptopy, coraz gorzej nadają się do rozmów. Taki świat. poszukaj Dla siebie jakichś starych perełek.
ToMasz

PS z drugiej strony, nie jest tak źle z tą nokią. Niektórzy mają gorzej, a co wiecej cieszą się że tak mają :)

Data: 2012-01-14 19:30:45
Autor: Disappointed E52 owner

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jesh4c$b7a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niestety nic dalej nie rozumiesz, wymieniłem co jest spartolone i nie wiem dlaczego tak jest, skoro można to było zrobić dobrze.
Tylko dwa razy zwróciłem uwagę na mniej intuicyjną obsługę niż zwykle.

PS z drugiej strony, nie jest tak źle z tą nokią. Niektórzy mają gorzej, a co wiecej cieszą się że tak mają :)

To źle o nich świadczy, ja nie lubię jak mi się wciska kupę w opakowaniu bombonierki.

Data: 2012-01-16 11:48:53
Autor: AT
> [...]
Wyobraź sobie że ja Ciebie rozumiem. Możesz się pogłaskać na moje konto po czaszce. Ja też jestem zdania że jak już robi się coś lepszego niż "fonek" to należał by umożliwić jego głęboką konfiguracje, nawet gdyby do tego było konieczne grzebanie w skryptach na PC. Niestety, telefony, smartfony stają się coraz bardziej cukierkowe, coraz lepiej udają laptopy, coraz gorzej nadają się do rozmów. Taki świat. poszukaj Dla siebie jakichś starych perełek.

OD 97roku pierwsza moja nokia była 5110 pozniej 6110, 3210 i tak do E52
na której po wielu pismach, ze zwrotką przeprowadzonych z nokią odnośnie problemów z głośnikiem i wieszaniem się, telefon został wymieniony na
nowy, wylądował na allegro, od tamtej pory czyli od 2011r stycznia przesiadłem się na HTC z androidem

i jak narazie jestem zadowolony i nie planuję powrotu do NOKI

Data: 2012-01-14 19:33:30
Autor: Disappointed E52 owner
[...]

Zawsze też mogę kupić sobie takiego laptopa/netbuka jak chcę, do tego osobno odtwarzacz mp4, aparat,
terminarz, GPS z nawigacją i taszczyć to wszystko ze sobą, ale nie o to tu do cholery chodzi, miał to załatwiać jeden smartfon, a został spartolony.

NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)