NOWY, maks 60kPLN i automat. Jaki?

Data: 2010-05-23 17:18:33
Autor: glang
NOWY, maks 60kPLN i automat. Jaki?
no to odpowiem wszystkim w jednym poście :)

1.
W tym budżecie spokojnie z Kia Ceed się zmieścisz, nawet pewnie kombi. Wszystkie mają homologacje ciężarowe. Automat kosztuje 4000 PLN.

no właśnie tak o nim myslałem ale wyszukiwarka na allegro nie wypluwa ceedeów z automatyczną skrzynią. jeden był w kombi na samiutkim końcu już po moim poście. jutro zgłębię temat

2.
Dziwie jak można kupować za taka kasę nowe auto

Widzisz jak się kupuje na firmę to może nie dziwne. A zmieniam tylko ze względu na koszty.
W dodatku autem tym ma jeździć żona a ona robi 10 tys km rocznie :))

3. No i Bravo o Ibiza.
dzięki. bravo też fajne ale jak w przyadku ceeda nie pkazujasię w ogłoszeniach. muszę looknać w saloonie :))

Teraz z sentymentem wracam do Altei 2.0 TDI z DSG ale ciężko znaleźć w miarę sensowną z fakturą.
pzdr
GL

Data: 2010-05-23 18:43:51
Autor: pebro

Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości
> [...]

no właśnie tak o nim myslałem ale wyszukiwarka na allegro nie wypluwa
ceedeów z automatyczną skrzynią. jeden był w kombi na samiutkim końcu już
Nie szukaj na allegro, wejdz na stronę kia motors lub samar.pl. Niestety
Ceed automat więcej pali, ma bodaj 4-biegową skrzynie a manual 6-bieg.

Paweł

Data: 2010-05-23 19:00:08
Autor: kurdybanek
NOWY, maks 60kPLN i automat. Jaki?
W ok. 60 tys. zmieścisz się z nowym Polo, skrzynią DSG i jednym z 3 silników.

NOWY, maks 60kPLN i automat. Jaki?