NTG: Bezsens kurierów

Data: 2010-09-20 12:23:25
Autor: Krzysztof Jodłowski
NTG: Bezsens kurierów
Ciekawa logika....

Wiesz, to jest prywatna firma. Jak chce dopłacać do interesu, bo nie umie sobie dobrze zarządzić, to ich sprawa.
Mnie zamówiony kurier ostatnio nie chciał wziąć przesyłki krajowej, "bo on jest od odbierania tylko przesyłek zagranicznych" (do takiej został zamówiony telefonicznie). Chociaż wszystkie przesyłki i tak trafiają do lokalnego oddziału kuriera... Nie protestowałem, zamówiłem drugiego "krajowego", za chwilę przyjechał :)

--
Krzysztof

Data: 2010-09-20 12:26:23
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
NTG: Bezsens kurierów
W dniu 2010-09-20 12:23, Krzysztof Jodłowski pisze:
Ciekawa logika....

Wiesz, to jest prywatna firma. Jak chce dopłacać do interesu, bo nie
umie sobie dobrze zarządzić, to ich sprawa.

Wiesz, skasowali 50zł za paczkę, więc z dopłacaniem to średnio.
Wysłałbym PP za 20zł, ale akurat mi zależało, żeby doszło na jutro do
serwisu, więc przepłaciłem.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-09-20 12:32:17
Autor: Krzysztof Jodłowski
NTG: Bezsens kurierów
Wiesz, skasowali 50zł za paczkę, więc z dopłacaniem to średnio.

Ale jak by odebrali paczkę za pierwszym razem, to nie musieli by ponieść kosztów dojazdu drugiego kuriera i zaoszczędzili by ileś tam, złotych. W skali kraju i dłuższego przedziału czasu, to już się pewne pieniądze robią...

--
Krzysztof

Data: 2010-09-20 12:44:22
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
NTG: Bezsens kurierów
W dniu 2010-09-20 12:32, Krzysztof Jodłowski pisze:
[...]

No. I ty za to płacisz :D

--
Przemysław Adam Śmiejek

NTG: Bezsens kurierów