NTG Co się stało 2.0 ?

Data: 2009-08-13 19:46:43
Autor: kc
NTG Co się stało 2.0 ?
Od lat 70-tych jestem wielkim fanem kabaretu.Pamiętacie najlepsze skecze lat 60, 70, 80?. Otworzyłem sobie dzisiaj tworzymyhistorie.pl. Skecz nr 1 w rankingu (Opole 2009). Drzwi KMN. Żenada.Dziwię się aplauzowi publiczności. Aż tak pozmieniały nam się gusta? Poniważ ten masterpiece jest płatny podaję link do youtuba:

http://www.youtube.com/watch?v=2yjQ3fd55_I

[...]

Co się stało? Czy nasz kabaret polityczny zdechł bo brak cenzury? W Stanach też jej nie ma, a jednak jest się z czego pośmiać. Ot, chocby tu :

http://www.youtube.com/watch?v=SWbqivPCMig&feature=related

Smieszne i prawdziwe do glebi.

pozdrawiam kc

Data: 2009-08-13 20:52:59
Autor: kc
NTG Co się stało 2.0 ?
Przepraszam z dwukrotne wklejenie z notatnika, może się żle czytać. Zacytuję Tima: I feel so good, because the governmet says I should.

Wow. Też czuję się świetnie.

kc

PS. Martwi mnie,  ze podwójny szczyt na WIGu, o którym pisałem wcześniej, dzisiaj padł.

--

NTG Co się stało 2.0 ?