NOWA WERSJA KATASTROFY Tu154M,101

Data: 2011-04-17 07:36:59
Autor: cytryna
NOWA WERSJA KATASTROFY Tu154M,101
Wyszły na jaw nowe fakty. Szukajcie na zagranicznych stronach! Z dużym prawdopodobieństwem samolot spadł bo nagle stracił ciąg w jednym silniku na małej wysokości podczas odejścia! Efekt podobny jakby stracił siłę nośną na jednym skrzydle (jakby je utrąciła brzoza). Rosjanie badali tę technikę już w latach osiemdziesiątych. Jest prosta i skuteczna. Pozostaje pytanie dlaczego w Polsce nikt o tym nie pisze, a cały zachód aż huczy! Technika ta polega na wypuszczeniu małych obiektów latających lecących w grupie. Zdalnie sterowany jest obiekt wiodący, pozostałe podążają za nim. Oprócz prostego napędu (jak w modelach RC) posiadają zasobnik ze stalowymi kulkami. Rosjanie nazwali to ????????? ???????, a na zachodzie ma to kryptonim remote sparrow.  Obiekt sterowany namierza ciepło silnika odrzutowego lecąc naprzeciw. Pozostałe obiekty go śledzą (nie posiadają zaawansowanego naprowadzania ze względu na rozmiar), wszystkie razem wpadają do silnika. Roztrzaskują się o kierownicę turbiny lub łopaty wypełniając silnik gradem stalowych kul które go blokują. Następuje olbrzymie przeciążenie, samolot wykonuje obrót wokół własnej osi tak jakby stracił skrzydło. Resztę już znacie. Poczytajcie zagraniczne źródła. Ja sam nie wierzę w to do końca, ale ludzie na zachodzie są przekonani że tak było.

Coś na rzeczy jest, teraz Ruskie wyłuskują kulki z silnika lub podmieniają na inny. Co nieco się podmieni, co nieco potnie i agentura kupi każy anodinowy kit. Na szczęście Ruskie biorą przykład z Polaków i zespół wespół usiłują wykończyć siłowników, tu i tam. Hajka Grundbaum po pacyfikacji namiotu lata z pełnymi majtaki po Wasiawie. Oj będzie się działo; tymczasem ani Miszka ani Szczykunowycz nie zamierzają się z nikim dzielić władzą.

Data: 2011-04-17 10:58:47
Autor: heÂŽsk
NOWA WERSJA KATASTROFY Tu154M,101
On Sun, 17 Apr 2011 07:36:59 +0200, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

[...]

 zalozmy, ze tak bylo.  jezeli tak to zalatwiono to na wlasne zyczenie kaczynskich.
  - dlaczego s.p. lech (a wlasciwie jego brat) uparl sie leciec
   do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly    tradycja ? ostatni raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.
  - kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu 4 generalow, dowodcow
   sil zbrojnych ?

 - dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?
   malo tego, lecial tym samym samolotem!  - kto organizowal wylot, sporzadzal liste chetnych ?    lista byla powszechnie znana! coz za gratka dla wrogow kaczynskich!
   malo tego, jaroslaw tez byl na tej liscie tyle, ze w ostatniej
   chwili zrezygnowal by opiekowac sie umierajaca matka! mamusia
   okazuje sie czuje sie dobrze i nawet zajmuje sie polityka!
   to zastanawiajace. starasza pani przez miesiac nic nie wiedzila
   o katastrofie lezac na ogolnej sali! ktos tu ostro nagina!

 wszystko to swiadczy o lekkomyslnosci kaczynskich, traktowaniu  siebie jak swiete krowy, ktorych nikt uderzy kijem po gnatach.
 jeszcze dzis jaroslawowi wydaje sie, ze moze sobie wieszac  kamienne tablice pod smolenskiem jakby to byla jego ojcowizna.

Data: 2011-04-17 11:11:33
Autor: cytryna
> [...]

 jeszcze dzis jaroslawowi wydaje sie, ze moze sobie wieszac  kamienne tablice pod smolenskiem jakby to byla jego ojcowizna.

*****************************
Heniuś, jeszcze jesteś niezadowolony? Wiem i współczuję, bo gdyby tak jeszcze
Prezesa dopakowali do Tutki to reaktywacja WSI i UB jako zbrojnego ramienia aferzystów z PO i UW byłaby już faktem dokonanym. Wróciłbyś na stanowisko i mógłbyś jak w starych dobrych czasach przetrącać gnaty świętym krowom.Spoko,
moskale też nie trawią chłopca z podwórka, sezon na cwaniaków kończy się tak
jakoś w jesieni.

Data: 2011-04-17 12:23:50
Autor: Polok_Prawdziwy
cytryna wrote:

[...]

Łoj CIMNIOK jeześ, a CIMNIOK...!!!

- gdyby Kacapy chciały, to PSYKRUTKI by godziny dłuzej niepociongnoł...

Ino poco to komu...?

- tojego TUPANIE i RONCKAMI WYMACHIWANIE nowet gołembia niepsestrasy, acodopiro miałoby komuś zaskodzić...

Data: 2011-04-17 16:12:13
Autor: u2
W dniu 2011-04-17 12:23, Polok_Prawdziwy pisze:
- gdyby Kacapy chciały, to PSYKRUTKI by godziny dłuzej niepociongnoł...

Ale kozę tobie oszczędzili :)

Data: 2011-04-18 10:02:34
Autor: Asxzse

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4daaf53e$0$2499$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-04-17 12:23, Polok_Prawdziwy pisze:
- gdyby Kacapy chciały, to PSYKRUTKI by godziny dłuzej niepociongnoł...

Ale kozę tobie oszczędzili :)

Będziesz miał co dymać derektorku! ;))))

AAA

Data: 2011-04-17 12:32:07
Autor: (heÂŽsk)
NOWA WERSJA KATASTROFY Tu154M,101
On Sun, 17 Apr 2011 11:11:33 +0200, "cytryna"
> [...]

>  jeszcze dzis jaroslawowi wydaje sie, ze moze sobie wieszac >  kamienne tablice pod smolenskiem jakby to byla jego ojcowizna.

 Drogi Mareczku (wczesniej Beato!)

jeszcze jesteś niezadowolony?

 niby z czego?

Wiem i współczuję,

 a ja ci nie. uzywaj lekow regularnie.

bo gdyby tak jeszcze Prezesa dopakowali do Tutki

 kto zapakowal tych 96? tusk? a moze komorowski?

to reaktywacja WSI i UB jako zbrojnego ramienia

 myla ci sie epoki.

aferzystów z PO i UW byłaby już faktem dokonanym.

 masz na mysli NFOZ czy Telegraf?

Wróciłbyś na stanowisko

 nie bede cie wygryzac... siedz tam sobie i czytaj te raporty.

i mógłbyś jak w starych dobrych czasach przetrącać gnaty świętym krowom.

 nie przenos na innych swego ulubiongo hobby z czasow kiedy
 byles zbrojnym ramieniem PZPR...

Spoko,moskale też nie trawią chłopca z podwórka,

 dlatego masz przechlapane...

sezon na cwaniaków kończy się tak jakoś w jesieni.

 no to masz troche czasu...

Data: 2011-04-17 21:05:02
Autor: Galileo

"heRsk" <co.za.bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:qkalq6p4tplidfqbr1jdic777neqv08udd4ax.com...
[...]

A moze ciekawsze pytanie to "Dlaczego nikt mu tego robic nie zabronił" SZef BBN mial gowno do powiedzenia - zainteresowac sie tym powinno MSW, MON... A moze ktos bardzo chcial, zeby tak wygladala delegacja 10-go? Kto i dlaczego?

Data: 2011-04-17 12:16:31
Autor: Polok_Prawdziwy
NOWA WERSJA KATASTROFY Tu154M,101
cytryna wrote:

Nodobze..., ale gdzie wtym casie był was BUG ico robił PAPIOż-POLOK...!?

- pseca łoba som CUDOTWURCAMI, tocemu samulotu niewyratowały...!?

Data: 2011-04-17 12:35:51
Autor: the_foe
W dniu 2011-04-17 07:36, cytryna pisze:
Rosjanie badali tę technikę już w latach osiemdziesiątych. Jest prosta i
skuteczna. Pozostaje pytanie dlaczego w Polsce nikt o tym nie pisze, a cały
zachód aż huczy!

http://www.thetimes.co.uk/tto/public/sitesearch.do?querystring=Kaczynski&p=tto&pf=all&bl=on

http://www.bbc.co.uk/search/news/?q=Kaczynski

http://edition.cnn.com/search/?query=kaczynski&x=0&y=0&primaryType=mixed

http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&biw=1280&bih=845&q=new+facts+polish+plane+crash+smolensk&aq=f&aqi=&aql=&oq=

nie hucza

--
the_foe

Data: 2011-04-17 16:20:10
Autor: A. Filip
cytryna: NOWA WERSJA KATASTROFY Tu154M,101 (bezlinkowa)
"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> pisze:
[...]

Podaj link - bo *KTO* mówi ma znaczenie (nawet GW i ND *jakąś* reputacje mają)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nie ma nic niemądrzejszego niż oczekiwanie nieszczęść.

NOWA WERSJA KATASTROFY Tu154M,101