NOWY, maks 60kPLN i automat. Jaki?

Data: 2010-05-23 16:56:50
Autor: Olek
NOWY, maks 60kPLN i automat. Jaki?
On 2010-05-23 15:46, Bartas_M5 wrote:
Dziwie jak można kupować za taka kasę nowe auto.
Nie lepiej zainwestować te pieniądze w 5cio letnie BMW?
Od razu prestiż wśród znajomych wzrośnie i wśród sąsiadów, nabiorą
respektu.
W komisach tyle stoi wycackanych aut, tylko brać i jeździć.
Ja swoje M5 tak właśnie kupiłem i nie narzekam.
Na drodze nikt mi nie podskoczy. Jak jadę za kimś i zobaczy moje BMW w
tylnym lusterku, to od razu zjeżdża na bok i puszcza.
BMW to prestiż, a to jest ważne w życiu.

Masz po części racje. Rację - bo ja też bym kupił auto używane, ale lepszej klasy, beznadziejne za to masz podejście odnośnie leczenia swoich kompleksów (jakie to kompleksy mogę się tylko domyślać)... no jak wypisz wymaluj ubrać cie w dres i założyć białą czapeczkę z daszkiem - dzięki takim kolesiom jak Ty właśnie marka BMW stała się domeną dresiarzy i cwaniaczków...

Data: 2010-05-23 22:15:24
Autor: strach
"Olek" <alexhawk@dupaonet.pl> wrote in message news:htbfni$mu6$1news.onet.pl...
lepszej klasy, beznadziejne za to masz podejście odnośnie leczenia swoich kompleksów

On nie leczy kompleksów. To zwykły troll który sprawdza, kto znów się złapie.

NOWY, maks 60kPLN i automat. Jaki?