Data: 2020-05-22 07:16:16 | |
Autor: ddddddddddddd | |
NOWE z silnikami wolnossącymi przegląd | |
W dniu 10.05.2020 o 07:04, Peter pisze:
Co obecnie można kupić NOWE z silnikami benzynowymi NIE TURBO i większa pojemność>1.2? ale co tak naprawdę zmienia ta turbina? że raz na całe użytkowanie samochodu zregenerujesz turbo za 2.000zł? czy jak jest turbo to psują się inne rzeczy? -- Pozdrawiam Lukasz |
|
Data: 2020-05-22 21:59:13 | |
Autor: sczygiel | |
NOWE z silnikami wolnossącymi przegląd | |
W dniu piątek, 22 maja 2020 01:16:20 UTC-5 użytkownik ddddddddddddd napisał:
W dniu 10.05.2020 o 07:04, Peter pisze: Tez sie dziwie. Mysle ze ludzie sie nastraszyli kosztami w czasach jak do polski zjechaly zuzyte auta z zachodu. Wtedy ladny ulep kosztowal 20-30kpln co bylo 5-8letnimi oszczednosciami. A naprawa za 2-4kpln to bylo 10-20% wartosci calego auta! I to jak mechanik ogarnal. Bo wtedy mogli nie ogarniac jak sie turbine diagnozuje, regeneruje itp... No i sie mity utrzymuja. Ale trzeba przyznac ze troche sensu w tym jest bo kazda nowa technologia jak nie do konca ogarnieta to i awaryjna i potem naprawic trudniej. Ale jak juz okrzepnie to nie ma problemu aby kupic cos sensownego i lac i jezdzic a za jakis czas wymienic te turbo, wtryski czy dwumase. I znowu lac i jezdzic... |
|
Data: 2020-05-23 09:38:18 | |
Autor: Mateusz Viste | |
NOWE z silnikami wolnossÄ cymi przeglÄ d | |
2020-05-22 o 21:59 -0700, sczygiel@gmail.com napisał:
W dniu piątek, 22 maja 2020 01:16:20 UTC-5 użytkownik ddddddddddddd Nie ma czemu się dziwić. Każdy dodatkowy element mechaniczny to kolejny potencjalny powód do awarii. Jak kupowałem nowy samochód w zeszłym roku, też zwracałem uwagę na to aby silnik był atmosferyczny. Bo jak to całe turbo mi do niczego nie jest potrzebne, to dlaczego miałbym za nie płacić, a potem narażać na niepotrzebną awarię? Mateusz |
|