NOKIA E52 - cz da się udostępnić połącze nie 3G poprzez WiFi?

Data: 2011-03-01 14:04:40
Autor: Glexu
NOKIA E52 - cz da się udostępnić połącze nie 3G poprzez WiFi?
Witam,

czy w E52 jest możliwość tetheringu połączenia 3G/UMTS dla innych urządzeń działąjących po WiFI?

pozdrawiam,
Glexu

Data: 2011-03-01 15:38:44
Autor: Amir
NOKIA E52 - cz da siê udostêpniæ po³±czenie 3G poprzez WiFi?

> czy w E52 jest mo¿liwo¶æ tetheringu po³±czenia 3G/UMTS dla innych
urz±dzeñ dzia³±j±cych po WiFI?

tak, ktos kiedys podawa³ nazwê programu
nawet to dzia³a³o bardzo fajnie :)
z telefonu, w ktorym mia³em internet sta³y bez limitów
na wakacjê udostêpnia³em z niego WIFi czyli Acces Pointa robi³em

i na laptopie juz mog³em korzystaæ z internetu

niestety nie pamiêtam nazwy programu

pozdrawiam

Data: 2011-03-01 15:52:35
Autor: Tomek
NOKIA E52 - cz da siê udostêpniæ po³±czenie 3G poprzez WiFi?

U¿ytkownik "Amir" <SPAMdidotomSPAM@gazeta.pl> napisa³

niestety nie pamiêtam nazwy programu

Joiku Spot?

Data: 2011-03-02 10:36:21
Autor: VSS
NOKIA E52 - cz da się udostępnić połączenie 3G poprzez WiFi?
W wiadomości:ikiqt4$3ee$1@inews.gazeta.pl,
Glexu" <"glex[wytnij]u[to] <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl> nastukał:
Witam,

czy w E52 jest możliwość tetheringu połączenia 3G/UMTS dla innych
urządzeń działąjących po WiFI?

podłaczę się z podobnym pytaniem:

jaki kupić modem obsługujący GSM/3G/CDMA z wifi ? chodzi mi o samodzielne urządzenie, dodatkowym atutem byłaby mozliwośc pracy bateryjnej.

--
VSS

Data: 2011-03-03 13:44:19
Autor: Pszemol
"VSS" <vss@onet.pl> wrote in message news:ikl32m$9dq$1news.onet.pl...
[...]

Hauwei E5 mi podpowiadali.

Data: 2011-03-04 07:21:35
Autor: VSS
NOKIA E52 - cz da się udostępnić połączenie 3G poprzez WiFi?
W wiadomości:iko6bn.8do.0@poczta.onet.pl,
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> nastukał:

prawie dobrze, nie ma cdma :(

--
VSS

Data: 2011-03-04 08:36:29
Autor: Pszemol
"VSS" <vss@onet.pl> wrote in message news:ikq0de$3ib$1news.onet.pl...
[...]

No to może ten: Bandluxe PR30
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250743470687
Z opisu wygląda, że powinien działać na całym świecie, w USA i Europie.

Ale dla mnie za drogi. Za 200 dolarów to ja chyba obskoczę wszystkie
moje wycieczki zagraniczne włączające tethering w swoim iPhone
i międzynarodowe megabajty...

Data: 2012-10-31 14:07:07
Autor: orian
NOKIA E52 - cz da siê udostêpniæ po³±czenie 3G poprzez WiFi?
W dniu wtorek, 1 marca 2011 14:04:40 UTC+1 u¿ytkownik Glexu napisa³:
Witam,

czy w E52 jest mo¿liwo¶æ tetheringu po³±czenia 3G/UMTS dla innych urz±dzeñ dzia³±j±cych po WiFI?

pozdrawiam,
Glexu

ten program to np. JoikuSpot Premium i telefon zaczyna pracowaæ jako punkt dostêpu  wifi

Data: 2012-10-31 22:45:38
Autor: Piotr M
W dniu 31.10.2012 o 22:07 <orian@master.pl> pisze:

ten program to np. JoikuSpot Premium i telefon zaczyna pracowaæ jako  punkt dostêpu  wifi

Jak pamiêtam (2 lata temu) to nie tylko v premium).

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-31 23:01:27
Autor: Pszemol
"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:
W dniu 31.10.2012 o 22:07 <orian@master.pl> pisze:

ten program to np. JoikuSpot Premium i telefon zaczyna pracowa jako punkt dostpu  wifi

Jak pamitam (2 lata temu) to nie tylko v premium).

Przetestowalem ten program na swojej Nokii XpressMusic i dziala bardzo
dobrze, ale praca w tym trybie zjada baterię telefonu w ciągo około 35-40
minut. Jak ustatnio używałem tej metody do spacerowania z mapą na iPhone po
Wiedniu to nosiłem ze sobą trzy zapasowe baterie do Nokii...

Data: 2012-11-01 02:29:11
Autor: Marcin Szumilas
NOKIA E52 - cz da się udostępnić połączeni e 3G poprzez WiFi?
Quoted:
Pszemol (Pszemol@PolBox.com)
in news:k6sak7$4ih$1dont-email.me

[...]

Problem mógł nie być w tetheringu, tylko w samym internecie 3G -- zgodnie z tym artykułem:
http://tinyurl.com/dzp6vn (akurat też o Austrii)

Ja potwierdzam takie działanie, też tak miałem kiedyś na Nokii E51. Bateria starczała na kilka godzin. Też to badałem przez Nokia Energy Profiler (znakomity program). Dzięki temu się upewniłem że telefon nie jest zepsuty. :)

BTW, Czy w iPhonie jest czujnik, który może pokazywać aktualny pobór prądu w amperach? Są programy które to wykorzystują?

Bo w Androidach, to gdzieś podobno bywa; ja sprawdziłem, że nie ma w tanim LG ani w Galaxy S. Komu pokazuje ampery np. program CurrentWidget?

Natomiast w Nokiach z Symbianem to było we wszystkich, i pewnie dalej jest. Dlatego można było dokładnie sprawdzić co pożera baterię za pomocą Energy Profiler.

Pozdrawiam,
Marcin Sz.

Data: 2012-11-01 12:10:11
Autor: Pszemol
"Marcin Szumilas" <mcszumi@poczta.onet.pl> wrote in message news:k6sj9m$ich$1news.task.gda.pl...
[...]

Można różne rzeczy gdybać - gdybym ja miał zgadywać to mógłbym
domyślać się, że być może iPhone używając wifi zachowuje się inaczej
niz przy połączeniu z 3G - iPhone widząc wifi mógł np. aktualizować
serwery Apple wysyłając w tle dane na temat mojej aktywności czy
też lokacji wież BTS lub nazw stacji wifi - kto wie co robi...
Wtedy jeszcze chmury nie używałem - dziś poszłaby też aktualizacja
zdjęć przez chmuty - programiści zakładają że wifi nie jest rozliczane
z gigabajtów więc takie większe rutynowe transfery mogą czekać
w ukryciu aż telefon przełaczy się z 3G do wifi, a że akurat w moim
przypadku to wifi to było 3G z Nokii to tego iPhone nie wie... :-)

[...]

Czy E51 ma takÄ… samÄ… bateriÄ™ BL-4CT co XpressMusic 5630d-2?

BTW, Czy w iPhonie jest czujnik, który może pokazywać aktualny
pobór prądu w amperach? Są programy które to wykorzystują?

Nie mam pojęcia niestety - nie używam takich aplikacji.

Data: 2012-11-01 23:52:25
Autor: Marcin Szumilas
NOKIA E52 - cz da się udostępnić połączeni e 3G poprzez WiFi?
Quoted:
Pszemol (Pszemol@PolBox.com)
in news:k6uadq$ah1$1dont-email.me

Czy E51 ma takÄ… samÄ… bateriÄ™ BL-4CT co XpressMusic 5630d-2?

Nie, inaczej się nazywała.

MSz

Data: 2012-11-02 05:50:37
Autor: Pszemol
[...]

Z tego co czytam Nokia E51 ma baterie o wiekszej pojemnosci 1050mAh a moja
XpressMusic ma 890mAh. Różnica 18%.

NOKIA E52 - cz da się udostępnić połącze nie 3G poprzez WiFi?