NTG: Bezsens kurierów

Data: 2010-09-20 09:46:26
Autor: Olgierd
NTG: Bezsens kurierów
Dnia Mon, 20 Sep 2010 11:31:58 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

 Ja mam do nadania paczkę kurierem, więc spytałem czy ją
weźmie. Nie, nie da się. Muszę zgłosić zapotrzebowanie w centrali,
umówić się na wizytę kuriera odbierającego i wtedy nadać. On jest kurier
dostarczający tylko.

Rozumiem, że listonosz nie tylko sprzeda Ci znaczek, ale i przyjmie polecony? --
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-20 09:48:44
Autor: Wojciech Bancer
NTG: Bezsens kurierĂłw
On 2010-09-20, Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> wrote:
[...]

Ba. I za znaczek zapłaci ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-09-20 11:57:08
Autor: adams99
NTG: Bezsens ďż˝
W dniu 20.09.2010 11:46, Olgierd pisze:

Rozumiem, �e listonosz nie tylko sprzeda Ci znaczek, ale i przyjmie
polecony?

Jak listonosz w porządku to tak :) Mój weźmie przesyłkę, dostanie kasę na opłaty i za dzień,dwa mam potwierdzenie nadania i resztę przyniesioną. Raz w miesiącu dostaje sześciopak i wszyscy zadowoleni :)

Data: 2010-09-20 12:24:07
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
NTG: Bezsens kurierów
W dniu 2010-09-20 11:46, Olgierd pisze:
[...]

 Nie, ale listonosz nie świadczy usługi odbioru ode mnie, tylko ma
Punkty PP na terenie miasta, więc w przypadku PP idę sobie na ulicę obok
i nadaję paczkę.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-09-20 10:50:49
Autor: Olgierd
NTG: Bezsens kurierów
Dnia Mon, 20 Sep 2010 12:24:07 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

[...]

A kolejka to pies?

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-20 13:29:33
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
NTG: Bezsens kurierów
W dniu 2010-09-20 12:50, Olgierd pisze:
[...]

Zależy o jakiej porze. No ale usługi tanie i porządne, to i
zapotrzebowanie duże.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-09-20 11:52:37
Autor: Olgierd
NTG: Bezsens kurierów
Dnia Mon, 20 Sep 2010 13:29:33 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

A kolejka to pies?

Zależy o jakiej porze. No ale usługi tanie i porządne, to i
zapotrzebowanie duże.

No tak, przy takim wnioskowaniu nie mam więcej pytań ;-)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-20 17:29:09
Autor: SQLwiel
NTG: Bezsens kurierów
[...]

A dlaczego nie?
Skoro może roznosić reklamy i być "panienką z okienka" Banku Pocztowego...
Może PP ten pomysł od Ciebie kupi. Spróbuj :)

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-20 19:27:04
Autor: Krzysztof
NTG: Bezsens kurierów

Użytkownik "SQLwiel" <null@com.pl> napisał w wiadomości news:i77uk1$hlr$2news.onet.pl...

Może PP ten pomysł od Ciebie kupi. Spróbuj :)

Po co ma kupować, jeśli już go dawno wdrożył w życie.
Wystarczy podpisać z PP jakąś tam umowę i listonosz przynosząc pocztę zabiera ze sobą przesyłki do nadania.
Oczywiście to ma sens tylko przy dużych "obrotach".

K.

Data: 2010-09-21 07:00:50
Autor: Olgierd
NTG: Bezsens kurierów
Dnia Mon, 20 Sep 2010 19:27:04 +0200, Krzysztof napisał(a):

[...]

Owszem, co oznacza, że w użytku domowo-prywatnym pozostaje tylko dymać na pocztę z pozostawionym awizem (bo donosicielowi nie chce się często sprawdzić czy adresat jest w domu), albo dymać i stać w kolejce po znaczek.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-21 17:06:27
Autor: spp
NTG: Bezsens kurierów
W dniu 2010-09-21 09:00, Olgierd pisze:

[...]

Ciekawe co byś pisał gdybyś podymał z awizo i usłyszał że listonosz wziął list i poszedł sprawdzić czy Ciebie nie ma  w domu. :)

--
spp

Data: 2010-09-21 00:18:36
Autor: PiotRek
NTG: Bezsens kurierów
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2010.09.20.09.46.26rudak.org...
[...]

OIDP, to kiedyś tak było (fakt, że tylko na wsiach).
A obecne zagęszczenie placówek firm kurierskich w miastach
jest porównywalne z zagęszczeniem placówek PP na wsiach.

Piotr

Data: 2010-09-21 00:28:18
Autor: PiotRek
NTG: Bezsens kurierów
[...]

O, proszę, nadal to działa:
http://www.poczta-polska.pl/pliki/Regulamin.pdf

§ 41
1. Przesyłki polecone, przesyłki nierejestrowane i przekazy pocztowe mogą być nadawane
za pośrednictwem listonosza wiejskiego.
2. Przyjęcie przez listonosza wiejskiego kwoty pieniężnej wraz z wypełnionym blankietem
przekazu pocztowego powinno odbywać się w mieszkaniu lub siedzibie nadawcy.

Piotr

NTG: Bezsens kurierów