NOKIA E52 - cz da się udostępnić połączenie 3G poprzez WiFi?

Data: 2011-03-02 10:36:21
Autor: VSS
NOKIA E52 - cz da się udostępnić połączenie 3G poprzez WiFi?
W wiadomości:ikiqt4$3ee$1@inews.gazeta.pl,
Glexu" <"glex[wytnij]u[to] <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl> nastukał:
Witam,

czy w E52 jest możliwość tetheringu połączenia 3G/UMTS dla innych
urządzeń działąjących po WiFI?

podłaczę się z podobnym pytaniem:

jaki kupić modem obsługujący GSM/3G/CDMA z wifi ? chodzi mi o samodzielne urządzenie, dodatkowym atutem byłaby mozliwośc pracy bateryjnej.

--
VSS

Data: 2011-03-03 13:44:19
Autor: Pszemol
"VSS" <vss@onet.pl> wrote in message news:ikl32m$9dq$1news.onet.pl...
[...]

Hauwei E5 mi podpowiadali.

Data: 2011-03-04 07:21:35
Autor: VSS
NOKIA E52 - cz da się udostępnić połączenie 3G poprzez WiFi?
W wiadomości:iko6bn.8do.0@poczta.onet.pl,
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> nastukał:

prawie dobrze, nie ma cdma :(

--
VSS

Data: 2011-03-04 08:36:29
Autor: Pszemol
"VSS" <vss@onet.pl> wrote in message news:ikq0de$3ib$1news.onet.pl...
[...]

No to może ten: Bandluxe PR30
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250743470687
Z opisu wygląda, że powinien działać na całym świecie, w USA i Europie.

Ale dla mnie za drogi. Za 200 dolarów to ja chyba obskoczę wszystkie
moje wycieczki zagraniczne włączające tethering w swoim iPhone
i międzynarodowe megabajty...

NOKIA E52 - cz da się udostępnić połączenie 3G poprzez WiFi?