NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)

Data: 2012-01-14 21:48:01
Autor: Michal
NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)
Nie mogę się z Tobą nie zgodzić, w moim przypadku przesiadałem się z E51 i liczyłem na "upgrade".

Niestety szybko okazało się że pod wieloma względami E52 była wyraźnym krokiem w tył, a poza tym NOKIA w tym modelu zerwała z wieloma przyzwyczajeniami z poprzednika - po prostu masakra!
Nie jestem telefonicznym dinozaurem, równolegle używam Androida i sobie go chwalę. Ale E52? Oddałem, wróciłem do starej E51. Super telefon, idealna "maszyna do dzwonienia".

PS. Wspomniałem już o kretyńsko rozwiązanych klawiszach odbierz/odrzuć które "wciśnięte" są pod bardziej wystającymi klawiszami funkcyjnymi - w efekcie czego ciężko odebrać/odrzucić rozmowę na ślepo?...

Data: 2012-01-14 22:36:39
Autor: Mateusz
Użytkownik Michal napisał:
[...]

Faktem jest. Gdyby nie GPS (ktorego sporadycznie uzywam, ale uzywam) i wiekszy ekran i ladowanie przez USB i normalny wtyk sluchawkocy

....to zostalbym przy e51. Jak dla mnie prawie ideal telefonu, ktory mial 4 braki (opisane powyzej).

Ale z kolei w e52 przeszkadzal mi na poczatku TYLKO ksztalt telefonu (plaszczak taki plaskaty i kanciaty).

Data: 2012-01-15 08:31:37
Autor: Michal
[...]

Z tej listy poproszę ładowanie USB do e51, najlepiej microUSB bo takie mam w "Androidzie". Większy ekran w e52? Owszem, ale tylko "calowo" bo pixelowo to samo co w E51.

Pozdr.
Michał

Data: 2012-01-15 16:35:59
Autor: Mateusz
Użytkownik Michal napisał:
[...]

No i wlasnie zrobiono taki upgrade e51 i nazywa sie e52, popsuto tylko ksztalt obudowy.

:)

Data: 2012-01-15 13:00:58
Autor: AL
W dniu 2012-01-14 21:48, Michal pisze:
[...]

potwierdzam, tez mam wciaz e51 jako drugi telefon i sobie chwale.
GPS jest (via BT) - uzywam na rowerze to rozwiazanie i wytxymuje 8 godzin na podswietleniu z GPS (wystarczy).
Wiekszy ekran - eeee no moze, ale tragedii nie ma (ponad rok temu jeszcze e51 sluzyl mi do nawigacji w aucie - wystarczal jako wspomaganie do dojechania do celu).
Dodatkowo - znacznie lepsza obudowa niz w e52
Zdjecie simloka z e51 - zaplacilem 20pln a nie 100 iles tam jak w e52).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-16 16:04:44
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Michal" <fred4u@wywal.wp.pl> napisał w wiadomości news:jesplr$1403$1news2.ipartners.pl...
PS. Wspomniałem już o kretyńsko rozwiązanych klawiszach odbierz/odrzuć które "wciśnięte" są pod bardziej wystającymi klawiszami funkcyjnymi - w efekcie czego ciężko odebrać/odrzucić rozmowę na ślepo?...

Tak, to dodatkowa wada, naprawdę nie wiem jak to ktoś z grubszymi paluchami może używać tej słuchawki.

Data: 2012-01-16 16:48:43
Autor: Tomek

Użytkownik "Disappointed E52 owner" <disappointed@e52nokia.com> napisał:

Tak, to dodatkowa wada, naprawdę nie wiem jak to ktoś z grubszymi paluchami może używać tej słuchawki.

Naprawdę nie wiem, jak ktoś zamiast manualnego myPhona z wielkimi klawiszami kupuje na siłę e52. Naprawdę nie wiem. To tak jakbyś kupił koparkę i później płakał w usenecie, że się nie mieści w garażu i nie da się szybko jechać.

Data: 2012-01-16 17:34:39
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> napisał w wiadomości news:jf1gs5$3pm$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kolejny co w du... był g... widzial a wszystko wie najlepiej.
Po co mi jakieś dziadostwo dla słuchaczy Radia Maryja? Chciałem porządny telefon z przydantymi bajerami, a nie byle jaki badziew pomalowany na złoto, a taka jest ta Nokia.

Data: 2012-01-16 21:13:28
Autor: Tomek
[...]

To skoro chciałeś, to trzeba było ze swoją ponadprzeciętną inteligencją taki sobie wziąć. A wziąłeś telefon, którego zwyczajnie nie ogarniasz. Jak pospolity iPrzemol.

Data: 2012-01-17 18:42:20
Autor: Michal
[...]

Masz jakieś rozsądne wytłumaczenie dla tych "innowacji" które wprowadzili do E52 po E51?
Jeżeli interesowałeś się E-serią to prawdopodobnie wiesz że w E51 poprawili wiele rzeczy krytykowanych w E51. Tyle że uzyskali w ten sposób telefon niemal doskonały (w swojej klasie) - wystarczyło wstawić szybszy procek, moduł GPS i ew. odświeżyć system żeby uzyskać godnego następce.
Niestety NOKIA poszła dziwną drogą i spiep*li sporo rzeczy które mieli wypracowane w poprzednich modelach. Nie jestem odosobniony w stwierdzeniu że E52 stanowi krok w tył, może jedynie cechuje się bardziej współczesnym designem ale nie znoszę gdy design przerasta ergonomię.

M.

Data: 2012-01-17 20:24:16
Autor: Tomek
NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)

Użytkownik "Michal" <fred4u@wywal.wp.pl> napisał:

Masz jakieś rozsądne wytłumaczenie dla tych "innowacji" które wprowadzili do E52 po E51?

Mam tłumaczyć posunięcia kolesi z Nokii? Na mnie e52 zrobiła niezłe wrażenie po e51, no może jakby była z pół centymetra węższa. Ale ogólnie nie miałem powodów, żeby na cokolwiek narzekać.

[...]

No i uzyskali następcę. Godnego.

Niestety NOKIA poszła dziwną drogą i spiep*li sporo rzeczy które mieli wypracowane w poprzednich modelach.

Telefony tym się charakteryzują, że rzadko da się w kolejnym modelu polepszyć każdy element czy funkcję. Jest coś za coś.

Nie jestem odosobniony w stwierdzeniu że E52 stanowi krok w tył

Czyli jak? Jest gorsza od e51? Bo nie kapuję już. Ja natomiast nie jestem odosobniony w stwierdzeniu, że każdy znajomy czy ktoś z rodziny, chwali sobie przesiadkę z niższego modelu na E52. Chwalą i wygląd i ergonomię i możliwości. No ale wiesz, w większości to rzecz gustu.

Data: 2012-01-18 12:59:47
Autor: Mateusz
NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)
Użytkownik Tomek napisał:

Czyli jak? Jest gorsza od e51?

tez z checia wyslucham w czym jest e52 gorszy od e51

NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)