NOWOCZESNE PROJEKTOWANIE

Data: 2009-12-08 15:00:52
Autor: roland
NOWOCZESNE PROJEKTOWANIE
NOWOCZESNE PROJEKTOWANIE STRON WWW http://www.projektowanie-stron-www.com.pl
- telefon 95 722 90 16 komórka 695 74 23 50 Joomla VirtueMart

Data: 2009-12-09 17:36:23
Autor: iso
NOWOCZESNE PROJEKTOWANIE
"roland" napisal w wiadomosci:

Joomla VirtueMart

Uciekaj z powrotem do gimnazjum.

Przy okazji to zapomniales
przecinka wstawic
15,00 zl i 20,00 zl
bo zdaje sie taki cennik w gimnazjum na joomle obowiazuje.

wr,

Data: 2010-01-07 10:54:33
Autor: jend
NOWOCZESNE PROJEKTOWANIE

Uzytkownik "roland" <83atena@gmail.com> napisal w wiadomosci news:4d3410ff-651c-4a6e-919e-408548c45533k19g2000yqc.googlegroups.com...
NOWOCZESNE PROJEKTOWANIE STRON WWW http://www.projektowanie-stron-www.com.pl
- telefon 95 722 90 16 komórka 695 74 23 50 Joomla VirtueMart

AMATORZY!!!

Data: 2010-01-07 12:31:29
Autor:
,,dajecie mi człowieka a ja znajdę na niego paragraf"
jend <jend81@wp.pl> napisał(a): AMATORZY!!! no cóz chłopaki mieli czelnosc na grupie biznes napisac o swoim biznesie no to juz szczyt bezczelnosci ale i jak widac po ,,komentach " to równiez sport ekstremalny spróbuję wiec zgodnie ze starą stalinowską zasadą :

,,dajecie mi człowieka a ja znajdę na niego paragraf"

odniesc się do tych co tak krytykują ( dodam ze zwiasm mi jak wyglada ich strona ,
zwisa mi czy są w liceum czy gimnazjum a ogladając ranking najlepszych stron w necie to mysle ze albo się ktoś pomylił albo ta strona odbiega niewiele subietywna opinia : mnie się tez nie podoba ale nie o tym bedę pisał )

no cóz jendi - jak to mówią konia kują a zaba noge podstawia juz ci te nogę urwało no bo zobaczymy czym nasz ,,profesjonalista" jedi się zajmuje ?

http://www.grupy.banzaj.pl/Dobra,inwestycja,dla,kazdego,7,147418,2009_12.html

łał no po byku ,,czy" literowe domenki ?
no to ci podrzucę kilka mozesz pohandlować www.dzk.pl         tez ładna - dupa z króla  dzk.pl
 jesteś mi winien 1 zł tanio ci opchnę

Data: 2010-01-07 12:33:39
Autor:
cd ,,dajecie mi człowieka a ja znajdę na niego paragraf
nie bedę się juz dalej pastwił nad tobą , bo to tylko przykład jak mozna komus skopać dupsko wystarczy tylko trochę chęci moja rada na koniec chłopaki robią i za to im chwała - tym którzy to krytykują to też h-wała mnie osobiscie ta ich strona podoba się tak jak handel ,,czy " literowymi domenkami ( a to czy to pozytywne czy nie to kazxdy niech sam oceni )

juz czuję ze zaraz ktoś powie coś na temat spamu spam to zjawisko nieoderwalnie zwiazane z netem jak alkoholizm z akcyzą walka ze spamem jest tak samo smieszna jak walka panstwa które czerpie dochody z acyzy na alkohol ze zjawiskiem akloholizmu dobrzy spamerzy zarabiają po kilka milionów dolarów i gdybym sam miał patent jak tyle zarobić to bym całego neta zaspamował mając nawet w perspektywie odsiadkę nawet kilku letnia wiec dajcie im robić to co robia i ,,łotczepta" się byle nie pisali 50 postów dziennie o tym samym jeden temat spoko wystarczy do wypowiedzi isoneta się nie odniosę sam robi strony wiec krytyka konkurencji ( i to bez znaczenia dla mnie czy słuszna czy nie )
to taka krytyka bardziej wyglada na próbę ,,udupienia " ... no dobrze napisze inaczej na próbe zdyskredytowania konkurencji niz na rzeczową lub fachową opinie to trochę tak jak w tancu z ,,gwiazdyma " występuje zawodowa tancerka z amatorami a ,,żyry " ocenia występ a jak jeszcze ta zawodowa da ciała to jest afera ze dyskryminują taka dobrą ( zawodowa ) tancerkę podkreslam nie wypowiadam się o jakosci ich pracy ale jedynie o komentarzach krytyków w jednym ,,doszczegam " siemrany interes udupienia konkurenta w innych krytykę amatorszczyzny przez abnegata biznesowaego i to tyle w temacie stron , spamu i zawodowstwa --

NOWOCZESNE PROJEKTOWANIE