NOWE z silnikami wolnossącymi przegląd

Data: 2020-05-10 08:04:21
Autor: Peter
NOWE z silnikami wolnossącymi przegląd
Co obecnie można kupić NOWE z silnikami benzynowymi NIE TURBO i większa pojemność>1.2?

Widziałem że HYUNDAI wprowadza jakiś nowy 1.5 DPI 110KM 4 gary (w i30)
MAZDA też ma w swojej ofercie duże benzyny
no FIATA pomijam bo 1.4 MPI tylko w TIPO
?

i pytanie retoryczne: dlaczego do nowego JUKE nie dali jakieś fajnej benzyny np takiej jak kaszaj 1.33 turbo 240Nm

piętnuję: jak ja kurwa nie cierpię stron  VW czy MAZDA

pochwalam: jak przejrzyście prezentują się strony  KIA HYUNDAI TOYOTA

Data: 2020-05-10 08:20:29
Autor: Cavallino
W dniu 10-05-2020 o 08:04, Peter pisze:
Co obecnie można kupić NOWE z silnikami benzynowymi NIE TURBO

A po co silnik zespsuty z założenia?

i pytanie retoryczne: dlaczego do nowego JUKE nie dali jakieś fajnej benzyny np takiej jak kaszaj 1.33 turbo 240Nm

Bo nikt by nie kupił Qashqaia.

Data: 2020-05-10 13:35:28
Autor: Janusz
W dniu 2020-05-10 o 08:20, Cavallino pisze:
W dniu 10-05-2020 o 08:04, Peter pisze:
Co obecnie można kupić NOWE z silnikami benzynowymi NIE TURBO

A po co silnik zespsuty z założenia?
Tym masz zjebany mózg, z założenia.

Data: 2020-05-10 10:59:27
Autor: Budzik
NOWE z silnikami wolnossącymi przegląd
Użytkownik Peter peter@onet.pl ...

piętnuję: jak ja kurwa nie cierpię stron  VW czy MAZDA

pochwalam: jak przejrzyście prezentują się strony  KIA HYUNDAI
TOYOTA

Mam wrazenie ze przemysł samochodowy to taki dział gdzie przejrzystosc jest nieoczekiwana a najlepiej jakbys poszedł do salonu i dał sobie nawijac makaron na uszy.

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2020-05-10 13:27:40
Autor: Shrek
W dniu 10.05.2020 o 12:59, Budzik pisze:

Mam wrazenie ze przemysł samochodowy to taki dział gdzie przejrzystosc
jest nieoczekiwana a najlepiej jakbys poszedł do salonu i dał sobie
nawijac makaron na uszy.

Spróbuj jakieś agd boscha kupić;)

--
Shrek

Data: 2020-05-10 13:59:27
Autor: Budzik
NOWE z silnikami wolnossącymi przegląd
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Mam wrazenie ze przemysł samochodowy to taki dział gdzie przejrzystosc
jest nieoczekiwana a najlepiej jakbys poszedł do salonu i dał sobie
nawijac makaron na uszy.

Spróbuj jakieś agd boscha kupić;)

Kurde, własnie wybieram lodówke. :)
Co z nimi nie tak?

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2020-05-10 20:51:00
Autor: Shrek
W dniu 10.05.2020 o 15:59, Budzik pisze:

[...]

Numerki - patrzysz na typ i nie wiesz co to w zasadzie robi;)

--
Shrek

Data: 2020-05-10 19:59:26
Autor: Budzik
[...]

W przypadku AGD to chyba wszystkie tak maja.

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Data: 2020-05-10 22:02:05
Autor: Shrek
W dniu 10.05.2020 o 21:59, Budzik pisze:

Spróbuj jakieś agd boscha kupić;)

Kurde, własnie wybieram lodówke. :)
Co z nimi nie tak?

Numerki - patrzysz na typ i nie wiesz co to w zasadzie robi;)

W przypadku AGD to chyba wszystkie tak maja.

Może już stary jestem, ale kiedyś jak zmywarka miała w nazwie 450 to można było założyć, że ma 45cm szerokości a pralka 1110 to tyle obrotów.

--
Shrek

Data: 2020-05-11 04:58:48
Autor: Budzik
[...]

Nawet gdyby tak było to chyba i tak bym sie o takie przesłanki nie opierał.
Zwłaszcza ze obecnie kryteria w wyszukiwarkach sa chyba lepszymi wyborami.

Przykładowo ja szukam lodówki, któa moze miec maks 66cm głębokości i  szukanie tego wymiaru w nazwach to byłoby szalenstwo.

A dzis czytałem ze nowe audi Q7 50TDI ma silnik 3.0...

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2020-05-11 11:30:30
Autor: Adam
NOWE z silnikami wolnossącymi przegląd
W dniu 2020-05-11 o 06:58, Budzik pisze:
(...)
A dzis czytałem ze nowe audi Q7 50TDI ma silnik 3.0...

Anglicy to wesoły naród ;)

LR Discovery TD 200 oraz Discovery TD 300 miały ten sam silnik. Chyba z zaokrąglenia wyszło im 2.500 ccm. Różniły się m.in. pompą wtryskową.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-05-21 15:22:04
Autor: jerzu.xyz
On Sun, 10 May 2020 22:02:05 +0200, Shrek <1@wp.pl> wrote:

Może już stary jestem, ale kiedyś jak zmywarka miała w nazwie 450 to można było założyć, że ma 45cm szerokości a pralka 1110 to tyle obrotów.

Popatrz sobie na oznaczenia piekarników czy kuchenek Amica. I to nie
od dziś tak jest. Ja mam piekarnik zintegrowany tej firmy kupiony 15
lat temu i jego oznacznie jest nie do zapamiętnia.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2020-05-10 14:41:24
Autor: nadir
NOWE z silnikami wolnossącymi przegląd
W dniu 10.05.2020 o 08:04, Peter pisze:
Co obecnie można kupić NOWE z silnikami benzynowymi NIE TURBO i większa pojemność>1.2?

Łada Niwa, Suzuki Jimny.

Data: 2020-05-10 17:09:14
Autor: Mateusz Viste
2020-05-10 o 14:41 +0200, nadir napisał:
W dniu 10.05.2020 o 08:04, Peter pisze:
> Co obecnie można kupić NOWE z silnikami benzynowymi NIE TURBO i
> większa pojemność>1.2?  Łada Niwa, Suzuki Jimny.

Jeśli o Ładę chodzi, to Vesta również zdaje się mieć atmosferyczną
jednostkę napędową, a to już bardzo fajny samochód, zarówno na szosę
jak i polną drogę. Vesta dostępna jest w wersjach 1.6 i 1.8 l
(przynajmniej w Rosji).

Mateusz

Data: 2020-05-10 16:15:13
Autor: adam
NOWE z silnikami wolnossącymi przegląd
outlander

Data: 2020-05-16 07:10:12
Autor: Peter
W dniu 2020-05-10 o 08:04, Peter pisze:
[...]

nowa YARIS 2020 z silnikiem 1.5 VVTi 121KM

Data: 2020-05-21 22:38:07
Autor: Mateusz Bogusz
On 16.05.2020 07:10, Peter wrote:
nowa YARIS 2020 z silnikiem 1.5 VVTi 121KM

To samo miałem napisać.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2020-05-22 07:16:16
Autor: ddddddddddddd
W dniu 10.05.2020 o 07:04, Peter pisze:
Co obecnie można kupić NOWE z silnikami benzynowymi NIE TURBO i większa pojemność>1.2?

ale co tak naprawdę zmienia ta turbina? że raz na całe użytkowanie samochodu zregenerujesz turbo za 2.000zł? czy jak jest turbo to psują się inne rzeczy?

Lukasz

Data: 2020-05-22 21:59:13
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 22 maja 2020 01:16:20 UTC-5 użytkownik ddddddddddddd napisał:
> [...]

ale co tak naprawdę zmienia ta turbina? że raz na całe użytkowanie samochodu zregenerujesz turbo za 2.000zł? czy jak jest turbo to psują się inne rzeczy?

Tez sie dziwie.
Mysle ze ludzie sie nastraszyli kosztami w czasach jak do polski zjechaly zuzyte auta z zachodu. Wtedy ladny ulep kosztowal 20-30kpln co bylo 5-8letnimi oszczednosciami. A naprawa za 2-4kpln to bylo 10-20% wartosci calego auta!

I to jak mechanik ogarnal. Bo wtedy mogli nie ogarniac jak sie turbine diagnozuje, regeneruje itp...

No i sie mity utrzymuja.

Ale trzeba przyznac ze troche sensu w tym jest bo kazda nowa technologia jak nie do konca ogarnieta to i awaryjna i potem naprawic trudniej.

Ale jak juz okrzepnie to nie ma problemu aby kupic cos sensownego i lac i jezdzic a za jakis czas wymienic te turbo, wtryski czy dwumase. I znowu lac i jezdzic...

Data: 2020-05-23 09:38:18
Autor: Mateusz Viste
napisał:
> ale co tak naprawdę zmienia ta turbina? że raz na całe użytkowanie > samochodu zregenerujesz turbo za 2.000zł? czy jak jest turbo to
> psują się inne rzeczy?

Tez sie dziwie.

Nie ma czemu się dziwić. Każdy dodatkowy element mechaniczny to kolejny
potencjalny powód do awarii. Jak kupowałem nowy samochód w zeszłym
roku, też zwracałem uwagę na to aby silnik był atmosferyczny. Bo jak to
całe turbo mi do niczego nie jest potrzebne, to dlaczego miałbym za
nie płacić, a potem narażać na niepotrzebną awarię?

Mateusz

NOWE z silnikami wolnossącymi przegląd