NOWY, maks 60kPLN i automat. Jaki?

Data: 2010-05-30 10:08:30
Autor: Lew2
NOWY, maks 60kPLN i automat. Jaki?
On 23 Maj, 14:31, "glang" <gl...@o2222222.pl> wrote:
może ktoś przerabiał ostatnio temat i podpowie coś ciekawego?
jakby był z himologacją na ciężarowy to już by było rewelacyjnie
wymogi są nieugięte - automatyczna skrzynia biegów to podstawa, nowy no i
cena. oczywiście te 60 to brutto
na razie tylko SX4 ale troszkę przekroczy 60 kPLN
do tego SWIFT
Fiat 500 ale tyle kasy za takie autko??
to już chyba lepsza Fiesta no ale ... fffffffff :))))))))))))
mamy jeszcze Astrę w tych wymogach
no i...
no właśnie. podpowiadajcie
pzdr
GL

Ja też szukam automatu dla żony do jazdy po mieście. Na razie
orientowałem się w toyocie, to można kupić Aygo, Yaris i IQ. Te dwa
pierwsze mają pseudoautomat MT, ale ważne że nie ma sprzęgła i nie
trzeba machać lewarkiem. Ten ostatni IQ jest ocziwiście o wyjątkowo
niekorzystnym stosunku pojemności samochodu do ceny, ale jest za to
porządny automat CVT. Temat będę wałkował u innych dilerów.

Data: 2010-05-31 07:53:27
Autor: glang
[...]

jesli nie koniecznie nowy to zapraszam po moją corolkę.
pzdr
GL

Data: 2010-05-31 12:41:27
Autor: Lew2
On 31 Maj, 07:53, "glang" <gl...@o2222222.pl> wrote:
> [...]
>porządny automat CVT. Temat będę wałkował u innych dilerów.

jesli nie koniecznie nowy to zapraszam po moją corolkę.

a jaka to corolka? napisz na priva.

NOWY, maks 60kPLN i automat. Jaki?